SAHABAT SETIA SAJ

Monday, January 24, 2011

CKG MALA TAK SOKONG PAS !!! BN AKAN MENANG !!!

Salam 1 Malaysia, 


SENYUM TERKULAT CKG MALA "TERPAKSA" SOKONG PAS




Apabila menyokong sesuatu parti, mesti ada sebabnya sebagai contoh, keluarga jawaku yang dari dulu hingga kini menyokong kerajaan BN kerana, BN mampu menstabilkan ekonomi dan keharmonian.


Dulu, ketika kerajaan BN memegang kesemua negeri kecuali Kelantan, rakyat hidup lebih aman sejahtera. Politik negara ok jer. Tak ada berlaku zoo dalam parlimen seperti yang dilakukan PR. PR memang perosak rakyat. PR memang pendera emosi rakyat !!! Bila PR mengambil beberapa negeri, KEKECOHAN SERING TERCETUS HASIL DARIPADA PAKATAN RAKYAT INI.


Dalam kes Ckg Mala kita ni. Ckg Mala ni, bukannya sokong perjuangan PAS pun , apatah lagi, PAS ni makin merapu. Tapi kerana CKG MALA ini ada menyatakan dalam akhbar Berita Minggu semalam, 23 Jan 2011, " Kami diajar untuk wala' atau taat kepada parti ", jelas menunjukkan, Ckg Mala sekadar taat kepada parti, tapi bukan menyokong penuh perjuangan PARTI. 


Ckg Mala terpaksa menyokong PAS adalah kerana, polisi PAS yang mahu semua ahlinya TAAT KEPADA PARTI, DAN BUKAN KEPADA PERJUANGAN PARTI UNTUK MENEGAKKAN SYIAR ISLAM. Inilah yang dapat disimpulkan daripada kenyataan Ckg Mala ini.


Tambahan pula, PAS memang banyak menyesatkan ahlinya bilamana diajar untuk taat kepada parti walaupun parti itu memusnahkan agama Islam  ??!! Adakah perjuangan Islam sedemikian rupa ??? Ckg Mala terkedu di situ kerana ternyata, Ckg Mala sebenarnya tidak menyokong PAS. Dan ini akan menjadikan BN MENANG DENGAN TENANG DI TENANG !!!


Polisi PAS yang meminta mentaati parti daripada PENCIPTA sangat memalukan. Baru lah diketahui, PAS mengindoktrin ahli-ahlinya untuk taat hingga sanggup mencium dan sujud kaki DAP.


Sedangkan calon BN, Azahar, tidak menyatakan sokongan nya kepada BN adalah kerana BN memaksa untuk taat kepada Parti, sebaliknya, Azahar berpendapat, perjuangan BN adalah untuk kelangsungan anak cucu, bangsa, dan agama mereka.


 Ckg Mala, terima kasih kerana telah membuka AIB PAS yang menyimpang. BN AKAN MENANG DI TENANG kerana perjuangan BN adalah untuk semua, sedangkan perjuangan PAS adalah berlandaskan kepada "terpaksa" kerana polisi mereka.



2 comments:

  1. layarilah www.freemalaysiakini.com
    ianya percuma info dan berita terkini

    ReplyDelete
  2. MAla... tak yah ego lahh.. hulur ja tangan kat UMNO yg kao tau smemangnya membela masih rakyat dan org melayu mmg beragama Islam pun. Tak yah lah merapu terikut2 mcm aziz tu.. kau tu kelulusan cikgu sudah semistinya kau tau syurga tu bukan dtg dari parti PAS..

    ReplyDelete