SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, April 28, 2011

ANWAR MENGAMUK LAGI , TUMBUK AZIZAH ?!

Salam 1 Malaysia, 




Anwar semakin gugur rambutnya. Tak kira lah rambut di kepala ker atau rambut di mana2 sahaja. Pasalnya, Anwar mencatatkan rekod tertinggi kesnya yang bermacam2. 


Tak habis dengan kes liwat, datang pula kes zina. Tak habis kes zina, segar lagi kes liwat. Rotate jer la cerita ini kerana Anwar sendiri yang memilih untuk meneruskan rotation ceritanya. Anwar nak tunjuk dia power la tu, sebab memecahkan rekod menghadapi perbicaraan yang paling lama !!! dah la lama dan disabit kesalahan, boleh dengan selambanya keluar negara. Muahahahah..... Bukan senang nak keluar negara dalam keadaan perbicaraan ni. Hanya orang yang ada "talian hayat" jer yang dapat menembusinya....


Anwar sekali lagi menempelak seorang wartawan yang bertanyakan mengenai DNA nya. Pulak tu, tanya pulak DNA yang mana... Adoiyai, banyak nya DNA Anwar ditaburkan erk ???? Sampai boleh tanya, DNA yang mana !!!!


Yelah, Lelaki Y diketahui adalah Anwar berdasarkan laporan DNA. Itu dah terbukti. Maka, bila Anwar menyoal DNA yang mana tu, ibarat terdapat banyakkkk DNA Anwar di luar sana!!! Ayuh, sesiapa yang ada DNA Anwar, sila buat laporan segera. Anwar dah bagi isyarat dah tu. Hehehehe...


Anwar, if u wanna people to respect you, you also have to respect others. You have to answer any Questions from the reporters no matter whether they are from TV3 ker or even TV 10 and more. If you are not guilty, you are brave enough to handle all those Questions !!!! 


Rakyat boleh menilai, hanya orang yang menipu sahaja yang gentar menjawab soalan !!!!
Rakyat tolak Anwar Ibrahim !!!
Rakyat tolak PKR !!
Rakyat tolak PR !!!

No comments:

Post a Comment