SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, June 15, 2011

PART 2 : BLOGGER PAS YANG DIBAYAR CIPUT, INILAH HASILNYA !! JOM BACA DAN HENTAM !

0Sambungan part 1. KLIK SINI untuk ke Part 1.

Mari kita teruskan membaca hentaman SAJ dan juga SAJ nantikan hentaman pembaca sekalian... 

SEKALI LAGI, NIK AZIZ KESAL DENGAN NEGARA ISLAM
DAN PARTI ISLAM YANG MAKIN TERUK!
INI SEMUA KERANA PAS JADI BARUA DAP !


"Cuba buktikan siapa pemimpin PAS yang tidak bermoral dan isterinya tidak menutup aurat? Hal ini boleh ditanya kepada Najib dan Rosmah atau pun Shahrizat Jalil."


JAWAPAN :

Ni lah, kalau pemimpin PAS je yg tutup aurat, tapi bukan kepimpinan melalui teladan pun tak guna. Harapkan pemimpin, tapi pencacai dan penyokong, dedah sana sini. Tengok jer la sini.



SOKONG PAS, TAPI PAKAI BAJU KETAT!
SOKONG PAS, TAPI BENDERA KELANTAN LETAK KAT PUNGKOK!!
MANA MARUAH PEREMPUAN DALAM PAS ???? HAMPAS!

tapi, walaupun DS Rosmah even DS Shahrizat tidak sempurna menutup aurat, hakikatnya, ramai lagi wanita dalam umno mahupun penyokong umno tahu tutup aurat. Takla mcm PAS, pemimpin je macam malaikat, penyokong mcm *****!




"Adakah dengan Konsep Negara Berkebajikan, bersahabat dengan DAP dan PKR boleh dianggap bertentangan dengan Islam? Adakah bersubahat dengan Umno yang menjadi sekutu Apco serta terus mengekalkan kezaliman dan penindasan terhadap rakyat, menyalahgunakan kuasa, mempertahankan kroni dan banyak lagi dasar Umno yang bertentangan dengan moral, akhlak serta Islam itu boleh dianggap bersesuaian dengan Islam? "


JAWAPAN :

Ni, bukan bertentangan, tapi negara islam mana ?? Sudah gugur ke ??? Tiada Jihad dah ??? Hahahha.... Negara Kebajikan, BN sendiri sudah laksanakan dari dulu. Tak payah umum pun, tapi dah laksanakan... Nampak sangat, DAP mahu gugurkan negara ISLAM !! padan muka korang !!!

APA ??? UMNO bersahabat dengan APCO ??? apa ketinggalan zaman punya la penulis blog ni iaitu wfauzdin.blogspot.com !!! Punya la lama dok explain tentang APCO, masih lagi tak paham !!!! APCO pun tak tau nak beza. lain kali, bukak pemikiran, jangan JUMUD !!!!

Penindasan kepada rakyat dengan memberikan biasiswa lah, berikan subsidi diesel kepada nelayan lah, berikan peruntukkan sekolah lah.. itu zalim ???  SAJ sungguh kesian lihat penulis blog ini yang hanya tahu membangkang, tapi tidak tahu untuk mengkaji sebenarnya apakah kebaikan daripada kerajaan. Itulah ruginya otak yang Allah beri tapi guna untuk perkara kotor !!!

Moral dan akhlaq PAS juga merudum bila buat solat hajat Anwar kes video seks nya. tak perlu buat solat hajat kepada suspek zina tu !!! Buat share dosa jer....


"Setiap hari media pencacai mereka menyebut tentang Negara Islam yang kununnya telah ditinggalkan oleh PAS. Jika benar ikhlas, kuasa kini berada di tangan mereka, Nah, laksanakan lah jika benar-benar ikhlas. "


JAWAPAN :

Negara Islam sudah lama dibentuk oleh kerajaan BN sejak dulu dan semakin diperincikan dari sehari ke sehari. Apatah lagi, dalam Bajet yang lepas, soal perbankan Islam tidak terkecuali. 

Memang Malaysia ini negara Islam sudah dan akan dipertingkatkan. Itu sudah hakikat. Cumanya, PAS mahu negara islam cara PAS sahaja !!! Itu sebenarnya tapi kini, sudah ranap dibuang ISLAM kerana DAP laknatullah !!!


KESIMPULAN :

Umno tidak benci ISLAM dan menjaga nama baik ISLAM. Tidak seperti PAS yang membenarkan orang kafir gunakan ayat Alquran dalam ceramah mereka dan akhirnya, FATWA mendesak agar perkara itu tidak lagi dilakukan !!! Alhamdulillah. 

Itukah kata UMNO tidak sayangkan ISLAM ?? ternyata, PAS alami sindrome DENIAL kerana tidak dapat terima hakikat, BN lebih relevan membela ISLAM daripada PAS yang sudah berubah nada ISLAM mereka !!!!


3 comments:

  1. Tuan2..sila buat undian.
    Boleh kah aku menampar jepun Nik aziz sekali?
    A. Dibolehkan
    B. Haram
    C. Baik sampaikan dakwah kpd beliau.

    Sila undi...

    ReplyDelete
  2. Salam SAJ,

    Sejak ditubuhkan, Pas tidakprnah diterima oleh majoriti umat Islam...sehinggalah sekarang ni.

    Sebab itu Pas terpaksa membuang al-quran dan menggantinya dengan Perlembagaan Malaysian Malaysia.

    Pas dah sedar bahawa umat Islam tahu pembohongan dan taktik mereka memperalatkan agama Islam untuk capai matlamat politik.

    China DAP sangat suka cara Pas berpolitik, sebab itu DAP dah boleh buat sesuka hati terhadap umat Islam dan hal ehwal agama Islam di Pulau Pinang.

    DAP akan kekalkan peranan Pas sebagai pemecahbelah umat Islam di negara ini dan Pas pun dah bersetuju akan laksanakan tugas yang diberi oleh China DAP itu atas nama Islam.

    Pas terpaksa buang Quran, untuk bantu realisasikan Perlembagaan Malaysian Malaysia.

    Nak gubal Malaysian Malaysia, DAP buat sendiri2 jer, tapi nak lantik JK Mesjid DAP suruh Pas buat pilihanraya.

    Nampak sangat politik China DAP jauh lebih bijak dari minda ustaz Politik Parti Melayu Pas.

    ReplyDelete
  3. Pas pandai hentam orang aja...tapi tak pernah beri idea untuk melakukan sesuatu yang boleh dianggap global...mat sabu yang sah-sah bangang tu di angkat jadi pemimpin....anuar dah ada akandal pun diangkat bagai raja (seks)Suruh sumpah tak nak, suruh bagi DNA tak boleh...d masjid sungai dua ada sekor ustaz ni...bela kaki seks ni...last separuh yang datang untuk kuliah magrib balik...isyak di rumah...apa tak nya dah 9.20 tak isyak lagi..kuliah magrib bukan mcm tu... pakai serban jangan cakplah...tapi muka langsung tak ada seri...dtang lah Masji SUngai Dua dekat simpag tafik light ni....naik meluat kalau ustaz ni ada tapi ada juga yg bangang dalam jemah ni tu yg pelik...aku singgah nak cari limu tak kisahlah kau sapa pun...walupun aku tahu ni masjid PAS punya...mengumpat dah jadi hobi ustaz ni...pelik sungguh...

    ReplyDelete