SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, April 28, 2011

KHALID GAGAP TERUS JADI BISU ANGKARA ZALIM ?

SALAM 1 MALAYSIA,

Papan iklan mansuh ISA: Selangor peruntuk RM600,000


SHAH ALAM 27 April – Kerajaan Selangor akan membelanjakan RM600,000 bagi membina papan iklan di semua kawasan dewan undangan negeri (DUN) dalam kempen mansuhkan Akta Keselamatan dalam Negeri (ISA).
Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, peruntukan membina 56 papan iklan itu diperolehi daripada Akaun Amanah Penswastaan yang disalur kepada Perbadanan Menteri Besar.


"Seperti yang dipersetujui pada sesi DUN lepas, kerajaan negeri akan melaksanakan program penerangan dan promosi mansuhkan ISA.
"Papan tanda iklan yang mengandungi maklumat mengenai mansuhkan ISA itu merupakan antara usaha yang dilakukan bagi tujuan berkenaan,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Mingguan Exco, di sini hari ini.


KALAU YA PUN G.A.G.A.P
TERUS TUKAR G.A.G.A.L !!!


ISA 

Yang takut ISA ini adalah orang-orang yang bersalah dan orang-orang yang akan membuat kesalahan di masa akan datang!!! Kerana itu, ISA ini ingin sangat di mansuhkan !!!! ISA dilabel sebagai menindas manusia itu memang adalah hasutan dan satu indoktrin kepada manusia. 

SAJ ada melihat dokumentari dalam ASTRO mengenai rasa ketakutan yang boleh berlaku pada manusia contohnya takut kepada cerita hantu dan seram. Sebenarnya, Ketakutan ini boleh dicipta dan MUDAH DISUNTIK KEDALAM JIWA DAN PEMIKIRAN MANUSIA !!!! 

SEBAGAI CONTOH, HITLER MENGGUNAKAN RASA KETAKUTAN ITU KEPADA RAKYAT AGAR RAKYAT TERPENGARUH DENGAN KATA-KATANYA. SERUPA JUGA YANG BERLAKU DI NEGARA INI !!!! PAKATAN PEMBANGKANG MENGGUNAKAN TEKNIK MENAKUTKAN RAKYAT UNTUK MENARIK UNDI KEPADA MEREKA !!! KERANA RASA TAKUT INI AKAN MEMBUATKAN RAKYAT KELUAR DARI RASA TAKUT MEREKA DAN INGIN MENGUNDI PR !!!!

NAMUN BEGITU, KERAJAAN DI BAWAH DS NAJIB JUGA BIJAK MENANGANI HAL INI KERANA KERAJAAN SENTIASA MEMBAWA RASA KETAKUTAN ITU KELUAR DENGAN CARA MEMBERIKAN LAYANAN MESRA KEPADA RAKYAT DAN SEKALIGUS MEMADAMKAN FANTASI KETAKUTAN YANG DICIPTA PEMBANGKANG !!!!

Kerajaan selangor memperuntukkan RM600k HANYA UNTUK IKLAN DAN PROMOSI HAPUSKAN ISA !!!!! Hahahahahaahahhahaah !!!!! INILAH TINDAKAN DUNGU SELAMA PR MEMERINTAH SELANGOR INI DAN TIDAK PERNAH TERJADI PUN SELAMA INI SEMASA KERAJAAN BN !!!!

AKU TUMBUK DENGAN CINCIN AZIMAT AKU NI !!!
KHALID MB GAGAL!

GILE KE APER SELANGOR NI ??? MEMBAZIR DUIT RAKYAT !!!! AKU SEBAGAI RAKYAT NEGERI SELANGOR MEMBANGKANG SEKERASNYA PEMBAZIRAN IKLAN YANG TIDAK BERFAEDAH !!! INI KERANA, IKLAN ITU TIDAK MENDATANGKAN MANFAAT KEPADA GENERASI MUDA DAN KANAK-KANAK YANG MENGINJAK ALAM REMAJA !!!

PEMBANGKANG TAHU MENGUTUK EMAIL 1 MALAYSIA YANG DIKATAKAN MEMBAZIR , TETAPI PR SELANGOR MEMBAZIR YANG TIDAK BERFAEDAH KEPADA RAKYAT!!!

