SAHABAT SETIA SAJ

Sunday, January 23, 2011

NIK AZIZ DERA KELANTAN SELAMA 20TAHUN

Salam 1 Malaysia...


ambo gilo kuaso, maka ambo tolak hudud sekejap
walaupun kerajae BN izin doh.


Inilah apa yang dikata, menuding salah pada orang lain, akhirnya, diri sendiri yang terpampang kesalahannya. Nik Aziz sering menyalahkan kerajaan pusat sekiranya dia sendiri gagal untuk mentadbir kelantan. Nik Aziz ni banyak defense mechanism dia. Maklum lah, dia diangkat oleh orang2 PAS hinggakan sesiapa yang mengata nik aziz ni, akan ditimpa bala besar dalam hidup. Wushhhh...... tak ingat Allah ke orang yang cakap camtu ??? Maka, nik aziz yang merasa dia tinggi ilmu dan kuasa itu, tidak mahu mengaku bersalah atas kesilapannya dan terus menipu rakyat mengenai HUDUD.


sila ke sini untuk BUKTI NIK AZIZ MENOLAK HUDUD :HUDUD TAK DILAKSANAKAN, KERANA KUASA NIK AZIZ


Terbaru, ada penduduk demo secara aman yang menuntut agar jalan yang rosak segera dibaiki. Akan tetapi, sekali lagi mereka kecewa dengan kerajaan negeri kelantan. Inikah contoh islam, sekiranya berjanji tapi tidak ditunaikan ???? Bukankah ciri-ciri orang yang munafik itu adalah , APABILA BERJANJI, TIDAK DITEPATI. Maka benarlah, ada yang sudah munafik di kelantan kerana berjanji tapi tidak ditepati. 


Inilah yang dikatakan penduduk itu :


"Setiap kali aduan dibuat kepada kerajaan negeri, mereka akan datang dan tabur pelbagai janji kemudian terus senyap... apa lagi yang boleh kami buat kerana kami hanya penduduk kampung yang mengharapkan kebajikan kami dibela,” kata Syukri Mokhtar, 50, seorang penduduk Kampung Pantai Sabak. "


Alangkan masalah di jajahan negeri sendiri pun tidak terjaga, inikan pula mahu tawan MALAYSIA. Nik Aziz ni aku rasa dah sombong. Yelah, bila dikatakan negeri yang miskin, tak nak terima, tapi inilah hakikatnya. Baiki jalan pun ditangguh. Sedangkan itu permintaan rakyat. 

Inilah yang dikatakan, NIK AZIZ TELAH MENDERA RAKYAT KELANTAN SELAMA 20 TAHUN DIA MEMERINTAH. Kerana, yang dibantu tak diterima. Hanya tahu berjanji sahaja hinggakan kaum asli di gua musang pun naik menyampah dengan pemerintahan Nik Aziz ni. Nik Aziz ni mengejar untuk hudud, tapi mengabaikan rakyat. Adakah ini boleh dalam islam apabila sebagai ketua negeri, mengabaikan rakyat ???? Sendri pikir laaa....

DS Najib sentiasa mendahulukan rakyat. Tol untuk bas dipotong 50% dan beransur-ansur nanti, tol akan dimansuhkan. DS Najib tahu, pengguna bas memang ramai, dan DS Najib mengharapkan pemotongan tol ini akan dapat menurunkan tiket bas juga. Pengusaha bas perlu bertindak dan rakyat juga perlu bersuara dengan cara yang betul. Harga minyak diesel tak naik pun tau.... 

DS Najib punya peranan yang lagi besar untuk menjaga rakyatnya di Malaysia ini, dan sedikit perkara pun DS Najib akan teliti demi melaksanakan RAKYAT DIDAHULUKAN. 

Nik Aziz, baikilah diri sendiri sebelum meletakkan salah pada orang lain. Jangan menipu rakyat dengan kata-katamu itu. Kelak memakan diri sendiri. wallahualam....


4 comments:

  1. mana ko tau janji Tuan Guru itu kosong?
    ko mengata Tuan Guru tu ko tak takut kena musibah?
    ko tak tengok dah ramai mati sekarang?

    ko jgn ikut najib yg dah pasti masuk neraka paling jhanam ko tau tak?

    klw nak selamat bertaubat la sekarang...cepat jumpa Tuan Guru minta dia ampun dan bersihkan semua dosa ko.

    ReplyDelete
  2. saudara Terunapondoktimur,

    kenapa perlu aku takut musibah kepada Nik aziz ??? Dia bukan pencipta aku. dia juga bukan penentu aku terima musibah atau tak. tauhid dan akidah aku pada ALLAH dan ALLAH saja yang berhak mencampakkan segala bala atau rahmat kepada ciptaanNya.

    Kau bertanya aku, mana aku tau janji kosong sedangkan bukti itu daripada rakyat kelantan sendiri. DAN MCM MANA KAU TAHU NAJIB MASUK NERAKA JAHANAM??? Kau mahu melawan kuasa Allah dalam menentukan neraka dan syurga ker???

    nk bertaubaut, bukan nik aziz tempatnya, tapi kepada Allah. AKU BERKIBLATKAN KEPADA ALLAH. Sedarilah saudara, kau ibarat sudah menukarkan kuasa Allah kepada Nik Aziz. Adakah dibenarkan ???

    wallahualam...

    ReplyDelete
  3. AKU TAKUT PADA NIK AZIZ! TAKUT! TAKUT SANGAT! TAKUT BILA DIA BERDOA! TAKUT BILA DIA MENYUMPAH! TAKUT SANGAT BILA ORANG KATA DIA! TAHU APA YANG AKU TAKUT! TAKUT AZAB ALLAH KERANA BERTUHANKAN NIK AZIZ!

    ReplyDelete
  4. IKTIKAD AKU ADALAH: HIDUPKU! MATIKU! HANYA KERANA ALLAH! SUSAHKU! SENANGKU! SAKITKU! KETAWAKU! GIRANGKU! AKALKU! KUDRATKU! HANYA PINJAMAN DARIPADA ALLAH! BUKAN DARIPADA NIK AZIZ! NAUZUBILLAH MIN ZALIK!!!!
    TERUNAPONDOK DAN PENGIKUT TEGAR NIK AZIZ TELAH TERSESAT DARI JALAN ALLAH! TAHU SIAPA YANG SEMBUHKAN SAKIT KITA? ALLAH S.W.T! BUKAN PIL, BUKAN BOMOH! BUKAN AYAT JAMPI NIK AZIZ! TAPI ALLAH YANG MAHA BERKUASA!
    TERUNA PONDOK! BERTAUBATLAH! KAMU TELAH MENSYIRIKKAN ALLAH S.W.T.

    ReplyDelete