SAHABAT SETIA SAJ

Friday, June 17, 2011

RON97: 10 SEN PUN, PAS CUAK GILER BEB !!!

salam 1 Malaysia, 




Suka untuk SAJ selalu nyatakan kepada pembaca yang SAJ hormati, kerajaan BN walaupun dihenyak dengan pelbagai tohmahan serta penipuan PR, namun, kerajaan utuh untuk menyalurkan bantuan kepada rakyat.


Kerajaan BN buat pelbagai kaedah untuk mencapai 1 Malaysia, Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan. Tetapi seperti biasa,apabila kebaikkan yang kerajaan lakukan ini dimanipulasi pula PR. 


Katanya, itu hanya untuk PRU lah, itu hanya untuk sementara lah, itu hanya propa lah, itu hanya untuk kroni lah... segala bagai kutukan dan fitnah dilemparkan. 


Akan tetapi, ianya tidak mematahkan BN untuk terus berkhidmat. Lihat sendiri, DS Najib ALL OUT untuk turun berjumpa rakyat pelbagai lapisan. Beliau tidak hiraukan status PM yang orang nampak sangat mudah hidupnya , hakikatnya, PM lah antara orang yang kurang tidurnya untuk rakyat. 


Bangun pagi kene bertugas untuk rakyat hinggakan nak tidur pun masih lagi bersama rakyat menerusi Twitter DS Najib. Inilah pemimpin yang rakyat mahukan, mesra rakyat, turun padang , dengar pendapat rakyat melalui perjumpaan ahli laman sosial, roundtable etc.....


Tidak seperti PAS dalam HAPRAKAH, isu minyak Ron97 turun 10 sen pun nak masukkan dalam paper tu... Tak pa lah, atleast, Haprakah tolong sebarkan bahawa RON97 SUDAH TURUN 10 SEN. ATLEAST TURUN JUGAK DAN ADA SENYUMAN GEMBIRA KEPADA PENGGUNA RON 97. 


Pedulikan lah konon PAS kata Ron 97 itu tidak beri apa2 implikasi ke , ape ke... Tapi yang sebenarnya, ianya SATU PERMULAAN BAIK yang sudah ditakuti PAS. Kerana itu, PAS burukkan isu penurunan minyak RON 97 tu.


Apapun, tahniah jentera DS Najib yang tidak abaikan hak rakyat. 

1 comment: