SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, February 22, 2011

PAKATAN HEMPUK KEPALA KE BATU !!!

Salam 1 Malaysia,




PENCACAI PAS PECAHKAN KEPALA
KERANA KECEWA !!!


Tak lama lagi, ramai doktor diperlukan dengan kadar segera. Ini kerana, didapati, ramai pencacai dan juga ketua pencacai pakatan rakyat memerlukan first aid untuk membalut lukanya akibat hentakan dan hempukkan yang kuat oleh diri sendiri dan sesama mereka. HEHEHEEHE....


Ini kerana, Pakatan semakin hilang bisa untuk mensejahterakan rakyat. Rakyat didahulukan tetap menjadi agenda utama barisan nasional. Walaupun rakyat didahulukan, namun, pencapaian negara tetap diutamakan sebagai tonggak kepada pembangunan negara demi masa depan anak bangsa Malaysia.


1. Bukti yang jelas lagi nyata, Kerajaan berusaha dan meredah krisis Mesir demi menyelamatkan ribuan nyawa pelajar kita di sana tanpa mengira latar belakang. Ini adalah kerana, kerajaan menjalankan misi ini atas kemanusiaan. Nik Aziz ada kata, rugi duit kerajaan saja tanggung mereka untuk dibawa pulang. TAPI, NIK AZIZ lupa bahawa, nyawa mereka tiada gantinya dengan wang ringgit. Dan kerajaan menghargai NILAI yang berharga iaitu nyawa pelajar dan generasi muda negara. Nik Aziz tu tak kisah, sebab dia dah tua, dah tak lama pun. Tapi, dia lupa bahawa, pelajar kita di sana adalah perintis kepada masa depan Malaysia nanti.


2. Bantuan banjir di Kedah serta Johor dan lain-lain, tetap disalurkan bantuan yang berterusan. Gerakan daripada sayap Bn yang membantu mangsa banjir ketika itu, giat dijalankan. Wang bantuan mangsa banjir juga diberikan, hingga tak cukup padang untuk beratur panjang seperti di kedah tempoh hari. Ini tanda yang jelas, kerajaan mendahulukan rakyat.


3. Benar, harga petrol naik atas desakan harga minyak dunia. Tapi, kita masih ada alternatif minyak ron 95.Dan BENAR, harga getah naik juga, harga kelapa sawit pun naik juga, atas desakan harga dunia. Dan BENAR juga, bahawa, tol PJ2 Selatan , diturunkan kepada RM1.00 daripada RM 1.60. Ini semua adalah kerana rakyat. DS Najib memahami, ada harga yang terpaksa dinaikkan, dan ada sesuatu yang lain yang turun harganya. Ini adalah proses timbal balik yang sebenarnya, tidak merugikan rakyat pun seperti yang hiruk pikuk dilakukan pencacai PR yang akan menghempuk kepalanya. Ini semua adalah untuk mendahulukan rakyat.


4. TERAJU sebagai satu alternatif kepada Bumiputera untuk meningkatkan taraf ekonomi orang Bumiputera. Faham baik-baik, BUMIPUTERA itu bukan sahaja Melayu, tetapi lebih daripada itu. Hati-hati yer, jangan emosi wahai pencacai PR yang dah hempuk kepala tu.. hehehe...


5. Terbaru : PAS sudah mula condong untuk menyokong UMNO yang mengangkat martabat Melayu sekaligus, mengangkat martabat ISLAM cara Islam,, dan tiada Islam cara PAS. Nik Aziz sudah tahu, kuasa MELAYU sangat kuat dan mampu mematahkan pihak lawan. Oleh itu, Nik Aziz pun sudah mahu bersatu dengan MELAYU secara beransur2. Nik Aziz oooiiii, UMNO sentiasa mengalukan PAS untuk bersatu atas TIKET ISLAM, bukan kerana atas tiket syurga hingga Bob Lokman pun masuk PAS, sebab dia kata, tak nak masuk neraka. hehehehe.... Tak nak masuk neraka, tapi masuk Pas erk ??? Sebab PAS satu2nya politik di dunia yang menawarkan tiket ke syurga. hehehehe.... Tak apalah, yang pasti, PAS sudah kalah dan manhu bersama UMNO membela MELAYU. Dulu, Nik Aziz tak nak sebut MELAYU, kini sudah berubah angin la....


Ada banyak lagi evidence, tapi, ini antara yang aku nak highlightkan, supaya korang semua tahu, kerajaan tak zalim seperti mana pencacai PR katakan. Yang zalim adalah mereka yang membiarkan bangsa dan agama digadaikan demi undi dan demi DAP celaka haramjadah.


PR sudah tewas dalam membela agama bangsa. PR sudah tenggelam atas kesalahan dan ketaksuban mereka menawan putrajaya. PR BERAMAI-RAMAI MENGHEMPUK KEPALA KE BATU.

1 comment: