SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, April 26, 2011

ANWAR: LELAKI Y LARI LAGI ???

Salam 1 Malaysia, 


Kas mangan... waras ya?! Harapnya begitu la yer..


Tak lama lagi, Negara sekali lagi akan menyaksi kan, Pemimpin PR akan dimasukkan ke dalam Penjara Sg Buloh ekoran meliwat dan berdrama ke sana ke mari.


JIJAH, ABANG MASUK PENJARA YER... BYE

BAGUSLAH BANG. SENANG JIJAH NK HIDUP.
TAK PAYAH JIJAH NAK MENIPU LAGI.
JIJAH TAK RETI NAK TIPU WARTAWAN
TENTANG JAM OMEGA TU DAH.


Terbukti, DNA Y adalah kepunyaan Anwar Ibrahim. Bertambah yakin lagi, orang-orang muda untuk menolak pemimpin yang moralnya tahap tapak kaki untuk di angkat. Anak-anak muda dan pelbagai lagi lapisan masyarakat mula untuk menolak PR dek kerana mereka sanggup menyimpan pemimpin yang didapati bersalah dalam kes liwat ini. Percayalah, yang benar, tetap benar, yang salah, tetap salah walau lari ke USA sekalipun.


Anwar Ibrahim, nampaknya, gambaran Putrajaya semakin hanyut di bawa ke penjara sg Buloh. Ianya hanyalah delusi dan halusinasi sahaja lah... Apa lagi drama Anwar selepas ini. ???


semasa PRN Sarawak tempoh hari, bila wartawan ajukan soalan mengenai RPK, tak nak jawab dan akan jawab pada hari esoknya setelah habis mengundi. tapi tunggu punya tunggu, Anwar dah lesap terbang ke US. Bila sakit belakang, baru nk balik ke Malaysia balik jumpa isteri tercinta yang terpaksa menjadi pelakon penipu terhandal dan terhebat !!! INILAH DRAMA ANWAR YANG TAK SUDAH. LEPAS NI, APE LA LAGI ??? PERSONALITY APA PULAK YANG DICARI SELEPAS INI ???


Selepas ini, Anwar dijangka bercuti ke Israel pulak ker untuk mencari tempat berteduh ??? maklum lah, itulah sekutu kuatnya. Kalu tak kuat, masakan Anwar gentar mengutuk APCO dan menarik balik kutukannya. Itu semua gara-gara amaran daripada Israel sendiri la tu. Muahahahaha.... 


Anwar, mau lari ke mana lagi haaa????


Kami mahu DS Najib terus unggul jadi PM Malaysia kerana beliau bersih daripada sebarang kes moral. DS Najib semakin disayangi rakyat kerana apa yang dikata akan dikota. DS Najib adalah cerminan bapanya yang berjiwa rakyat. sokong BN !



No comments:

Post a Comment