SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, January 18, 2011

HUDUD PAS : MELAYU BOLEH KERJA JUAL ARAK

Salam 1 Malaysia, 


ARAK buatan orang PAS.
DAP taukehnya.
Pas inginkan kerajaan ISLAM, tpi pada awal-awal peringkat lagi, PAS sudah tumpas pada teman sekuburnya iaitu DAP.


Kenyataan Hasan Ali yang mahu orang Melayu Islam tidak boleh SERVE arak di premis atau hotel telah mendapat BANTAHAN daripada teman sekuburnya itu. Ronnie Liu telah membatalkan kenyataan Hasan Ali dan sekaligus, mahu MELAYU ISLAM teruskan dengan SERVE arak pada pelanggan. 


Hahaha.... kene gertak ngan CINA DAP LAKNATULLAH, terus 'ULAMAK PAS' terdiam. Kenapa ?? kenapa tak sangkal kenyataan Ronnie Liu itu ??? Mana perjuangan ISLAM Hasan Ali ?? Inikah hudud yang PAS mahukan setelah mendapat perkenankan DAP ???? Perlukah soal agama perlu akur pada ARAHAN KAFIR LAKNATULLAH ????    Hahahaha.... PAS terjerat dengan jerat teman sekuburnya !!! Ini Bukti PAS tak akan laksanakan HUKUM HUDUD kerana baru gertak sikit, sudah kecut segalanya...


Wahai orang PAS, apakah ini perjuangan yang kamu semua mahukan ??? Perjuangan yang takut kepada DAP daripada takut kepada ALLAH ??? Niat murni sanggup dikotorkan oleh DAP !!! Kerana DAP, PAS akur membiarkan MELAYU ISLAM tersesat !!!!


Pas juga mahu laksana HUDUD secara berperingkat. Baguslah kalau betul berlaku. Maklumlah,  PAS hanya tahu bercakap jer nak bikin itu, nak bikin ini, tapi sampai LAAA ni, langsung tak nampak benda. Sekarang ini, mahu hukum hudud secara berperingkat pulak ???? Entah abad ke berapa la baru terlaksana JIKA PAS masih bersama DAP yang bencikan ISLAM  !!!


Yang PAS ada hanyalah solat hajat TAPI hanya orang2 PAS jer..  Manakah tidak, siap rentang bendera-bendera PAS sekitar stadium. Kalau nak berbuat ibadah, tak perlu bendera parti di letakkan... soalnya adalah orang islam semua berkumpul kerana beribadat pada ALLAH, bukannya kerana PARTI DUNIAWI...


Solat hajat pulak tu, solat untuk menjahanamkan orang Islam yang lain. ada ke patut ??? Itulah HUDUD PAS. HALAL bagi PAS, HARAM pada lain. 


Ini kah parti yang membela ISLAM yang perlu kita sokong ??? Mampus la umat Islam kat malaysia ni. PAS sendiri menghumban agama ke neraka, mahu pulak jalankan sistem ISLAM. PAS sendiri lacurkan agama, mahu pulak tegakkan syiar ISLAM ...


Kerajaan BN kini, DS Najib melaksanakan modal ISLAM dalam sistem kewangan, pendidikan, hubungan antarabangsa dan lain-lain. DS Najib mahukan asas ISLAM di negara ini KUKUH dan ini juga peringkat demi peringkat yang dijalankan DS NAJIB untuk mempertingkatkan ISLAM dalam Negara. Dengan adanya Imam Muda, ini juga satu peningkatan kepada membangunkan ISLAM dalam negara. 


DS NAJIB naikkan ISLAM selari dengan yang dituntut. Tidak pula seperti Anwar yang membawa fahaman PLURALISME yang ternyata menyimpang, dan NIK AZIZ senyap dalam hal ini. Tidak yakin lagi rakyat kepada PAS untuk perjuangkan ISLAM kerana PAS tunduk pada DAP yang anti ISLAM.


DS NAJIB kini mengorak langkah menaikkan ISLAM dengan merendah diri....
 tanpa publisiti dan antaranya ialah menjana ekonomi ISLAM secara meluas seperti BURSA SUQ AL-SILA.





2 comments:

  1. Masha Allah....

    Makin teruk agama islam di malaysia ni. Bertambah teruk semenjak PAS ni jadi pak turut DAP. HamPAS betul PAS ni. Kata ISLAM, tapi cirit laaa... Hal kecik pun takut !!! Inikan pulak hudud nanti !!!

    ReplyDelete
  2. PAS, adalah (hamPas) berarti tak nilai apa2. wujud nya berpuloh tahun dibumi yg diterajui ularmak politik; APA JASA PADA AGAMA? APA JASA BANGSA? APA JASA PADA NEGARA? hamPAS fanatik terlampau semacam surga atuk nenek di bikin, orang yg sokong semuanya jadi musuh, kerja harian berceramah tak habis2 kutuk/bangkang kerajaan yg dah banyak tabur jasa kepada rakyaat....nak laksana hudud, tu cuci kepala hotak biar jeernih dulu, hukum yg mudah pon tak jaya nak laksana. aku cabar ularmak hamPas yg ada sekarang tentu tak terjawap, lidah dah kena kerat ikut hudud hamPas, mulut kena sumbat lancau dap kapiak, jawapppp222

    ReplyDelete