SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, April 6, 2011

AWARD : PEMENANG MEDIA LUCAH JATUH KEPADA... HARAKAH !!!

Salam 1 Malaysia, 


Menyahut apa yang Anak Sufi tuliskan pada entri semalam : baca sini,  mengenai aktiviti menyorok kesalahan dan kesilapan sendiri tetapi membuka aib orang serata alam memenuhi setiap ruang yang ada.


Apa yang SAJ nak katakan ini adalah, PAS Johor, Mazlan Aliman mengatakan, Utusan, Kosmo dan TV3 adalah media lucah kerana sibuk membicarakan mengenai video seks yang tersebar itu. Haih Mazlan Aliman..... Nampak seperti mengata diri sendiri tapi takut pulak nak  mengaku. Ada satu lagi MEDIA LUCAH yang secara tak nampak nyer telah tersebar sekian lama sebelum video seks ini lagi. 


Mazlan Aliman lupakah, ada 1 media yang IKLANNYA PENUH DENGAN UBAT KUAT SEKS. Fuyooo !!!! Ini kira lucah tahap gila baban ni !!!!! Dok promote ubat kuat seks berbagai jenis. Tak sedar ker ???? Hahahaha... tulah, nak mengata orang, tgk2 jugak kesilapan diri tu, Kan dah terkena batang hidung sendiri. 





NI BARU SEBAHAGIAN UBAT SEKS.
TAK LARAT SAJ NAK NENGOKNYA.
SIAP ADA AYAT MENGODA TU....



Seantero Malaysia dah tahu. HARAKAH adalah media lucah kerana MENGIKLANKAN UBAT KUAT SEKS !!!!  Maka percayalah, blogger Pro Kerajaan juga bersetuju bahawa, HARAKAH MEMANG PEMENANG MEDIA LUCAH KERANA IKLANKAN UBAT KUAT SEKS sejak zaman berzaman lagi!!!! Selagi ada ruang, selagi itu nak ditempeknya iklan tutt tuuuuu.


Satu lagi la kan, sibuk dok canang kata media lucah, Harakah pula, tak menyiarkan kes tentang GURU yang mengajar di sekolah buatan PAS menyebabkan kematian seorang budak 7 tahun. Ish ish ish.... kalau orang dia, disoroknya berita sampai ke lubang cacing, tapi kalu tentang kerajaan, dibuat cerita entah ape2 pun asalkan muat je dalam harakah tu untuk hentam kerajaan walaupun hentaman mereka itu menampakkan kebodohan mereka sendiri. 




Mana KES PAS PERLIS MINTA MAAF tu ?? Mana dia ??? Teoh Beng Hock dok dilaung sana sini untuk menuntut bela, tetapi, adik Saiful yang meninggal kerana guru PAS yang gila memukul budak tu sampai pengsan dan meninggal, tidak pula ada yg mahu membela??? Terus senyap je dalam harakah ??? Cis, dasar PAS AGAMA POLITIK !!!!! Kerana kes TBH itu adalah berkaitan kerajaan, sokong membabi buta !!!! tapi kes adik saiful yang kerana mati di sekolah PAS, tunduk diam membisu !!!! 


Tahniah la Harakah dan PAS !!! SAJ sebagai wakil orang muda telah nampak penipuan yang berlaku dalam PAS yang hanya mementingkan diri sendiri, BUKAN untuk rakyat !!!! PAS hanya pentingkan kuasa politik, BUKAN untuk berkhidmat !!!! Anak muda tolak PAS yang hati busuk !!!!


DS Najib tetap anak muda sokong kerana DS Najib telus untuk bermesra bersama rakyat dan setiap katanya dilontarkan dari hati dan menusuk ke hati anak muda dan rakyat secara amnya !!!! Kami sokong DS Najib !!!

4 comments:

  1. Eloklah sekiranya, ibubapa kanak2 yg sedang belajar di sekolah2 agama PAS mengeluarkan anak2 mereka sebelum anak2 itu ditimpa malang spt ini.
    Menyesal dahulu kedapatan, menyesal kemudian tak berguna ..........
    Melayu mudah lupa ...........

    ReplyDelete
  2. Ha? dorang kata utusan akhbar lucah? ee...tak relevan langsung doh! Harakah yang banyak siarkan iklan bahan lucah macam ni. i malu tau nak tengok bila baca harakah daily. dorang yang tak tau malu nak ngata orang. eeee...geram i dengan pas pis pus ni!

    ReplyDelete
  3. mohd,
    ibu bapa harapkan pagar , tpi pagar bunuh padi. tak smpat jadi padi pun, dah kene tebas. so , pihak yg bertanggungjawb kene pastikan hal ini tak berulang, dan sila buat kenyataan ini dalam harakah.

    Audrey,
    pejam mata je la you tgk iklan kuat seks tu. asalkan jangan bukak link nye sudah la yawww. bahaya you. ish, i sndri pun malu, merah padam muka you. yaww...

    ReplyDelete
  4. Salam..Tuka nama blog bole x..malu laaa

    ReplyDelete