SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, June 30, 2011

BERSIH 2 SELEMBIK MILO SUAM AWWW ?

Salam 1 Malaysia, 

ANTARA YANG DATANG NTK BERSIH 2, GENG2 MILO SUAM NI LA

SAJ rasa dan lihat sendiri, antara Kerajaan dan Puak PR, Puak PR adalah mereka yang tidak ada kejantanannya. 

 Yang pertama, apabila berlaku sesuatu buruk yang menimpa mereka seperti kes video seks Anwar Ibrahim, PAS yang akan melakukan solat hajat mengatakan itu bukan Anwar . WALHAL perbicaraan belum lagi berlangsung tika itu. 


Kalau jantan, Anwar sendiri akan berani menafi dengan menunjukkan bukti kukuh tanpa perlu bantuan orang lain.

Tengok seperti Himpunan Haram ni, oleh kerana 8 isu tersebut adalah untuk kepentingan peribadi pihak politik tertentu, di ajak pula rakyat untuk bersama2 mereka menjayakan rancangan haram jadah mereka ini.

Hey, come on lah,kalau puak politik PR ni anak jantan, runding dan debat cara anak jantan. Tak perlu nak ajak rakyat berdemo. bermandi peluh, bersesak, di asak, untuk kepuasan hati pihak tertentu mereka !!!

Ini adalah agenda puak DAP cina laknat kerana terlalu mudah memandang rendah dan memperlekehkan segala kerja MELAYU ISLAM dalam SPRM. Perlu ingat, yang kerja dalam SPRM itu bukan semua sokong kerajaan ada yang anti kerajaan. itu semua jelas menunjukkan,CINA LAKNAT memandang hina kerja orang MELAYU ISLAM.

Tambah pulak, MELAYU ISLAM jugaklah yang memenuhi perhimpunan itu sebagai balaci untuk DAP LAKNAT !!!




Tengok DS Najib, beliau turun padang ke serata negeri untuk berjumpa rakyat segenap lapisan. Beliau berusaha gigih secara perseorangan untuk dekat dengan rakyat. Ajak rakyat buat kebaikan, bukan ajak rakyat berdemo tak tentu tujuan !!!


Itu baru anak JANTAN!!! Puak PR apa ada ?? Jantan pun dah tersepit celah jubor  DAP CINA LAKNAT YANG TAK BERSUNAT!

1 comment:

  1. Salam. Biasalah pondan mana berani bertarung dalam pilihan raya.

    ReplyDelete