SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, February 15, 2011

MAULIDUR RASUL : NIK AZIZ SESAT, PENCACAI PAS LAGI SESAT !!!

Salam 1 Malaysia, 



Selamat menyambut Maulidur Rasul 2011 dengan tema, 1 Malaysia 1 Ummah. Tema yang ringkas, namun pengertian yang sangat dalam. Ummah ini adalah umat Muhammad walau di mana kita berada, walau apa warna kulit ataupun ideologi politik, kita tetap umat nabi Muhammad dan kita harus bersatu mengangkat Islam. Inilah elemen yang ingin dibangunkan kerajaan agar setiap antara kita yang beragama islam ini, bersatu atas tali Allah walau berbeza pendapat. 


Ada seorang facebookers ini, mengatakan orang yang beriya menyambut maulidur rasul tetapi menolak Islam. dia menjurus kepada kerajaan UMNO yang dikatakan menolak islam walaupun beriya menyambut maulidur rasul untuk mencontohi baginda. Inilah dakwah sesat Nik Aziz. Kerana Nik Aziz mengkafirkan orang islam dalam UMNO, maka, anak buah sendiri memusuhi sesama Islam. 




DS Najib membawa tema 1 Ummah, tapi, pencacai PAS ini, tidak menghayati maksud 1 Ummah dan hanya mengikut hawa nafsu dalam menegakkan syiar Islam. Semangat Nasionalis DS Najib sekalipun, beliau tidak menyuruh kita untuk mengkafirkan sesama Islam, tidak menyuruh kita untuk bermusuh dengan orang lain. Lain pula dengan Nik Aziz, yang memusuhi UMNO hingga menghalalkan apa saja cara untuk menumbangkan UMNO kerana dikatakan UMNO ini musuh Islam dan jahilliyyah.




Pencacai PAS itu sendiri tidak sedar bahawa, dia dan Nik Aziz juga munafik. Jangan nak perasan mulia la korang... Nik Aziz kata, tidak mahu bersahabat dengan syaitan iaitu kafir, tapi sekarang ini, amboi, dicium tapak kaki PEMAKAN BABI IAITU DAPig bertubi-tubi.Seronok jer PEMAKAN BABI tu melihat orang Islam mencium tapak kakinya yang kotor dengan kuman BABI.


Pencacai PAS ini tidak menghormati semangat Maulidur rasul agar kita bersatu atas tali Allah, tetapi tetap mahu bermusuh dengan umat Islam yang menyokong UMNO. Ternyata, perjuangan PAS untuk menegakkan syiar Islam sudah lunyai dan layu. Yang PAS perjuangankan tika ini adalah, menegakkan syiar KAFIR HARBI DAP . 


Nik Aziz, sedar lah, banyak kene tanggung akibat daripada fatwa sesat yang dilemparkan. Sebab, sudah banyak pencacai PAS yang terpesong kerana fatwa sesat Nik Aziz, dan sebanyak itulah yang perlu Nik Aziz tanggung. Betullah kata Anak Sufi, Nik Aziz dah nyanyuk dah.... baca sini :DAH NYANYUK DAH...




PAS, PAS MEMANG SESAT LAGI MENYESATKAN.

1 comment:

  1. Okey.. PAS sesat kan? Sokong UMNO selamat ke? K-POP? Hari Belia yang habiskan duit NEGARA? BR1M? TR1M? KR1M? Duit tu datang dari mana? Nak SOGOK rakyat dengan duit? Itu ke ISLAM kau? Hati-hati bro nak FITNAH orang... Salam 1 Malaysia tu apa? Bukan patutnya Assalamualaikum ker? Dan untuk orang KAFIR/AGAMA lain.. Selamat Sejahtera ke? Salam 1 Malaysia agama apa?

    ReplyDelete