SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, June 15, 2011

BLOGGER PAS YANG DIBAYAR CIPUT, INILAH HASILNYA !!!! JOM BACA DAN HENTAM !!! PART 1

Salam 1 Malaysia, 

MENANGIS NIK AZIZ LIHAT BETAPA
 BODOHNYA PENCACAI PAS NI

Entry kali ni, SAJ nak bawa idea kuno pencacai TOTOK PAS terhadap persepsinya kepada PAS dan kepada BN. Dipetik daripada harakahdaily tajuk : UMNO BENCI NEGARA ISLAM TAPI MAHU NEGARA ISLAM ? KLIK SINI




JAWAPAN :

Mudah jer SAJ nak jawab hal ni. ISLAM adalah perkataan terpuji dan bagus untuk dimartabatkan. Tapi, apa guna dimartabatkan tapi hakikatnya dihina dan tidak diangkat ke atas yakni ke tahap tertinggi ??? Ini kerana, ISLAM yang PAS canangkan telah dihina oleh DAP LAKNATULLAH apabila DAP mengarahkan arak dijual di negeri jajahan PR iaitu di Selangor. Dan paling teruk sekali di Kelantan. 

Di Selangor, setelah di sergah oleh DAP, maka, pencacai DAP semua akur kepada kelulusan menjual arak di kawasan Melayu. Jadi, di manakah ISLAM nya kalau ISLAM tidak di utamakan ??? 

Buat malu saja bawa dan kendong ISLAM ke hulu dan ke hilir,tetapi ISLAM simpan dalam kocek jer !!! Adilkan ISLAM kalau biar terperam tanpa digunakan ??? Sudah tentu ISLAM di pandang hina oang kafir kerana mudah mendengar arahan KAFIR laknat daripada ISLAM itu sendiri !!!!





JAWAPAN :

Kegagalan  Melayu untuk mendapatkan keistimewaan DEB ini adalah atas kesilapan melayu sendiri yang menolak dasar ini kerana menurut kata Cina yang menolak dasar ini. DEB mengutamakan melayu sebanyak 80% komposisi. Tetapi, ini tidak dipersetujui cina dan mereka berusaha untuk menolak dasar ini. Akan tetapi, melayu yang bodoh juga menolak dasar ini !! sapa yg rugi dan bodoh ??? mereka yang bergelar pembangkang !!!!

Kini, kerajaan banyak membantu kaum bumiputera meningkatkan ekonomi dengan pelbagai kaedah pinjaman dairpada Mara dan sebagainya. hakikatnya, MELAYU sendiri yang tidak tahu berusaha lebih. Baru untung sikit, dah melalak konon BILLIONAIRE !!!











Better la SAJ senaraikan jer, nak cerita nanti, berapi pula pencacai PAS nanti. Kes ampunkan dosa setelah lakukan maksiat, membela suspek pesalah kes zina, menjual arak di tempat melayu, membiarkan masjid tercemar dengan demonstrasi dan senamrobik campur laki perempuan, mengangkat kafir sebagai pemimpin sedangkan dalam Al quran menolak perbuatan demikian dll.... 




JAWAPAN:

Di manakah zalim ??? Nyatakan negara yang tiada ISA ?? Amankah mereka jika tiada ISA ?? Apa akan jadi sekiranya ramai rasis dan membuat cerita berbaur hasutan ??? 

Cakap mudah je, kata zalim, tapi implikasinya tak nak kaji ker ??? jangan jadi bangang la kata ISA tu zalim, tapi buat kajian sikit la... 



P/S : Nantikan sambungan hentaman lembut SAJ tentang blog dan artikel ini pada pukul 4.30 ptg ini.... tungggguuuu

6 comments:

  1. Salam,
    hentaman yang menarik. teruskan.

    ReplyDelete
  2. matpanah,
    terima kasih. hentam benda fakta dan benar, takkan mahu berselindung punya. ayuh !!! bongkarkan penipuan mereka!

    ReplyDelete
  3. Zalim sebab kita tahan penghasut bawah ISA? Apa bingai sangat PAS nehh?!!

    Penghasut=Syaitan. Syaitan sepatutnya dihapuskan terus dari muka bumi ini. Kerajaan simpan Syaitan dalam lokap, siap bazir duit bagi makan lagi tu! ZALIM ke namanya?

    ReplyDelete
  4. Anon 11;27,

    PAS ni jumud, yang nampak hanya zalim. yang baik itu katanya dah tugas kerajaan untuk beri kat rakyat. memang itu jer konar baring dorang !

    Walhal, yang zalim itu mereka lah yang kuat hasut rakyat dan sekarang ni nak adakan demo besar2an membunuh peniaga dan maruah negara !!!

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya kenyataan harakahdaily (ala guna nama omputih..gunalah Harian Harakah ke? wek..)tau semua persoalan tu siap dengan jawapan sekali cuma nak melariskan harian tu dan melaga laga kan sesama islam..biarkan aje sebengap bengap wartawan Harakah masih melayu makan baca bismillah cuma makanan yang dimakan dicemari syaitan tu sebab berfikir pakai kepala lutut..

    ReplyDelete
  6. Tang DEB tu aku kurang setuju. DEB bukan dibuat untuk menjadikan Melayu 10 orang terkaya di Malaysia tetapi menjadikan lebih ramai orang Melayu kaya dan selesa. Sebab itu orang Cina dan India tak setuju sebab hanya sebilangan sahaja di antara mereka yang betul-betul kayaraya SEDANGKAN lebih ramai Melayu mula hidup dengan selesa.

    Kalau kita lihat dulu di jalanraya susah nak tengok orang Melayu pakai mercedes atau BMW tapi sekarang bersepah termasuk yang pakai MPV seperti Alphard!

    Lihat di bandar-bandar baru. Lebih ramai orang Melayu yang mampu membeli rumah RM200,000.00 keatas walaupun mereka bukan orang politik. Ramai juga yang memiliki lot-lot kedai. Ini bermakna telah ramai yang semakin selesa hidup mereka walaupun tak layak duduk ranking 10 ribu terkaya. Kerana itu ramai juga yang berpolitik siang malam dengan MPV/SUV masing-masing menyalahkan kerajaan.

    Tetapi, komen mengatakan ada kumpulan Melayu yang menolak DEB memang tidak disangkal. Kebanyakan mereka hanya ingin senang(bukan kaya) tanpa berusaha dengan mengharapkan subsidi dan bantuan. Bila dapat bantuan, berlagak macam orang kena loteri kemudian bungkus. Disalahkan kerajaan kerana TAK PANTAU MEREKA!

    ReplyDelete