SAHABAT SETIA SAJ

Friday, January 7, 2011

MELAYU PR BARUA DAP. SUJUD KAKI CINA ???

Salam 1 Malaysia, 


Muka depan Sinar Harian 7 Jan 2011


Kesetiaan dalam keangkuhan MB Selangor yang turut hadir dalam istiadat pelantikkan SUK baru itu penuh misteri. Gelodak di hati membara atas pelantikkan yang mendapat perkenan sultan, namun, ada juga secebis hormat kepada Sultan rupanya.


Tapi apa guna andai di depan berlaku baik sedangkan di belakang, menikam2 perkenan sultan !!! Rasa ini dibuai oleh hayutan DAP yang menggunakan Khalid sebagai wakil orang melayu islam dalam PR untuk menderhaka kepada Sultan yang juga merupakan melayu Islam. DAP menggunakan ideologi jahat Israel untuk menghanyutkan Islam dengan memusuhi sesama Islam dalam negara. 


Apabila Islam sesama Islam memusuhi, maka, idea jahat mudah untuk diserap masuk di kalangan kita yang semakin lemah ukhwah nya. Ketahuilah, jatuh bangun sesuatu ummah itu berlandaskan pegangan dan bersatu padu ummah itu sendiri. Hijrah itu pengorbanan, hijrah itu perjuangan, hijrah itu persaudaraan, hijrah membentuk perpaduan = bersatu untuk membentuk ummah yang kuat dan berjaya.


KIRI : MELAYU ISLAM BERSATU MENYELAMATKAN TANAHAIR DAN AGAMA.
KANAN : GUAN ENG TAKUT ANDAI KITA BERSATU KERANA
 BERSATU MELUMPUHKAN RANCANGAN BELIAU


Perpaduan ini yang ditakuti DAP kerana DAP sudah sedia maklum sejarah islam, apabila ummat bersatu,maka, kemenangan akan berpihak kepada kita !!!! Itu sudah tentu !!! Bersatu atas aqidah yang sama!! Bersatu kerana Allah !!!! Bukan bersatu kerana POLITIK seperti PAS yang takut kepada DAP kerana telah memeterai janji untuk sehidup semati, sekubur sekafan nanti. 


Dakyah PAS kepada DAP tidak berjaya malah, DAP menggunakan dakyah ISLAM PAS itu untuk merobohkan ISLAM dalam MALAYSIA seterusnya DAP ingin menukar perlembagaan negara terutama berkaitan Agama rasmi dan keistimewaan Melayu !!! Kerana apa ??? Kerana DAP merancang untuk menjadikan Malaysia sebagai Singapore kedua yang memberikan kuasa memerintah kepada CINA !!! Maka, walau majoriti negara Malaysia ini Melayu, tetapi, apa guna andai kita diperintah oleh bukan Melayu !!!!! Ini serupa dengan penjajahan sebelum merdeka yang mana kuasa negara Malaya ketika itu, bukan pada penduduk peribumi, tetapi kepada kuasa asing !!! 


Hilang aqidah akibat sangup pertaruh nyawa kerana politik!!


Anwar membawa ajaran songsang mengatakan semua agama itu sama !!! Buta agama ker???

Keizinan Nik Aziz menggunakan masjid telah menjadi HUB Hiburan pula yer.... 


Jika diperhatikan, DAP kurang berbicara mengenai kemelut yang melanda isu politik ini kerana, DAP inginkan barua melayu PR yang bangkit untuk menderhaka kepada umat islam sendiri. Ada yang sanggup mati kerana orang kafir, ada yang sanggup jual agama kerana politik sempit, ada yang menyamaratakan agama islam dengan agama lain kerana politik duniawi !!!! Siapakah yang melakukan perbuatakan terkutuk itu ??? Semuanya adalah MELAYU ISLAM DALAM PR !!!!


Dimanakah DAP ??? DAP hanya jadi penyuntik kebencian melayu kepada melayu lain. DAP hanya menjadi pemerhati untuk merancang agenda seterusnya untuk menanam kebencian sesama melayu islam !!! 


Rakyat sekalian, fahami taktik kotor DAP yang ingin menghancurkan negara Malaysia ini yang aman dan damai. Negara yang dikategorikan dunia ketiga, kini negara membangun yang pesat sekali yang telah dibawa BN. Adakah mudah untuk kita memberikan kepada DAP dengan senang lenang ??? Mudah benar DAP ingin merampas kekayaan yang dibawa BN begitu sahaja HANYA dengan melaga2kan melayu yang bodoh itu. 


Psstttt : PRU 13 kekal milik BN . Itu janji orang JAWA di sini !!!



4 comments:

  1. SALAM perjuangan dan ziarah,

    Blog tuan sudah dipaut di blog saya. Terima kasih kerana sudi memautkan blog saya.

    ReplyDelete
  2. YA WAK! KITA PUN SAMA BERJUANG MENYEDARKAN UMAT ISLAM YANG KIAN HANYUT DI BAWA ARUS KUASA POLITIK DAP LAKNATULLAH! OK WAK, ANAK SUFI NAK GI SOLAT JUMAAT NI. ANAK SUFI NAK BERSAMA UMAT ISLAM DAN MELIHAT PENYATUAN UMAT ISLAM DALAM RUMAH ALLAH!

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah, terima kasih sudi menjenguk blog kawan dan permintaan tuan sudah dilaksanakan...

    Selamat berjuang untuk kebenaran....

    ReplyDelete
  4. taktik kotor DAP yang ingin menghancurkan negara Malaysia ini mestilah kita pertahankan walau dengan darah sekalipun.

    ReplyDelete