SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, June 22, 2011

NIK AZIZ MALU, DAP TOLAK ISLAM SECARA JELAS !!!

Salam 1 Malaysia, 


BIADAPNYA DAP !!!


Sidang DUN Sarawak untuk pembangkang ternyata jelas mesej yang nak disampaikan !


11 ADUN DAP dilihat tidak memakai pakaian istiadat DUN yang sepatutnya dipakai bagi menghormati majlis. Biasalah kan, kalau ada majlis tahlil ke, majlis solat hajat perdana ker, takkan nak pakai pakaian yang di luar dress code nya.. mesti la pakai pakaian yang telah digariskan.


Apatah lagi, ini sidang DUN , semestinya ada dress code yang sepatutnya di ikuti. Tapi, berlainan pula dengan  11 ADUN DAP BIADAP yang refuse untuk memakainya.


Katanya, SONGKOK yang dipakai bercirikan ISLAM. So, tak salah lah kalau SAJ katakan :


- Negara ISLAM daripada PAS telah gugur diganti NEGARA KEBAJIKAN gara2 DAP LAKNATULLAH tidak izin dan tidak setuju masih lagi diguna NEGARA ISLAM hatta dalam PAS sekalipun !!!


Antara mesej lain yang dapat digariskan :


- DAP menghina sidang DUN yang dikuasai kerajaan PUSAT dengan bersikap biadap!


- DAP menghina pakaian orang ISLAM iaitu SONGKOK kerana katanya bercirikan ISLAM. Maklumlah, DAP LAKNATULLAH memang benci perkataan ISLAM, maka apa sahaja tentang ISLAM dibuangnya, dan MANGSA terdekat adalah PAS !!!


- DAP mahu menjadikan negara ini negara komunis dan lebih bersifat liberal kerana tidak meletakkan ISLAM sebagai tunjang utama dalam negara. Kalau ISLAM tunjang utama, DAP kene mengikut, bukan membantah !


Apa yang PAS dapat lakukan kepada DAP yang hina apa saja ciri2 ISLAM ??? ternyata sudah, DAP memang anti ISLAM! Tetapi PAS masih buta mahu bersama SYAITAN direjam iaitu DAP BANGSAT untuk menumbangkan kerajaan ISLAM.


PAS masih bersikap DENIAL dan KUDA kepada DAP. Sanggup mempertahankan provokasi penyokong UMNO BN demi DAP SYAITAN !!!


Sedarlah wahai puak PAS, jangan perhambakan diri kepada DAP yang sudah terang menolak ISLAM. ternyata PAS gagal memberikan definisi ISLAM kepada DAP hingga menolak ISLAM dalam mana2 sudut sekalipun. 


Mereka dah tunjuk GREEN light menolak ISLAM, masih lagi nak bersama DAP BANGSAT ker ??? Sedarlah ... Buka HATI DAN AKAL. Jangan kerana musuh politik, sanggup jual maruah ISLAM kita. 

4 comments:

  1. Tangkap saja 11 orang DAP ini di bawah akta ISA kerana tidak mengikuti Undang2 negara!
    Habis cerita!
    Ada berani?
    Di negara China, pihak Kerajaannya telah menembak mampus pendemo2 di Tianmen Square. Satu Dunia boleh kutuk saja. China tetap menjadi kuat!

    ReplyDelete
  2. bila tangkap nanti, katanya rasis dan zalim. tak tangkap, malaysia terpaksa simpan para pemimpin simpanan PR yang biadap ni.

    Kita bawa isu ini agar mereka sedar bahawa, cina laknat DAP ini sengaja buat provokasi melampau agar kita jadi marah. tak apa, kita berjuang meletakkan islam di tempat tertinggi, insyaAllah.

    Dah namanya china komunis, maka tembak tu perkara biasa kerana itu adalah hukuman kepada pendemo yang bikin kacau.

    Malaysia ni kira baik jugak la, tapi ada puak yang tak reti nak syukur.

    ReplyDelete
  3. Salam. Komunis tu semua patut ditetak sebab tak reti nak hormat undang-undang.

    ReplyDelete
  4. pok nik ghoyak dap dah sokong isle....bakpa mu oghe susoh nyo...demo kapir tu pok nik doh jaming syurga doh,....ahak...ahak...gelak sikik !!

    ReplyDelete