SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, January 25, 2011

CKG MALA TEPIS NIK AZIZ ! BN MENANG DI TENANG !!!

Salam 1 Malaysia, Rakyat didahulukan...




CKG MALA BERSORAK KERANA DAPAT
 MENJELASKAN KEPINCANGAN PAS. YEHEEWWWW!!!!


Ckg Mala ada menyatakan, pencalonan nya ini adalah satu platform yang baik untuknya menabur bakti sepanjang kariernya ...    Maklum lah.... Ckg Mala nak keluar parti , tak boleh sebab sudah di ajar untuk taat pada parti. Jadi, ini adalah masanya untuk menunjukkan, PAS mempunyai kesilapan besar dalam parti PAS.


Seperti pendedahan sebelum ini, Ckg Mala ni kata, ahli PAS di ajar untuk wala' pada parti. Ini satu seksaan emosi kepada ahli-ahli PAS. Mereka tidak boleh keluar parti kerana polisi PAS sudah begitu. Nak tak nak, ahli-ahli PAS yang sudah semakin rimas dengan ILMU AGAMA NIK AZIZ yang sudah menyimpang kerana ikut telunjuk DAP, terpaksa juga menjadi ahli PAS.


Inilah yang ditunggu Ckg Mala. Peluang ini di ambil untuk mengkhabarkan kepada semua, tindak tanduk PAS dalam dan luar parti. Ini satu peluang untuk Ckg Mala rasa bebas bersuara dan Ckg Mala harapkan kemenangan kepada BN. Barulah Ckg Mala rasa lega  apabila dapat menyatakan secara tidak langsung, PAS ini sudah terkeliru dengan perjuangan dan berbaliklah kepada perjuangan BN. Ckg Mala tersepit kerana tidak boleh keluar parti, lalu peluang ini digunakan untuk menyatakan hal sebenar tentang kelemahan PAS.


NORMALA TIDAK MAHU RAKYAT TERTIPU
DENGAN WARAK PAS YANG SALAH


Kelemahan pertama sudah pun dinyatakan iaitu ahli PAS kene taat pada Parti. Ini dah terkeluar daripada hak asasi manusia yang bebas memilih parti. Juga, ini sudah melebihi dasar Islam iaitu, taat lah kepada Islam, bukan taksub dan taat kepada parti.Ajaran ini memang menyimpang.


Kelemahan yang dijumpai lagi adalah, Ckg Mala kata, perjuangan ini untuk kelangsungan bangsa. Heheheh.... Sebenarnya, Ckg Mala nak perli Nik Aziz. Maklum lah..... Nik Aziz kan tak mengaku bangsa Melayu. Jadi, apakah perjuangan bangsa yang ingin dilakukan Normala ini ???? Ketua mereka pun tak isytihar adanya bangsa, inikan pula nak perjuangkan untuk bangsa. Kelakar....  Ternyata, Ckg Mala telah menepis kenyataan Nik Aziz mengenai bangsa Melayu, dan ini satu isyarat kepada pengundi TENANG untuk mengundi dan sokong kepada BN yang memperjuangakan AGAMA, BANGSA DAN NEGARA. 


Ckg Mala, anda adalah cikgu yang berdedikasi menyampaikan maklumat dengan tepat. Anak murid cepat tangkap apa yang cikgu ajar !!! terima kasih cikgu !!!

3 comments:

  1. wahai anak jawa...kawe ade kawan keturunan jawa...dari seberang...katanya melayu dalam bahasa jawa bererti "lari" atau "pelarian" so...tak laa hebat sangat bangsa melayu ni...kawe pun berbangsa melayu seperti dalam ic...tapi kawe berketurunan arab macam pok nik jugak...so keturunan arab ni standard laa sikit...tak macam keturunan jawa seperti mu...

    ReplyDelete
  2. wahai anonymous,

    kamu sendiri mengaku, berbangsa melayu keturunan arab. kenapa ada perkataan bangsa erk?

    ada standard ke pada pandangan mata Allah tentang keturunan arab kamu tu ??? adakah Allah mengatakan sesiapa keturunan Arab dijanjikan syurga atau pangkat tinggi ???

    kenapa dengan jawa ?? dipandang hiina ??? aku tak kisah seme tu, sebab hina atau mulia, terletak pada Allah yang mengadiliku dengan Maha Adil.

    wallahualam

    ReplyDelete
  3. anonymous ni bangang betul la..

    di Malaysia (nusantara) ni Allah letakkan rumpun bangsa Melayu (tak kirala jawa, iban, bajau, kadazan, melanau, banjar , mandailing, minang, moro, kemboja dsb).

    bukan Melayu tu sendiri yg buat pandai2. Ini kejadian Tuhan.

    di negeri Cjina diletakkan bangsa China. Gitulah di India dsb.

    Alah yg mencipta bangs-bangsa.

    Nik Aziz apa tahu...ceramah pun menyelewengkan agama. Nik Aziz nampaknya dia bukan faham sangat agama, dia cuma hafal ayat quran, hadith dan ayat2 hukum.

    ReplyDelete