SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, June 30, 2011

PIHAK HOTEL SUDAH MARAH SAMA AMBIGA !

Salam 1 Malaysia,


SAJ dah boleh bajet dah, perhimpunan HARAM BERSIH 2 tu bukan mendatangkan untung kepada negara , malah bertambah gawat jadinya !!!

Itulah kebodohan puak melayu islam PR mendengar respons daripada ORANG 'PANDAI' PAS yang terbaru iaitu  Mat Babun! Katanya, hotel akan bertambah untung sbb ramai akan turun ke kl. Katanya mereka yg datang untuk bersih itu juga pelancong!


Ha, sekarang ini, persatuan hotel malaysia sudah marah dan amuk kerana sudah menampakkan tanda ada pelancong membatalkan tempahan pada hari berkenaan.

Segala seminar dan majlis besar yang akan diadakan dibatalkan gara-gara himpunan HARAM !!!

SAJ mohon kepada persatuan hotel malaysia ini, mendapatkan ganti rugi kepada ketua BERSIH iaitu AMBIGA untuk membayar ganti rugi mereka !!!

 Mereka yang cari pasal, kerajaan yang susah ntk menyakinkan pelancong supaya datang ke Malaysia !!

SAJ percaya dan yakin, perhimpunan HARAM ini bukan untuk mempersoalkan mengenai SPRM tetapi untuk menyusahkan kerajaan mendapatkan pelaburan masuk ke Malaysia.

Bila pelaburan dah takut nak ke Malaysia, ini lah peluang yg PR nak gunakan bagi menjatuhkan kerajaan BN sekarang ini !!!!

Benda ni dirancang baik mereka untuk menjatuhkan kerajaan!!! Mereka inilah pengkhianat negara yang sengaja merosakkan negara !!!


Kerana itu, mereka PR ini tidak layak jadi pemimpin kerana mereka fikir nak merosakkan negara sahaja. Pembangkang yang baik hanya bangkang yg mana perlu dibaiki, tapi PEMBANGKANG BANGANG ni bangkang segala macam benda baik yang kerajaan buat seperti baru2 ini, Kedai 1 Malaysia.

SAJ harap, rakyat bukak mata dengan pengkhianatan PR ni !!! Baiklah sokong kerajaan BN yang lebih menjamin. Ambil yang keruh, buanglah yang jernih. Keruh bukan selautan yang nak dibuang...


2 comments:

  1. Salam. Marah saja tak jadi apa? Macam Menteri amaran la! Bagi amaran je sapa nak takut!

    ReplyDelete
  2. wake up,
    betul tu, sekadar amaran, dorg tak gusar, perlu amik tindakan daripada menteri sendiri.

    tak pa, segala kerugian, mintak balik ambiga semua. dorg kan ada dana daripada luar

    ReplyDelete