SAHABAT SETIA SAJ

Sunday, January 30, 2011

TENANG : BN MENGATASI PAS !!!

Salam 1 Malaysia, 




maklumat terkini : seramai 1,576 orang pengundi (10.68%) telah menunaikan tanggungjawab sebagai pengundi sehingga 9:00 pagi ini.


Ayuh semua, tunaikan tanggungjawab anda.  Masa pengundian hingga jam 5 petang dan jangan lupa bawa kad pengenalan yer...


Daripada kempen yang berlangsung beberapa hari yang lalu, PAS kerap memainkan isu agama daripda memikirkan mengenai kesejahteraan rakyat pada masa akan datang. Kerajaan BN melihat bahawa, kebajikan rakyat ini haruslah menyeluruh yakni ada aspek pembangunan nya dan selari dengan aspek agama nya. Islam juga tidak melarang untuk kemajuan bangsa dan negara walhal dituntut untuk menaikkan nama agama itu juga.


Mereka yang jahil apabila menidakkan hak rakyat untuk merasai kemajuan atas alasan hanya tertumpu kepada Islam. Sedangkan, dalam Islam itumencakupi kesemua aspek. Tambahan pula, PAS yang taksub kepada Hukum islam ini telah membelakangkan hak rakyat lain yang memerlukan iaitu Cina dan India. Pas ternyata parti yang berat sebelah dan ini bukan lah yang dituntut dalam Islam. Islam mahukan berlaku adil kepada semua kaum yang ternyata dapat dilaksankan oleh kerajaan BN kini.


kepada pengundi Tenang, dakwaan Nik Aziz bahawa undi PAS itu diredhai kerana menolak jahiliyyah kononnya, hanyalah dakwaan yang memikirkan duniawi semata. Kita sebagai manusia perlu bertakwa kepada Allah, bukan kepada Nik Aziz. 


Jika kerajaan BN ini jahil, segala sistem Islam tiada di Malaysia. AKAN TETAPI, ISLAM SEMAKIN BERKEMBANG DAN DIFAHAMI NEGARA LUAR. IBADAH TIDAK DICANTAS MALAH DIBANGUNKAN LEBIH BANYAK MASJID DAN SURAU UNTUK KEMUDAHAN ORANG ISLAM. NEGARA YANG JAHIL SEPERTI SINGAPORE YANG TIDAK MEMBENARKAN AZAN, TETAPI DI MALAYSIA, AZAM BERKUMANDANG TANPA HENTI DAN ISLAM DIJALANKAN TANPA SEKATAN. INILAH BUKTI, KERAJAAN BN TIDAK JAHIL SEPERTI DAKWAAN NIK AZIZ.


Pengundi Tenang, fikirkan untuk kesejahteraan bangsa, agama keharmonian dalam negara. Undilah BN untuk masa depan generasi akan datang  yang lebih terjamin daripada gagasan 1 MALAYSIA !!!



3 comments:

  1. selamatkan malaysia dari parti perasuah. undilah pas

    ReplyDelete
  2. PRK N05- 30Jan2011.

    Mohd Azahar Ibrahim BN = 8852 undi
    Normala Sudirman PAS = 2950 undi
    Majoriti= 5902 undi

    BN Menang....PAS terlungkup!!!
    Tok Ai Berjaya......Mala KFC teriak balik guri.
    Hehhehhehehehehhhhhhhhhhhhhhhhhh.

    ReplyDelete
  3. Wahai Anonymous 12:24pm

    parti perasuah ??? itu kenyataan berat sebelah tu. Rasuah Nik Aziz di galas tu halal ker??? PAS parti yang halalkan yang haram. Undilah BN yang lebih telus.

    Anonymous 1:08pm,

    ya, kemenangan kepada BN yang lebih menjaga semua kaum !!!

    ReplyDelete