SAHABAT SETIA SAJ

Monday, January 31, 2011

CKG MALA KORBAN PAS UNTUK DI AQIQAH KEPADA DAP

Salam 1 Malaysia, 


PUNAH HARAPAN !!!!


Kasihan Ckg Mala yang mengalami kemurungan tahap kronik atas kekalahannya. Ckg Mala yang mempunyai reputasi yang baik sebagai seorang guru, kini musnah kerana kebaikkan sebagai guru itu telah dicontengkan kerana politik.


kenyataan ini dipetik dari Harakahdaily :


 Kekalahan PAS pada pilihan raya kecil Dun Tenang tidak seharusnya melemahkan semangat petugas-petugas Pakatan Rakyat kerana ia berlaku sebagaimana yang telah dijangka.
Demikian kata Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dalam satu kenyataannya ke Harakahdaily lewat petang semalam dalam mengulas keputusan muktahir PRK Dun Tenang.

Dan ini sudah cukup membuktikan bahawa, CKG MALA TAK LEBIH DARIPADA BONEKA PAS UNTUK PRK TENANG. Ckg Mala adalah sebagai ujian calon wanita untuk PAS. Kasihan Ckg Mala dikambing hitamkan oleh PAS dan juga DAP. Yang tercalar reputasinya, PAS jugak... Hhahahhaha.... DAP steady jer.... 
Ckg Mala menjadi mangsa KORBAN PAS untuk PAS qiqahkan kepada DAP. Ckg Mala mempertaruhkan maruahnya. PAS memang tidak mengangkat WANITA sebagai insan mulia kerana kekalahan yg sudah dijangkakan itu, memberikan nama buruk kepada wanita PAS. PAS SADIS dan ZALIM kepada WANITA !!!! 
Allah memberi kita akal untuk kita berfikir mengenai sesuatu perkara itu. Allah telah memberikan rezeki dan kedudukan yang sangat baik kepada Normala iaitu sebagai seorang guru yang terlatih  untuk mengajar anak-anak murid yang mahu mengenal dunia. Jasa cikgu ini sangat luas dan satu pekerjaan yang mulia dan terpuji. Akan tetapi, kerana taat kepada parti, Ckg Mala ini sanggup menggadaikan kedudukan dan maruah terpuji sebagai seorang guru kepada CALON PAS YANG CONFIRM A LOSER. Reputasi ckg Mala sebagai seorang guru, hanya tinggal nama tanpa adanya JASA dan BAKTI. kasihannnn....
MANDAT RAKYAT KEPADA TOK AI.
CALON BN UNTUK DUN TENANG
Sekali lagi, tahniah dan syukur atas kemenangan BN di Tenang. Kepada Tok Ai, selamat berbakti kepada rakyat seperti yang di amanahkan. Rakyat percaya reputasi Tok Ai dan harap, Tok Ai tidak mengecewakan rakyat Tenang. Seperti kata Tok Ai  :
"Terima kasih kepada semua yang mengundi saya dan juga kepada jentera BN yang bekerja keras siang dan malam. Insya-Allah saya akan berkhidmat sebaik mungkin sebagai wakil rakyat di DUN Tenang.


"Tugasan pertama saya adalah untuk menyelesaikan masalah banjir," katanya.



No comments:

Post a Comment