SAHABAT SETIA SAJ

Friday, June 24, 2011

ROMPAK : DISYAKI NIK AZIZ, ANWAR IBRAHIM DAN GUAN ENG TERLEPAS LAGI !

Salam 1 Malaysia, 


Dulu, ketika zaman Tun Abdul Razak, beliau berhempas pulas  untuk menyatukan rakyat agar hidup harmoni di negara ini.

Kini, tiba giliran anaknya pula, DS Najib untuk memulakan langkah yang sama tetapi corak yang berlainan mengikuti zaman. DS Najib melancarkan 1 Malaysia supaya rakyat menghidu udara yang sama iaitu BUMI MALAYSIA.

Kukuhnya negara itu kerana rakyatnya yang hidup harmoni. Harmoni dengan erti kata, berselisih bahu sesama bangsa pun, tidak menjadikan pertengkaran pun. Yang terjadi adalah senyum manis dan ramah mesra.

Aura DS Najib makin tinggi apabila beliau muncul dalam rancangan radia ONE FM. Siap berbahasa Mandarin lagi tu. DS Najib adalah pemimpin yang masuk rumah india, cakap india, masuk rumah cina, cakap cina, masuk rumah jawa cakap jawa, masuk rumah iban, cakap bahasa iban dan sebagainya. 

Inilah namanya PEMIMPIN yang tidak kekok bersama rakyat malah LEBIH MESRA BERSAMA RAKYAT. DS Najib makin diterima rakyat kerana pelbagai inisiatif diberikan untuk rakyatnya...

Terbaru, Kedai Rakyat 1 Malaysia yang mendapat sambutan rakyat. Harga barangan pun murah dan meliputi barangan keperluan. 

SAJ percaya dan yakin, lepas ini, seluruh negara akan ada Kedai Rakyat 1 Malaysia malah boleh jadi seperti pasaraya besar yang lain. Jenama Malaysia nanti boleh berkembang ke peringkat antarabangsa. Barangan dan buatan tempatan pun boleh dipasarkan sama.

Suara sumbang mula kedengaran daripada puak PR kononnya itu semua adalah gimik. Adoi !!!! Belum apa2, dah buat tuduhan dan fitnah. Even, kerajaan akan usahakan untuk buka di seluruh negara. 

Inilah mentaliti pembangkang, ASYIK NAK BANGKANG JER !!!! Benda baik untuk rakyat pun, mereka nak bising.

Oleh itu, SAJ yakin, perjuangan PR bukan untuk rakyat, tapi nak rompak harta rakyat. Cuba korang fikir, kalau benda baik seperti Kedai Rakyat 1 Malaysia dorang dah pandang rendah dan menghina, apa yang dorang nak sebenarnya daripada kerajaan ???? Dorang hanya nak BALAS DENDAM saja !!! Dorang nak kan hasil kerajaan jer . Dorang nak rompak apa yang rakyat nikmati kini !!!

Kalau mereka berjuang untuk rakyat, mereka akan rasa syukur kerana dengan provokasi PR, kerajaan buat sesuatu untuk rakyat. 

Tapi ini tak, mereka kerap buat provokasi hanya nak undi, tapi bila provokasi mereka dapat ditangani kerajaan, mereka kembali naik berang!!!!

wahai rakyat sekalian, pemimpin yang baik adalah yang berjuang ntk rakyat, bukan berjuang ntk nafsu serakah mereka sendiri. 

DS Najib berjuang ntk kesenangan rakyat, tapi PUAK PR, berjuang ntk kuasa mereka agar boleh mereka rompak kembali hak rakyat ini !!!


No comments:

Post a Comment