SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, January 26, 2011

PAS BERHATI HITAM SEPERTI DETOX PATCH !!!

Salam 1 Malaysia,


HITAMNYA HATI PAS .
GELI BETULLLL
Slogan PAS GANTI UMNO !!! slogan pun macam haprak. Nak ganti apa ??? Korang ingat UMNO ni ada spare part ke boleh beli sana sini ?? Sorryyyy la !!! UMNO ni adalah tulen yang memacu negara hinggalah apa yang dikecapi kini.


Hanya PAS sebagai barua DAP jer yang tak dapat terima hakikat bahawa UMNO berjaya memacu negara hingga ke peringkat dikenali dan negara membangun sekarang !!! Pas cemburu dengan kejayaan UMNO sebagai satu persatuan MELAYU ISLAM yang berjaya, tidak seperti PAS, contoh yang memalukan kerana MELAYU ISLAM PAS tenggelam dan gagal untuk memerintah negeri sendiri !!!


Kalau PAS ganti UMNO, bermakna, PAS ni tiada beza lah !!! Sama jer. Hahaha.... Dan mungkin PAS ni nyanyuk kot.... dia lupa bahawa, apabila PAS ganti UMNO, dalang di sebaliknya adalah PKR dan DAP. Sedangkan, UMNO ni adalah tunjang utama yang paling kukuh dalam BN, berbanding PAS, hanya sekadar di pinggiran jer. Jadi tukang keluar fatwa . Hahahaha.....


DAKWAH NIK AZIZ SUDAH TERSASAR.
MUNGKIN DAH NYANYUK LA TU..


Pas kekuatan pada dasar ISLAM ??? Cetttt... !!! Dasar Islam hatok korang lah... Islam ker kalau halalkan lesen judi di kelantan yang majoriti melayu ??? Islam ke yang benarkan kafir terjemah Quran dalam politik ?? Islam kah benarkan pluralisme ???Islamkah menyekat hak asasi manusia untuk memilih parti mereka ??? Islamkan menuduh melayu UMNO itu kafir ??? Islamkah menentukan syurga neraka kerana parti politik dunia ??? Islamkah hingga Nik Aziz tak boleh dikutuk hingga tak cium bau syurga ??? Kah kah kah kah !!!!! 


INILAH DASAR ISLAM YANG INGIN DIJALANKAN PAS !!! 
 DASAR ISLAM PAS, ISLAM SESAT!!! 
PAS BUKAN DASAR ISLAM SEBENAR !!!!
 NIK AZIZ SENDIRI MENOLAK HUDUD YANG DI IZINKAN KERANA TAKUT KUASANYA HILANG !!!! 
ISLAM PAS MEMANG HAMPAS BERKARAT !!!!


Pas, cermin lah diri korang dulu. Rugi besar la korang, berserban bagai, tapi hati kotor macam toksin yang terlekat pada DETOX PATCH !!! Hitam, berlendir dan busuk !!!!


BN akan Menang di Tenang dan PRU akan datang !!!!

6 comments:

  1. 1. MEMBANGUN BERSAMA ISLAM!
    2. WANITA TAK BOLEH JADI PEMIMPIN, HARAM!
    3. HARAM MENGANGKAT BUKAN ISLAM JADI PEMIMPIN!
    4. KAPIR KALAU BERKAWAN DENGAN BUKAN ISLAM DALAM PEMERINTAHAN NEGARA!
    4. HUDUD ADALAH CARA PEMERINTAHAN. TOLAK HUDUD KAFIR

    Itu dulu2. Tapi sekarang dunia dah berubah. Hukum pun boleh berubah.Fikir, kalaulah Hudud itu hukum dari AlQuran bukankah memupuk persaudaraan (berbaik2 / perpaduan), menjaga lidah, menjaga ugama, tanah air dan keturunan juga hukum2 dalam AlQuran. Apa sudah lupa Ugama suku Politik suku bukan mainan PASSSSSSSSSSSS. CHUIH....by former PAS LIVE

    ReplyDelete
  2. semenjak PAS bersahabat dengan DAP, PAS ibarat Islam yang sudah SELAM. Hilang jati diri dan agama yang dijunjung dahulu.

    Pas tak habis khatam hukum Islam jadi, HUDUD pas itu hanyalah sebagai meraih undi , walhal , islam mereka pun tak sempurna lagi sperti Anonymous katakan tadi, PAS menolah perpaduan sedangkan itupun salah satu perkara penting dalam Islam.

    bersama majukan islam tanpa PAS yang sesat !

