SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, April 20, 2011

DAP DIBAWAH PENGARUH DADAH SEMASA BERKEMPEN ???

Salam 1 Malaysia, 




Keamanan hidup dalam satu bumbung. satu tanah bersama pelbagai masyarakat dan kaum lain amat disenangi rakyat dari dulu lagi. Apatah lagi, negara luar kagum dengan hidup berbilang kaum di negara kita ini dan salah satu negara contoh yang aman tenteram rakyatnya hidup berbilang kaum.


Tapi MALANGNYA, pengkhianat bangsa yang terlepas daripada Sg. Buloh menyebabkan rakyat semakin didesak dan ditekan2 hingga penyek hanya untuk memuaskan NAFSU SERAKAHNYA MENAKLUK MALAYSIA DAN MERAMPAS HARTA BENDA MALAYSIA. Al maklum lah, dulu 'pemilik jam omega' ni kan menteri kewangan, timbalan perdana menteri. So, dia sudah berkira-kira untuk merampas apa sahaja milik negara dan rakyat ini untuk kepuasan nafsu dia.


Ditambah lagi dengan sentimen Chauvinist DAP !!! Pembaca SAJ, fikir sejenak 2 fakta yang boleh untuk difikirkan...


1.  PRK di Tenang tempoh hari, mencatatkan PAS mendapat undi tertinggi di kawasan bandar. Yakni, menurut statistik, pengundi di sana adalah mereka yang berbangsa cina. Cina suka PAS ??? PAS ada apa erk ? Dana pun guna tabung buluh, macam mana nak jaga rakyat cina yang rata-rata mereka menguasai ekonomi lebih daripada tabung buluh ?? Atas sebab apa CINA undi PAS ???
= Kerana, DAP yang memainkan sentimen chauvinist mengajak pengundi Cina untuk mengundi PAS kerana  undi PAS ADALAH UNDI DAP. KALAU TAK UNDI PAS, TAK ADA PELUANG UNTUK UNDI DAP. Itulah sebenarnya berlaku.


Kenapa melayu kurang undi PAS ??? Sebab melayu sudah tahu, PAS adalah KUDA TUNGGANGAN DAP yang sekarang ini, membontot kepada DAP. orang melayu mula hilang keyakinan kepada PAS kerana perjuangan PAS untuk negara Islam sudah lama tidak kedengaran. Hanya perjuangan DAP Laknatullah sahaja yang diberi perhatian !


2.  PRN Sarawak, apabila DAP calonkan orangnya di kawasan bandar yang berlawan dengan BN, DAP mendapat kerusi di tempat berkenaan hingga PM sedar akan kekurangan undi Cina kepada BN. Ini sudah cukup menunjukkan, Cina memang akan mengundi DAP dan sekiranya tiada calon DAP, mereka "terpaksa" mengundi PKR ataupun PAS seperti yang berlaku di Tenang. Kerana itu, UNDI DAP ADALAH UNDI DAP, BUKANNYA SESIAPA YANG UNDI DAP, ADALAH UNDI PAS/PKR. Pas dan PKR jangan perasan la... 


PAS GIGIT JARI APABILA DAP AMBIL ALIH PAS.
SEGALANYA BOLEH BERLAKU


Pengundi DAP tahu, dalam PR, DAP adalah TUAN kepada PAS dan PKR. PAS akur kepada DAP apatah lagi Anwar si bacul tu ! Kerana itu, SAJ ingat lagi, tatkala di ajukan mengenai parti Perpaduan, DAP mula tak keruan kerana takut sekiranya Nik Aziz bersetuju. Dari situ, dapat dilihat, sekiranya kita melayu bersatu, DAP akan takut kerana mereka tahu, semangat dan kekuatan Melayu mampu gegarkan bumi Malaysia ini !


Secara jelasnya disini, MCA perlu memainkan peranan yg lebih untuk mendapatkan kembali kepercayaan kaum cina terhadap MCA yang sedari dulu, berjuang untuk kaum cina dan hasilnya adalah apa yang kaum cina miliki hari ini, dengan kebebasan untuk mengembangkan perniagaan, melabur, membeli tanah dan sebagainya. 


MCA, MIC dan UMNO adalah parti yang membela kaum masing2 dibawah satu parti iaitu BN. Inilah parti 1 malaysia. Undi BN melambangkan perpaduan antara semua kaum. Undi BN, semua kaum mendapat hak mereka dan sama2 membangun. Undi BN tiada melambangkan Undi kepada kaum tertentu, tetapi merangkumi undi 1 Malaysia iaitu menyatukan semua kaum.


Tetapi undi DAP melambangkan CINA, undi PAS melambangkan MELAYU dan undi PKR melambangkan INDIA pada permulaan PKR tumbuh di Malaysia ini. 
Parti Malaysian Malaysia from PR, adalah parti kau kau, aku aku, Apatah lagi, kertas undi mereka pun, tiada lambang parti PR. Itulah fahaman Malaysian Malaysia mereka, yang makan semeja, bayar lain-lain. Tiada permuafakatan. DS Najib membawa 1 Malaysia untuk dikongsi dan dirai bersama. 








WARNA WARNI DS NAJIB BERMESRA BERSAMA RAKYAT.
DS NAJIB ADALAH PM MESRA RAKYAT !


Itulah uniknya BN, dan hodohnya PR. Bersatunya kaum di bawah BN, berpecahnya kaum kerana PR.

2 comments:

  1. P.A.S GANTI DGN P.A.D PARTI ANAK DARUL NAIM JEEE JADILAH DAPPAD(keluarga 69)

    ReplyDelete
  2. Penulis blok iki tak tunggu koe neng akhirat tunggu lah...wes melampau mbanget kue yo.. wong jowo rak koyo iki kelakuan ne opo lambang mu wayang kulit... iku bukan wayang kulit jowo tau ojo arek nyamar seng orah2...ojo pisan2 ngaku jowo..

    ReplyDelete