SAHABAT SETIA SAJ

Friday, January 28, 2011

TANDA MATI : MAAROF SAKIT TAPI SIHAT REDAH BANJIR TENANG !!!

Salam 1 Malaysia, 


Fulamakkkk....ini cerita panas beb !!! Sakit-sakit pun , masih cergas harung badai , banjir, semak samun dan maki hamun pun ada. Biasanya, tanda-tanda orang itu nak mati adalah, bila dia sakit, tetiba dia sihat wal afiat dengan cergasnya. Cuti MC sampai 2 minggu, tapi 2 minggu tu sihat beb !!!! Cayalah !!!!


SURAT MC MAAROF - KLINIK ADIK IPAR???


MELAWAT ORANG SAKIT ??
TENGOK GAYA TUBUH PUN NAMPAK SIHAT DAN BERKUASA !!!

HEI BANG MAAROF, UDAH LE IKOT SAYA. AWAK TU CUTI SAKIT. 
NANTI ORANG KATA SAYA NI ISTERI DERHAKA , DERA SUAMI !!!
 KANG SAYA BABAP KANG !!!


MEREDAH BANJIR. SAKIT KER???
Apa punya suami lah yang beri contoh buruk kepada anak-anak !!! Bukan saja pada anak-anak, anak murid pun sama !!! Dasar cikgu yang tiada tanggungjawab kepada generasi akan datang yang sangat memerlukan. Kerana politik duniawi ini, sanggup mengatakan MC/SAKIT tetapi SIHAT meredah segenap pelosok bersama Ckg Mala KFC. Wei brader... takut bini dipandang orang ker??? Agak2 lah nak menjaga bini tu pun. janganlah tanggungjawab pada generasi akan datang pun di abaikan !!!


Nik Aziz tak sempat nak tarbiyah Maarof kot tentang MENIPU dan AMANAH ni. Dahlah menipu kata SAKIT, tapi ke hulu ke hilir berkempen !!!! Terus-terusan melakukan dosa selama 2 minggu ini. Ohh  yaaa... lupa pulak aku. Maarof bersama Mala KFC ni mana ada dosa, sebabnya, mereka kan ahli PAS yang berjihad untuk ISLAM SELAM. Dosa dunia ni akan terhapus sekelip mata kerana SOKONG PAS. Tuuiiihhhhh !!!!


Maarof, betapa muka tebalnya la kamu ni kan?? Menipu orang ramai. Pas tu, menayang muka di ceruk semak dan hamun. Inilah PAS. PAS HANYA FIKIR DUNIAWI SAHAJA, KERANA ITU MAAROF SANGGUP MENIPU KATA SAKIT DAN DIBERI CUTI SELAMA 2 MINGGU TAPI ENJOY KE SANA KE MARI. TABIK SPRINGGGG LA BEB KERANA MENIPU!!!


Rakyat Tenang boleh fikir, mana yang berjuang untuk anak bangsa dan negara, dan mana yang berjuang untuk kuasa semata. Orang gila kuasa sahaja sanggup menipu cuti sakit tapi SIHAT wal afiat !!! Awas Maarof,  takut menipu itu jadi betul. Elok-elok sihat, terus jatuh rebah bersama PARTI PAS. PAS IS DEAD !



No comments:

Post a Comment