INILAH YANG DIKATAKAN KERAJAAN ZALIM !!! KERANA KERAJAAN YANG HANYA BUAT ATAS KEPENTINGAN PERIBADI DAN PARTI SAHAJA!!! KERAJAAN PR ZALIM KEPADA RAKYAT KERANA DUIT RM 600,000 ITU BOLEH DIMANFAATKAN KEPADA RAKYAT !!!



KERAJAAN PR SELANGOR ADALAH KERAJAAN YANG MENINDAS RAKYAT !!! DUIT ITU BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MEMBANTU RAKYAT DARIPADA MEMBUANG KEPADA IKLAN YANG AKAN DINIKMATI OLEH KRONI MEREKA!!!! KRONI MEREKA AKAN DAPAT HABUAN IKLAN ITU YANG TAK SEBERAPA TAPI DI CAJ LEBIH !!!

KERAJAAN PR ZALIM !!! KERAJAAN PR MAIN KRONI !!! KERANA ITU HABIS DUIT KERAJAAN SELANGOR KEPADA PERKARA BUKAN2. KALAU TIDAK, PONDOK YANG MENELAN BELANJA YANG TAK MASUK AKAL ITU BOLEH DISANGKAL !!! KERANA DUIT ITU DIBERIKAN KEPADA KRONI !!! KRONI PR YANG KENYANG  MAKAN LEBIH !!!

RAKYAT SELANGOR AKAN MENOLAK PR PADA PRU AKAN DATANG KERANA PR ZALIM DAN MENYALAHGUNAKAN WANG KERAJAAN NEGERI !!!! KERAJAAN PR ZALIM ! KERAJAAN PR MAIN KRONI!! BENAR DAN ITU YANG BERLAKU DAN TERBUKTI !!!


KITA TOLAK PR ZALIM DAN KRONI !!! KITA TERIMA BN, 1 MALAYSIA YANG MENDAMAIKAN SEMUA KAUM DI MALAYSIA TANPA SEBARANG HASUTAN DAN INDOKTRIN !!!

1 MALAYSIA YANG DINIKMATI BERSAMA
INILAH UNTUK RAKYAT !


3 comments:

  1. Salam Anak Jawa,

    Gerombolan Pakatan Pembangkang memang sentiasa hidup dalam ketakutan.

    Selama ini mereka berbohong, menipu dan putarbelit siang dan malam untuk dapatkan undi rakyat.

    Semakin hari semakin terserlah poltik kotor yang mereka mainkan dan rakyat semakin menjauhi mereka.

    Mereka sedang ketakutan dan mengajak rakyat bersama menjadi takut.

    Rasa takut adalah elemen emosi yang boleh dimanipulasi. Gerombolan Pembangkang sedang menggunakan kaedah ini untuk menarik perhatian rakyat semoga dapat menguasai undi dari mereka dalam PRU 13 nanti.

    Bagaimanapun, DAP parti paling berjaya dalam Gerombolan ini. Penyokong Pas dan PKR hanyalah berperanan sebagai anjing politik.

    Ustaz-ustaz politik Pas begitu setia menyalak dan melolong merata tempat kerana menjalankan amanah DAP pada parti mereka.

    Kita berdoa semoga sanak sedara dan sahabat handai yg sudah terpesong ke jalan yang salah kerana menyokong DAP itu akan kembali ke pangkal jalan demi untuk kebaikan agama, bangsa dan tanahair kita.

    ReplyDelete
  2. S.A.J

    jadi kerajaan otak mental pembangkang. macam bagi monyet pakai cincin. akta yg menjadi benteng kekuatan negara nak dipecah dan dihancurkan lagi. mimang otak biul, nak biarkan huruhara baru nak kuatkuasakan ISA pula.

    Sia-sia jadi ketua sebuah negeri, MB setaraf ini lebih berhenti sebelum rakyaat terajang dgn hinanya.

    ReplyDelete
  3. Dalam membuat papan2 tanda itu oleh kroni2 Pakatan Rakyat dapatlah mereka tibai duit Kerajaan iaitu duit rakyat.
    Nik Aziz pun pandai buat papan tanda dan dapat pergi Haji sponsor.
    Melayu mudah lupa ........

    ReplyDelete