    ReplyDelete
  3. Jawa ke AnakJawa membuat kesimpulan diatas sedangkan ramai orang Jawa kat kamponglah yang ramai sokong Pas? Hee..he...

    Cayalah AnakJawa, kesimpulan mudah dan padat.

    ReplyDelete
  4. Ular menyusur akar,
    jawa mana yang sokong PAS tu. Biasalah, alangkan dalam satu family , pasti akan ada yang berlainan pendapat, serupa dengan orang jawa ni, tapi family jawaku yang berada di buah negeri, tekad memilih kerajaan kini yang lebih stabil.

    Dan sudah ada dengar2, yang sokong PAS tu pun, sudah senyap tak terkata kerana nampak kepincangan dalam PAS yang berlaku.

    Aku anak Jawa, sokong kerajaan BN !!!

    ReplyDelete
  5. PERPADUAN & PERPECAHAN MELAYU: dimana politik mereka?

    Pertembuangan antara dua nilai politik UMNO dan politik PAS.....

    Melayu yang berjiwa ISLAMIS.. cenderung kepada PAS..tapi tak semestinya PAS, ada juga yang duduk dalam UMNO, Hamim, Berjasa kerana sebab2 tertentu.

    Melayu yang berjiwa SEKULAR & mentaliti kebendaan .. cenderung kepada UMNO ..tapi tak semestinya UMNO, ada juga yang duduk dalam PKR, Gerakan, PPB, PBS, PPP, DAP, PRM, PSM, KITA, dsb kerana sebab2 tertentu.

    Salahkah pendirian mereka2 ini dalam konteks negara Malaysia yang amalkan sistem beraja, sekular& demokratik hari ini yang juga telah digarap sendiri oleh UMNO sejak lebih 50 tahun dulu?

    UMNO tidak berhak menangisi kecelaruan minda, budaya & politik Melayu hari ini kerana itulah produk sistem yang diperjuangkannya.

    Setiap Melayu merdeka hari ini berhak mendapat kebebasan menentukan nilai dan jati diri masing2 tanpa dipaksa & dikongkong oleh "TUAN BESAR UMNO" lagi. Mereka tidak mahu dicucuk hidung sebagai hamba & diheret kemana2 oleh para oportunis kapitalis UMNO!

    Tak payahlah UMNO menyumpah, mengherdik & menghina kepada bangsa sendiri kerana tidak mengikut telunjuk politiknya itu.

    Generasi Melayu baru ingin satu nilai politik yang berprinsip dan beramanah untuk Islam, ummah dan negara ini. Apakah UMNO hari ini memiliki nilai itu?

    Jangan salahkan rakyat jika mereka semakin menolak UMNO yang semakin jauh tersasar dari landasan nilai hidup asal mereka.

    dilema politik melayu.. UMNO PAS UMNO PAS.. umno PAS umno PAS.. ..... kembalilah kepada asal usul manusia & nilai yang satu, iaitu asal dari tanah, ADAM & ISLAM ...... itu hukum alam yang paling hak dari Allah SWT.

    ReplyDelete
  6. Wahai anonymous 7:54pm,

    saya hormati pandangan anda. Benar, UMNO itu nampak sekular tetapi, dalam pada itu, adakah sistem islam tidak dijalankan dalam negara ???

    PAS, memang islamik, tapi, apakah perbuatan pas yang menghalalkan segala perbuatan DAP itu islamik dan berteraskan islam ???

    sebenarnya, baik umno dan pas, kedua ini perlu mencapai titik persamaan untuk sama2 mengutuhkan Islam. jurang ini menyebabkan bangsa lain mengambil kesempatan atas kelemahan ini.

    Apakah salah umno ingin bersatu dengan pAS demi islam ??? ini bukan soal umno akan tumbang, tetapi demi ISLAM dan ALLAH. Mana kah yang lebih baik ? bersatu atau terus bermusuh??

    Ada antara ahli pas yang mengatakan, nik aziz kata, umno ini musuh islam ??? Jadi, lihatlah, siapa yang mahu musuhi sapa. UMNO tidak kisah anda kelantan itu pas pegang, tapi bertambah risau kerana sebalik pas itu adanya DAP.

    fikir lah mengenai hala tuju pas dahulu yang kini banyak berubah. kerana undi, fatwa pas yang bukan2 banyak yang keluar .

    wallahualam...

    ReplyDelete