SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, January 6, 2011

PAS PIS PUS : ZINA vs ROGOL

salam 1 Malaysia...

Rakyat boleh tahu, siapa yang berani, siapa yang pengecut dan bacul. Siapa yang benar, dan siapa yang salah berselindung di atas nama Islam. Heh.... Tak rasa takut ker pada Allah ???



Dato Seri Rais Yatim berani tampil beri keterangan terang-terangan berkenaan tuduhan rogol amah yang berlaku 4 tahun lepas yang dibangkitkan semula. Tetapi, ada pula yang hanya cakap-cakap antara mereka menafikan kes yang berlaku dalam koc keretapi VIP. Kes adun selising.





Pas selalu mengatakan UMNO ini kafir, zalim, tidak ikut agama dan mcm2 lagi. Tapi, bila terkena batang hidung sendiri, sunyi sepi jer. Berani kerana benar, takut kerana salah.

Dan lebih mengena PAS lagi, keratan akhbar ini adalah edisi Kelantan. Ini sebenarnya, adalah sindiran sinis kepada yang tertuduh berkaitan Zina dalam Koc keretapi, untuk tampil beri penjelasan. Bukan hanya mendiamkan diri. Diam itu tanda setuju. heheheh.... Tahniah Sinar Kelantan kerana tepat tajuk utama anda !!!

Rakyat akan pastikan, PR tumbang kerana keangkuhan PR dan pembohongan PR pada rakyat !!!




3 comments:

  1. bangang sekalian baca nih:

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1223&pub=utusan_malaysia&sec=Politik&pg=po_04.htm&arc=hive

    ReplyDelete
  2. uikss.... awat dalam utusan kes adun selising tu erk ???? mana dalam harakah ???? tunjuk la dalam harakah pula... suka pula tengok utusan erk ???? keh keh keh....

    ReplyDelete
  3. wei, sebenarnya kan, apa yang aku nampak la, pencacai PR ni, kalu BN salah sikit jer, kecoh macam nak kiamat jer, tpi kalau PR sndri yang salah, diam-diam jer.

    Bukannya aku tak baca apa yang Baginda tu linkkan, tapi aku dok tnya la kengkawan aku yg kuat Pas ni, mana cerita dalam harakah ? kenapa tak bgtahu ? asyik bgtau iklan kuat seks jer. opsss....

    ReplyDelete