SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, January 19, 2011

ANWAR KUDA TUNGGANGAN DAP YANG PATUH !!!

Salam 1 Malaysia, 


ANWAR DAN KARPAL TERKENA BUKU DENGAN RUAS.


Ini kenyataan yang dipetik daripada Sinar Harian, 19 Jan 2011 :


KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan rakannya yang juga peguam bela dalam kes liwat beliau, Karpal Singh disifatkan telah membawa amalan politik yang tidak sihat sekaligus merosakkan amalan demokrasi dalam negara ini.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari berkata, Anwar menggunakan politik sebegitu untuk melepaskan diri daripada kes liwat beliau dengan bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Beliau berkata, Karpal Singh yang juga Pengerusi DAP menggunakan kes liwat Anwar sebagai alat untuk mencari keuntungan politik bagi partinya.

"Ini menjelaskan keadaan bahawa selama ini Parti Keadilan Rakyat (PKR) menjadi 'pak turut' kepada DAP dalam pakatan mereka, selagi Karpal menjadi peguam bela dalam kes liwat Anwar, maka selagi itulah wakil rakyat PKR akan akur pada DAP dan para pemimpinnya," katanya.

Anuar berkata, kes liwat itu adalah strategi DAP untuk mengawal Anwar dan PKR kerana nyawa politik anggota Parlimen Permatang Pauh itu kini berada di dalam tangan Karpal Singh selaku peguam bela utamanya.

"Maka, tidak hairanlah jika Karpal membuat pusingan U dan bersikap lidah bercabang demi menguasai anggota politik dalam PKR, jelas bukan Anwar sahaja menjadi pelacur politik bahkan kebanyakan pemimpin PKR juga seperti itu kerana membiarkan diri mereka diperdagangkan oleh Anwar, DAP dan Karpal," katanya.

----------------

Apa fungsi PAS dalam PR ??? PAS kata nak jalankan undang-undang Islam, tapi dalam kes liwat Anwar yang asyik tertangguh kerana rancangan KAFIR LAKNATULLAH - KARPAL SINGH itu. Mengapa tidak mahu ambil peguam syariah terus ??? Even jenayah sivil ker, peguam syariah kan ada atau peguam ISLAM didikan PAS ???? 

Biar melayu ISLAM bekerja kerana Allah dan takutkan Allah. Orang MELAYU ISLAM tahu hukum. Orang MELAYU ISLAM tahu Allah Maha Melihat. Orang Melayu ISLAM tahu segala perbuatan dicatat. Ini tak, bekerja dengan kafir yang tak takut Allah dan tak takut dosa !!!! Memang lah dia akan bela Anwar yang pernah meliwat itu !!!!

Anwar yang bersemangat untuk jadi PM dijadikan ALAT PALING BERHARGA kepada DAP untuk mendapatkan kerajaan Malaysia ini, DAP bela Anwar kasi baik punya. Jika PR dapat Malaysia dan Anwar jadi PM, kelak DAP akan memasang jerat untuk menumbangkan Anwar. Dan ketika itu, Anwar jadi PM untuk seketika jer. Lepas tu, kecoh akhbar negara "PM MALAYSIA YANG BARU MASUK PENJARA KES LIWAT" !!!! Inilah taktik yang digunakan DAP yang kita semua nampak, PKR dan PAS adalah kuda tunggangan DAP !!!!

Rakyat sudah boleh mencongak hal ini. Rakyat sudah nampak cuma kerana POLITIK dan DENDAM, PAS dan PKR tetap sanggup menjilat ponggong DAP !!!!

Hidup Anak Jawa sentiasa menyokong DS Najib !!!! Najib mentioned JAWA dahulu dikategorikan MELAYU !!! ORANG JAWA suka DS Najib !!! 

DOnt worry DS Najib, PRU akan datang, kita masih lagi bernafas dan masih lagi menabur bakti kepada rakyat !!!!


2 comments:

  1. Pas memang parti haramjadah
    leaders nya semua pukimak gampang yang tak ada hotak.
    kitorang memang tak masuk mana2 parti politik tapi kalaw mesjidpun diorang kasi china pijak2..kitorang pun naik hangin gak.

    memang pas ni parti taik...penyokongnya tak ada pikiran langsung...pas makan babi..diorang pun ikut amakan babi..

    ikutlah ajaran islam...buat apa ikaut ajaran islam pas...

    pas tu pengikut ajaran komunis DAp..

    ReplyDelete
  2. Benarlah pesanan Rasulullah bahawa di akhir zaman nanti golongan agamalah yang akan merosakkan agamanya sendiri dengan bertopengkan Islam.

    DAP hanya menumpang kejahilan dan kerakusan PAS.

    Manakala PAS hanya berhasrat untuk memusnahkan UMNO sahaja walaupun tahu tidak akan dapat memerintah negara.

    Kepuasan Pas terletak pada keruntuhan UMNO. Dendam dan busuk hatinya kepada UMNO samalah dengan khianatnya DAJJAL pada agama Allah.

    Pas berpolitik tanpa merujuk panduan dan ajaran agama. Islam hanya slogan dan alat untuk dapatkan undi orang Islam dan alat juga untuk dapatkan undi bukan Islam.

    Pada umat Islam Pas akan bercakap dengan nada yang lain dan bila berdepan dengan bukan Islan Pas akan menjual Islam dengan harga yang murah.

    ReplyDelete