SAHABAT SETIA SAJ

Friday, June 24, 2011

BERSIH 2: DANA HASIL ROMPAKAN DUIT RAKYAT ???

Salam 1 Malaysia...


SOKONG MURTAD LINA JOY !!
MELAYU PAS DAN PKR SUDAH SOKONG JUGAK!


Perhimpunan HARAM yang diketua AMBIGA PENYOKONG MURTAD mahu juga diteruskan. Tidak mengapalah, lantak la dorang nak berhimpun. Selagi kuat di halang, lagi kuat mereka menentang. 


Biarkan balaci MELAYU PAS DAN PKR dipergunakan AMBIGA PENYOKONG MURTAD untuk memperjuangkan apa yang mereka mahukan. Melayu PKR DAN PAS masih bodoh untuk menilai kerana mereka ditipu untuk dipergunakan.


AMBIGA PEMURTAD ini tahu, semangat Melayu untuk menentang musuh memang kuat, maka digunakan semangat itu untuk perkara yang menguntungkan mereka. Tetapi yang rugi adalah, Melayu Islam bermusuh sesama melayu islam itu secara amnya. 


Perhimpunan haram ini tetap mahu dijalankan. SAJ percaya, ada dana yang diperuntukkan untuk perhimpunan ini. Ianya bukan perhimpunan dengan tangan kosong, tapi ada balasan dan habuan yang diterima. Dari mana datangnya duit ini ???


Hasilnya adalah daripada negeri pemerintahan PR dan juga orang penting yang disokong ISRA3L iaitu Anwar Ibrahim!!! Bayangkan, Anwar Ibrahim boleh keluar negara sesuka hati dan dari mana datangnya duit itu ?? Itu semua hasil rompakan Anwar daripada PKR yang hanya memperjuangkan Anwar semata2.


jelas, ada dana yang disediakan hasil daripada rompakan duit rakyat. Kalau tidak, masakan negeri hasil pemerintahan PR defisit. Baru tadbir negeri dah defisit, kalau tadbir negara ??? 


Wahai MELAYU ISLAM, sedarlah kamu bahawa, orang kafir tidak pernah lupa untuk sesatkan dan rebahkan kekuatan ISLAM ini. Ini kerana, sejahil orang Islam, jahil lagi orang kafir yang tidak menerima bahawa ALLAH yang Esa. 


Sejahil Melayu Islam pun, masih kekal akidah dan berkiblatkan Kaabah. Fikirlah, andai kafir itu di puja konon tahu ISLAM, logiknya, mereka akan masuk Islam dan beriman sesungguhnya, tapi MALANGNYA< perkara itu tidak terjadi malah ditentang Kit Siang !!!


Jangan lah kita jadi bodoh bertuankan kafir. Kafir yang ketuai perhimpunan haram itu, islam pula mahu jadi balaci. 


WAHAI UMAT ISLAM, JANGANLAH JADI SEPERTI BATANG PISANG YANG DIPASAKKAN UNTUK MENJADI BENTENG TODAK. BANGKITNYA ISLAM BUKAN MENJADI KULI DAN BALACI, TETAPI MENJADI TUAN ATAU PEMIMPIN.


HADI AWANG SENDIRI MENOLAK NTK JADI PM, ANWAR PULA BAKAL DISUMBATKAN OLEH ORANG MEREKA SENDIRI NANTI, DAN AKHIRNYA , TINGGALLAH GUAN ENG, KIT SIANG... MANA PEMIMPIN ISLAM ?? SEMUA PATAH KAKI, MULUT, TANGAN ...


SEDARLAH WAHAI MELAYU ISLAM PAS DAN PKR, SEDARLAH BAHAWA JIHAD DAN PERJUANGAN KORANG MENENTANG KERAJAAN INI ADALAH PERJUANGAN YANG SIA2 ....


KERANA MUSUH SEBENAR ADALAH YANG BERTOPENGKAN KHALIFAH UMAR TETAPI SYAITAN YANG ADA DALAM DIRI MEREKA... AL QURAN DIBERIKAN SEBAGAI PANDUAN, TETAPI, LUPAKAH BAHAWA, JANGAN JADIKAN KAFIR SEBAGAI PEMIMPIN DAN BERSATULAH SESAMA ISLAM...





4 comments:

  1. Assalam

    Apa nak buat penyokong puak pembangkang tu nak sangat mati syahid... tak sedarkah mereka bahawa jika mereka mati mempertahankan orang kafir, mati mereka hanya sia-sia... umpama mati katak...

    ReplyDelete
  2. Ajai62,

    memang kuat racun dan tuba yang diberi kepada melayu islam hingga begitu mereka jadinya.

    mereka tak rasa sia2 sebab mereka rasa kerajaan kini zalim, tapi kita jenuh fikir, apa yg zalim.

    sdgkan mereka yang zalim, memperjuangkan politik, rakyat pun tak kisah. harapkan kerajaan jer yang buat kerja. dorang tunggu nak rompak jer

    ReplyDelete
  3. Salam. PAS ni macam hadis ni la.

    Daripada Abu Sa’id al Khudri RA, beliau berkata : Rasulullah SAW pernah bersabda : “Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka”. Sahabat bertanya : “Wahai Rasulullah, apakah Yahudi dan Nasrani yang engkau maksudkan?” Nabi SAW menjawab : “Siapa lagi kalau bukan mereka?” (Riwayat Muslim)

    ReplyDelete
  4. wake Up,

    kita ni, bagi la beribu hadis kat depa, tapi depa akan tolak punya. konon , depa je yg tahu quran dan hadis, org sokong kerajaan tak tahu..

    walhal, quran dan hadis yang dorg pegang tu, hanya untuk politik mereka sahja.

    ReplyDelete