SAHABAT SETIA SAJ

Monday, February 21, 2011

NIK AZIZ SETARAF ABUYA !!!

Salam 1 Malaysia,


Abuya, seorang lelaki yang dalam ilmu islamnya. tapi, di akhirnya, menyimpang juga atas keimananya. Bukankah Allah ada bersabda, Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan saja mengatakan; “Kami telah beriman,” (“I am full of faith to Allah”) sedangkan mereka tidak diuji? Dan sesungguhnya Kami telah menguji org2 yg sebelum mereka, maka sesungguhnya Allah mengetahui org2 yg benar dan, sesungguhnya Dia mengetahui org2 yg dusta.”
-Surah Al-Ankabut ayat 2-3.

Maksudnya, adakah Nik Aziz itu, dikatakan dalam Islamnya hinggakan dia tidak diuji ??? Sedangkan ujian Allah ini, datang dalam pelbagai bentuk. Ada yang banyak harta, diuji untuk melihat, kemana arah tuju mereka dalam mengira2 harta itu ??? samada bersedekahkan ??? Atau tamakkah ??? Sama juga mcm iman yang disanjung bagai nak gila pencacai PAS kepada Nik Aziz ni. Adakah tinggi ilmu Islam nya, maka, Allah tidak menguji keimanan nya ??? Keimananya bukan sekadar diuji untuk memantapkan iman itu, tapi juga mungkin untuk menguji sejauh mana iman Nik Aziz itu hingga sanggup memandang rendah orang lain, dan mengeluarkan fatwa nya sendiri kerana mungkin,nIk Aziz merasa dirinya HEBAT dan ILMUAN ISLAM terbilang !!! Astaghfirullah.... Moga kita dijauhkan ujian yang menyesatkan.

Apabila Tun M, respon terhadap Nik Aziz, gegak gempita pencacai PAS membela. Ape la pencacai PAS ni, Tun M tu kan sekadar mantan PM jer, beliau bukan ada kuasa lagi dalam negara, jadi , kenapa nak kecoh?? hehehehe.... Itu tanda, TUN MAHATHIR MEMPUNYAI SATU AURA YANG MENAKUTKAN DAN MENGGANGU GUGAT PAS KAN ..KAN???? Hehehehehe, PAS takut sama Tun M ker, atau takut kepada Allah ??? Haishhh... makin TERUK nengok PAS ni.


2 BADUT PAS YANG GILA GLAMOR


Idris Ahmad dan Mahfoz Bean ini kata, Tun M tidak tahu Islam. ewah..ewah.... Apa syarat sesorang itu Islam habaq ckit !!! Berjumpa dengan Tun pun tidak, tahu pulak Tun tak tahu Islam. Woit Idris Ahmad dan Mahfoz Bean, kalu tak tahu boleh belajar, dan JANGAN kalu tahu sangat, SALAHGUNAKAN. Mana lagi teruk ???? Yang Halal dikata haram, akhirnya, yang HARAM itu dipegang dicium iaitu DAP. Ustaz Zahazan pun ada sebut, ulamak terdahulu, sangat takut untuk menyatakan HALAL dan HARAM kerana, takut melampaui batas dan melangkau tugasan ALLAH. Tapi, Nik Aziz yang yakin syurga ada depan mata, senang2 jer letak hukum mengalahkan Imam Syafie, Imam Hambali dan ramai lagi. Amboi, Nik Aziz, dah naik setaraf ngan ABUYA nampak, hinggakan ABUYA tu kata, dia bukan MATI, sebab nanti dia akan diturunkan balik. Hahahahahahaha..... Percayalah kepada Allah, dan Nabi Muhammad itu pesuruh Allah.

makin lama, makin terpancar kesesatan Nik Aziz ni. Masha Allah, bertaubat la NIk Aziz. Buat ceramah agama merata pun, tapi mudah letakkan hukum hingga menyesatkan, tak kemana pahala membuat ceramah tu Pok Nik.

Kurang ilmu Tun M pun, Tun M tidak melacurkan agama dan tidak meletakkan hukum sesuka hati. Tapi, PAS yang mendabik dada dan syurga belum pasti ini, mudah sahaja menjual agama untuk kepentingan duniawi. BERTAUBATLAH PAS.. KAMI MENDOAKAN PAS KEMBALI KE PANGKAL JALAN.



1 comment:

  1. aku xnk komen pnjng2..senang cter,,Pas mmg sesat!

    ReplyDelete