SAHABAT SETIA SAJ

Saturday, April 30, 2011

NIK AZIZ DIPERCAYAI HILANG ???

Salam 1 Malaysia, 


Haih, tak habis-habis akhbar parti politik pembangkang ni menipu !!! ini semua badi Anwar yang suka menipu dan membelot !!!


Akhbar Haprakah menulis sesuatu yang menipu mengenai aduan maahad Tahfiz di Hulu Selangor !!! dah la kata YB Hulu Selangor tak buat kerja, lepas tu, kata pulak maahad tu tak ada bekalan elektrik !!!! Ciss !! AJARAN NIK AZIZ SANGAT MENYESATKAN !!!!


AMBO PEJAM MATA, PEKAK TELINGA JA


NIK AZIZ, KE MANA KAH PERANAN MU WAHAI TOK GURU ? ERK, TOK GURU KER KALU MEMBIARKAN RAKANNYA BERZINA DAN TIDAK MAHU BERTAUBAT ?? TOK GURU KER KALAU MEMBIARKAN PENGANUTNYA DAN PENCACAINYA MENIPU, BERDUSTA DAN MENCACI MAKI ???? OHHHH, DALAM PAS HALAL SEMUA TU. GERENTI SYURGA KATANYA YA. KAH KAH KAH....


Nik Aziz, mana dok hilang ??? Tak nak buat solat hajat lagi ker ???? Tak nak buat ceramah perdana dan solat hajat perdana ker untuk mengampunkan dosa besar Anwar tu ??? Tak nak menegur ker kesalahan dosa besar angkatan mu tok guru ??? dengan orang UMNO, bukan main ligan nak bermusuh !!! dengan orang UMNO, bukan main berkobar nak menjatuhkan !!!! dengan orang UMNO, segala hadis fatwa sendiri boleh keluar untuk mengharamkan UMNO !!!


TAPI, masalah dalam kain sendiri, sembunyi sampai busuk dan bacin dalam kain tu !!!! Astagfirullah... Inikah tok guru ??? Yang menegur salah orang mengikut fahaman politik??? Inikah tok guru ??? Oh tidak !!! SAJ tolak Nik Aziz sebagai tok guru !!! Dia tak ubah hanya lah ahli politik kerana, ahli agama tidak akan berat sebelah dalam mana2 parti. kalau salah akan ditegur tak kira dari parti mana . Itulah ahli agama, bukan ahli politik ! TAPI, NIK AZIZ GENTAR MENEGUR SALAH ANAK BUAHNYA YANG KURANG AJAR, BERZINA, DAN MENCACI ORANG KERANA NIK AZIZ ITU ADALAH AHLI POLITIK !!!!


Nik Aziz, rakyat tidak harapkan PAS dan PKR untuk jadi pemerintah negara !! Ini kerana, NIk Aziz sendiri tidak menyakinkan rakyat mengenai kredibilit menjaga negara Islam ini !!! Anwar Ibrahim ???? Heh !!!! hanya tahu order CHINADOLL dan JAMBU jer nanti !!!!  Tiada satu pun harapan rakyat untuk disandarkan kepada PAS dan PKR !!!




Pemimpin yang kerap bermasalah adalah kesemua pemimpin Melayu Islam !!!! Nak harapkan DAP RASIS tu  ??? Bedebah mereka dapat pegang Malaysia ini !!!! PAS dan PKR benar2 kuda tunggangan DAP RASIS !!! DAP RASIS menyatukan bangsanya, PAS DAN PKR menghancurkan bangsa Melayu !!!! Itulah kuda tunggangan !!!! Yang merosakkan tanah demi si penunggang kuda !!!


NIK AZIZ, ANDA DIHITUNG PERBUATAN KERANA BERAT SEBELAH DALAM MENYAMPAIKAN DAKWAH SEDANGKAN ANDA MENGAKU AHLI AGAMA !!!! JAWABLAH TANGGUNGJAWAB ITU WAHAI NIK AZIZ !!! YANG SALAH ANDA HALALKAN !!! ITULAH CONTOH AHLI AGAMA YANG MENJAHANAMKAN AGAMA !!!

No comments:

Post a Comment