SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, April 17, 2014

WARTAWAN CNN, EJEN ANWAR IBRAHIM, MENJERAT DS HISHAMMUDDIN???


Salam 1 Malaysia,

Takziah kepada Anwar dan PR atas kehilangan King mereka, Karpal Singh dalam kemalangan maut di Perak. Berkabung la anda semua, tapi sorakkan syukur kpada umat Islam kerana tiada lagi ancaman hudud selepas ini.

Tapi, posting SAJ ni, bukanlah untuk meratapi pulak kematian KS. Lantaklah dia. dan lantaklah puak macai pR yang menaruh harapan KS sempat syahadah sebelum mati. Hm....

 

Apa yang SAJ nak gtau di sini, masih ada puak-puak yg cuba untuk menjatuhkan reputasi yang cukup baik DS Hishammuddin. Puak ini adalah reporter CNN. well,siapa yang rapat ngan CNN ??? tentulah Anwar. Anwar selalu dpat undangan interview oleh CNN kan... siapa kah anwar untuk di interview ??? ohh..tentulah kerana mereka SEPUAK !

Baca ini : KLIK SINI

nak jadikan cerita, reporter ni nak bertanya tentang MH370 pada DS Hisham, yang ketika itu, DS Hisham berada di PWTC untuk Pameran 14th Defence Service Asia (DSA).  DS Hisham tidak mahu menjawab, kerana tempat dan masa yang tidak sesuai. Tunggu ketika PC MH370 nanti.

" the CNN report said not all questions on MH370 were off limits. This was evident when Robertson asked the minister at the same press conference whether a decision had been made on who will extract data from MH370's flight recorders.
 
This time, Hishammuddin answered the CNN correspondent: "The Attorney-General is now in the United Kingdom discussing this issue."
 
Robertson then asked Hishammuddin whether the crew and passengers of MH370 had been cleared by authorities.
 
"As I mentioned earlier, it is too early to clear anyone until the flight recorder has been retrieved from the aircraft," Hishammuddin said. "There are questions which can only be answered once the black box has been retrieved," he added."
 
 
SAJ rasa, apa yang DS Hisham bertindak itu betul.

1. reporter tu tanya pada masa dan tempat yang tidak sesuai pada awalnya.

2. DS Hisham hanya menyatakan apa yang di laporkan kepada beliau, dan beliau perlu menapis info agar info yang betul-betul sahih dan pasti sahaja boleh di khabarkan. Ini supaya tidak menimbulkan pelbagai spekulasi yang lebih teruk jika tidak benar.

3. DS Hisham pun tak boleh nak ulas tentang krew etc kerana ianya adalah andaian awal, sedangkan segala bukti dalam black box.

Seperti yang DS Hisham katakan, kita sudah ke hadapan untuk MH370, tapi masih ramai yang ke belakang bercakap tentang spekulasi dan andaian yang tidak tepat.

Jadi, adalah lebih baik kita fokus kepada msi pencarian black box yang mungkin semakin hampir untuk diketahui.


Reporter CNN ini cuba mencari isu untuk jatuhkan reputasi Malaysia dan DS Hisham yang telah menunjukkan pencapaian yang memberangsangkan dalam ussha mencari MH370/

Anwar mula gerun, kerana teori SESAAT nye telah SESAT KELAUT INDIA ! Dia tidak mendapat perhatian rakyat Malaysia dan kita semua tidak percayakan Anwar yang sengaja merosakkan misi pencarian MH370 ini.



Apapun, teruskan berdoa dengan misi ini, dan utuh d belakang team SAR dan DS Hisham.

18 comments:

  1. CNN daripada awal lagi dah nampak niat jahatnya...

    ReplyDelete
  2. Saya rasa Barat masih menilai kita macam tahun 70an dulu. Hakikatnya bila DS Hishamuddin muncul, mereka semacam panik pulak.

    ReplyDelete
  3. Yahudi dan nasrani tidak redha kepada kita sampai hari kiamat..

    ReplyDelete
  4. Nuar Brahim macam nak menahan ombak. Mana maunya. Silap silap dia kena lambung

    ReplyDelete
  5. Media barat jadi berani kerana ada dokongan dari dalam. Sebab itu kekuatan dalaman jua mesti digunakan untuk support Datuk Hisham

    ReplyDelete
  6. Saya nampak kelebihan Datuk Hishamuddin ialah beliau sangat objektif. Cakap fakta dan tidak emosi. Ini yang pada fikiran saya memerangkap pihak yang betniat jahat

    ReplyDelete
  7. Aku percaya teori manusia ada masanya. Aku yakin ini masa Hishamuddin

    ReplyDelete
  8. Nuar tahu dia tak boleh nak kemana. Sebab itu dia sabotaj gila gila.

    ReplyDelete
  9. Saya tak fikir Hisham akan terjerat. Dia bukan org baru. Dia lahir daam keluarga politik. Dah masak

    ReplyDelete
  10. Aku memang dari dulu x layan sgt cnn ni... cnn ni salah 1 alat nk jatuhkan Malaysia...

    ReplyDelete
  11. Mintak tolong siasat Anwar & keturunan die semua skali....

    ReplyDelete
  12. Nasib baiklah Hishamuddin ni bukan jenis cepat melatah..tetap maintain tenang & menjalankan tugas dengan jujur

    ReplyDelete
  13. CNN ini salah 1 channel lawak je buat ak

    ReplyDelete
  14. Tapis segala maklumat yg x betul tu. Benda2 macam ni boleh memecah belahkan rakyat.. itu yg Anwar nakkan

    ReplyDelete
  15. CNN ni mengarut je... tapi nasib Hisham x pernah melatah walaupun CNN keluarkan statement mengarut

    ReplyDelete
  16. CNN ni sekutu Anwar ni...

    ReplyDelete
  17. Tak perlu dengar berita CNN ni, aku yakin dengan Hishamuddin

    ReplyDelete
  18. Anwar gunakan CNN sebagai senjata untuk jatuhkan Malaysia di mata dunia...tapi Hisham tak goyang..beliau maintain dengan cool nye menjalankan tugas beliau sebagai menteri pertahanan & pemangku menteri pengangkutan

    ReplyDelete