SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, June 14, 2011

DAP LAKUKAN SERANGAN PENGHAPUSAN BANGSA MELAYU DI TANAH MELAYU ???

Salam 1 Malaysia, 




Himpunan Bersih yang tetap akan dijalankan oleh PR iaitu Perosak Rakyat ini memang menyusahkan rakyat betul la !!!! SAJ tak faham betul dengan kedangkalan dan kebodohan orang PAS dan PKR yang mudah menjadi balaci totok kepada DAP !!!!


Mana tidaknya, yang akan berada pada Himpunan Bersih 2 itu nanti majoritinya Melayu !!!! Dari mana Melayu ini datang kalau tidak PAS dan PKR yang bekalkan kepada mereka ???? Kasihan dengan PAS dan PKR yang terpaksa bekerja keras untuk memberikan kuasa kerajaan kepada DAP CINA LAKNAT !!! 


Kalau bukan Cina DAP yang jadi PM, PM nya nanti akan jadi seperti Khalid Ibrahim seperti LEMBU KENA CUCUK HIDUNG. Akan ikut saja apa arahan DAP Laknatullah. 


Tengok apa jadi pada Shah Alam yang sudah di masuki gejala maksiat. Ini semua pengaruh DAP dan apa yang MB Selangor buat ??? DIA BUAT DUNNOOOO JER. Khalid Ibrahim adalah pengkhianat BANGSA dan NEGARA !!! Kerana habis jajahan yang dijaga tanpa maksiat sudah menular pula !!!!


Ini semua jelas bukti bahawa, Rancangan DAP membodohkan Melayu telah berjaya. PAS dan PKR telah berjaya diperbodoh dan diperkudakan DAP Laknatullah. Itu lah contoh Melayu yang tandus dan gugur di pertarungan mereka sendiri !




DAP LAKNATULLAH sangat suka dengan MELAYU BODOH kerana hanya tahu mendengar kata dan diperkudakan mereka . Insaflah wahai PAS dan PKR daripada terus hanyut untuk menjadi balaci totok kepada DAP dalam perhimpunan BERSIH yang akan merosakkan anak muda serta bangsa MELAYU umumnya. 


Natijahnya, anak cucu MELAYU dalam PAS DAN PKR akan menangis mengenangkan perjuangan mereka zaman kini yang sia-sia dan memusnahkan masa depan mereka apabila CINA DAP LAKNATULLAH memandang hina MELAYU PAS DAN PKR. Malu la sikit dan tunjuk kan maruah, bukan jadi balaci.


Sedarlah bahawa, yang buruk itu sentiasa diberikan kepada PAS DAN PKR tetapi yang baik itu asyik dikreditkan kepada DAP. Jangan buta hendak menilai. Buatlah penilaian sebenar kerana ianya adalah jihad yg sebenar daripada jihad yang merosakkan agama dan bangsa sendiri. Merosakkan maruah islam itu sendiri.


MUKA MELAYU JER. INILAH MELAYU BALACI.


MELAYU ISLAM nanti akan di cop sebagai orang islam yang suka membuat kekecohan. Tidak kah berasa malu ???? Jika sayang kepada Islam, hentikan rancangan jahat yang DAP rancangkan ini. Celik kan akal, Bukakan hati menerima hidayah sebenar. Janganlah bongkak dan sombong. jangan mahu menongkat dunia ini....

No comments:

Post a Comment