SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, February 1, 2011

NIK AZIZ SUDAH KAFIR !!!

Salam 1 Malaysia, 


NIK AZIZ UCAP TAHNIAH KPD KUAN YEW KERANA
 HASRAT MEMURTADKAN ISLAM DI SINGAPURA.
NIK AZIZ ALU-ALUKAN HASRAT ITU DI MALAYSIA PULA.


Fikirkan sejenak, betapa beruntungkan kita, sebagai umat Islam di Malaysia ini yang bebas melakukan amal ibadat tanpa adanya sekatan. Melakukan perkara yang berlandaskan Quran tanpa bantahan. Itulah keunikan Islam di Malaysia.


Akan tetapi, KASIHAN ISLAM DI SINGAPURA. Mereka tidak menikmati suasana Islam seperti di Malaysia. Azan sentiasa berkumandang di Malaysia, tapi sunyi sepi di Singapura. Kalu untung, dapatlah dengar azan dari tebing Johor Bahru. Ke mana kita pergi di Malaysia, akan kelihatan betapa INDAH dan CANTIK RUMAH ALLAH yang dibina iaitu masjid, tetapi di Singapura, setakat mana sahaja yang dapat dilihat. Inilah indahnya merasai Islam di Malaysia.


Kenyataan Kuan Yew yang ingin menyekat pegangan umat Islam di Singapura sangat prejudis dan diskriminasi. Kuan Yew telah melanggar hak asasi manusia untuk menjalankan kewajipan dengan tenang. Manakah suara umat Islam di Singapura ??? tidak kedengaran kerana mereka adalah MINORITI disana. Nak tak nak, mereka terpaksa akur kehendak KAFIR HARBI KUAN YEW !!!


Kelancangan Kuan Yew mendapat kritikan Tun Mahathir menerusi blognya. KLIK SINI : NIK AZIZ DAN KUAN YEW


NIK AZIZ TERKENAL KERANA
KEMUSNAHAN UMMAH DAN ISLAM.
Namun, presiden Kuda Tunggangan DAP iaitu, Nik Aziz Nik Mat berkata, isu Kuan Yew yang menghadkan pegangan umat islam di Singapura itu, tidak seburuk dan seteruk di Malaysia !!!! MASHA ALLAH !!!! Bawa mengucap la Nik Aziz ooooiiiii..... Apa yang teruk nya di Malaysia ini ??? Kerajaan tidak menghadkan  pegangan umat islam !!!!! Nik Aziz nyanyuk tahap gaban dah ni.... 


Apakah Nik Aziz tidak sensitif isu islam ini, sedangkan Nik aziz la beriya-iya perjuangkan Islam !!!! kemana hilang perjuangan itu Nik Aziz oooooiiiii..... Ini semua kerana, Kuan Yew itu bapak komunis kepada DAP, DAP itu pula, sekubur dengan PAS, maka PAS iaitu Nik Aziz senyap dan ibarat setuju dengan rancangan Kuan Yew itu !!!! astaghfirullah..... teruknya Nik aziz ini. 


AMBO SETUJU APA YG ANAK JAWA KATA TU


NIK AZIZ NI DAH KAFIR KER ???? SAMPAIKAN SUDAH TIDAK MAHU MENENTANG KENYATAAN KUAN YEW YANG MENGHADKAN PEGANGAN ISLAM !!!! KUAN YEW MAHU ISLAM MURTAD !!! ITU NIK AZIZ SETUJU ???? SAHIH, NIK AZIZ KAFIR AGAKNYA KERANA BERSUTUJU DENGAN KENYATAAN KAFIR HARBI !!!!


Benarlah kata Tun Mahathir, Nik Aziz ini , "BERJASA" kerana memecahkan kaum melayu. Nik Aziz memecahkan perpaduan kerana, menghalang orang PAS untuk hadir kenduri orang yang sokong UMNO. Menghalang berimamkan imam yang sokong UMNO !!! Menghalang berkahwin dengan orang yang sokong UMNO !!!! Siapa Nik Aziz itu untuk menentukan HUKUM !!!!!!!!! 


Nik Aziz, bertaubatlah . Ini ujian ALLAH atas keimaman yang diperolehi, tapi MUFLIS kerana membuat hukum sendiri !!!! Baca butiran selanjutnya di SINI : KUBUR UMNO, KUBUR PAS.

No comments:

Post a Comment