SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, January 5, 2011

ANWAR KETEPIKAN ISLAM !!!

Salam 1 Malaysia,


Anwar takut Politik melebihi takut kepada Allah.


Tembelang Anwar yang mula membelakangkan agama mula terserlah. Anwar mula tidak keruan apabila perjumpaan Nik Aziz dengan DS Najib pada majlis santapan malam di Istana Terengganu. Anwar yang mungkin berasa kecil hati dan kecewa kerana tidak turut serta dalam majlis itu kot... hehehhehe....


MAJLIS SANTAPAN MALAM JER.
TAPI ANWAR KECUT PERUT.


Anwar yang mewakili DAP menyuarakan rasa tidak senang hati apabila merasakan UMNO bercadang ingin bersatu dengan PAS. Anwar yang otaknya sudah kotor dilimpahi anasir politik kotor dalam kehidupan sehariannya sangat takut apabila perjumpaan santapan malam itu diadakan. 


Anwar takut jika PAS keluar daripada PR dan Anwar cuba meracuni rakyat, TETAPI, racun yang ditabur memakan diri kepada si penabur racun. Ini kerana, Anwar tidak memikirkan mengenai agama ISLAM yang mula dipermain dan diperlekeh oleh wakil rakyat mahupun rakyat sendiri. Anwar hanya tahu tentang kuasa undi yang akan hilang. Anwar takut kuasa dunia, tapi Anwar sombong pada kuasa Allah !


Umno tidak tersepit untuk bersatu dengan PAS kerana aura UMNO masih kuat. Sejahat UMNO, UMNO tidak pernah melacurkan agama Islam, tetapi, sebaik PR, PR telah melacurkan agama Islam. Mana baik, dan mana jahat ???? PR yang lebih hina dan zalim kepada rakyat dengan mendera emosi rakyat !!!! PR yang zalim kerana membiarkan agama Islam dipijak2 orang lain. Sebusuk2 Umno, busuk lagi PR yang melacurkan agama !!!


Perjumpaan santapan malam ditafsir negatif oleh Anwar kerana takut kehilangan undi kerana politik. Anwar LANGSUNG TIDAK MEMIKIRKAN MENGENAI AGAMA ISLAM YANG MULA JATUH KERANA PR INI. Jatuh kerana Pas acapkali menghalalkan cara yang dilakukan PR tetapi mengharamkan cara apa saja yang dilakukan BN. 


BERSATU MENJADIKAN ISLAM LEBIH KUAT


Maka, andai perjumpaan itu kerana agama Islam, apa salahnya. Perjumpaan itu kerana ukhwah !!! Perjumpaan itu kerana agama !!! Perjumpaan itu kerana Islam yang bersaudara !!! APAKAH ANWAR MELETAKKAN AGAMA ISLAM ITU KETEPI ???? HANYA KERANA ANWAR MEMPUNYAI OTAK POLITIK YANG KOTOR ???? Ya !!!! Anwar hanya memikirkan politik tanpa mengambil kira soal agama Islam iaitu agama rasmi negara ini !!!


Kepada Anwar, ikutlah nasihat Ummi Hafilda agar bertaubat sementara hayat dikandung badan. Fikirkan mengenai Islam, bukan kuasa politik untuk menawan Putrajaya. 



No comments:

Post a Comment