SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, February 1, 2011

GUAN ENG LUDAH MELAYU PENANG !!! PAS SETUJU !!!

Salam 1 Malaysia, 


Tengah makan mee jawa , sambil tu tgk la berita TV 1. Nak tengok perkembangan pelajar mesir kita. So far ini, pelajar mesir dikhabarkan selamat dan dalam keadaan terkawal. Alhamdulillah, semoga bertambah baik nanti.


KITA HALAU MELAYU DARI PENANG.
KEMUDIAN, APABILA SUDAH MENANG,
KITA HALAU PAS DAN PKR!!!


Tapi yang PALING SEDAP bila tetiba, dengar la sorang makcik ni membebel depan kamera. Mana tak nya, membebel sebab rumah mereka dirobohkan dan pihak berkuasa mengangkut kesemua barang-barang kelaur rumah. Makcik ni punya la hangin. Dia kata " MANA ADA TANAH MELAYU KAT PENANG NI. RUMAH SEMUA MAHAL-MAHAL, MANA KAMI MAMPU. PIKIAQ LA CKIT, MANA KAMI NAK LETAK BARANG-BARANG KAMI. MANA LAWYER, MANA KONTRAKTOR, MAI DTG JUMPA BINCANG..... " inilah perkara utama yang dinyatakan.


Merintih makcik ni kerana dia tidak berumah sekarang ini. Apa sudah jadi kepada kerajaan negeri Penang ?? Asal ada melayu jer, mesti akan ada kes-kes meroboh dan merampas tanah. Mana PAS !!!!! Mana PKR !!!! Mana perikemanusiaan PARTI PR ini terhadap bangsa Melayu yang teraniaya ???? Mana Nik Aziz ??? Guan Eng membuat melayu di Penang merempat !!!! 


Inikah kerajaan yang kita inginkan ?? Inikah yang hendak diganti sebagai kerajaan Malaysia ???? Pr tak layak  memrintah Malaysia, kerana di Penang sahaja, DAP tidak membela bangsa Melayu !!!! PAS juga tindas Melayu. PKR ???? Lagilah hancur !!!


Inilah Guan Eng yang diminum air kakinya oleh PAS !!! Bangsa melayu merempat, PAS hanya melihat sahaja.  Melayu selalu dihalau di Penang !!!! Guan Eng mahukan sejarah berulang agar DS Najib melepaskan Penang daripada Malaysia kerana melihat Penang ini duri dalam daging. Penang berdikit-dikit menghalau melayu keluar daripada penang !!!!


PAS buta !!!! PKR buta !!!! Mana jasa kamu semua kepada rakyat !!!! Hanya ceramah sahaja !!!! Rakyat pula terbiar !!! 


PRU akan datang , MELAYU AKAN BANGKIT MENENTANG DAP DAN SEANGKATANNYA.

3 comments:

  1. belajar dari pengalaman lalu.. sekali terkena dua kali tahu..mungkin sebelum ini kita termakan dengan sentimen dan janji-janji palsu..jangan musnahkan apa yang telah barisan perjuangkan selama ini..
    rakyat penang boleh lihat sekarang dan bersabarlah..
    InsyaAllah PRU akan datang kembalilah pada BN, mungkin BN tidak akan menang sepenuhnya tapi dengan mengurangkan majoriti didewan rakyat sudah mampu untuk menegah mereka dari membuat sesuka hati..

    ReplyDelete
  2. SAUDARA USOP,

    PENGHINAAN TERHADAP ORANG MELAYU, SUDAH CUKUP MEMERITKAN DAN TIDAK AKAN BERULANG LAGI NANTI. PR AKAN TERSUNGKUR KELAK. KESOMBONGAN PAS DAN PKR AKAN TERDIAM JUGA.

    RAKYAT SUDAH PANDAI MENILAI.

    ReplyDelete
  3. Gua tunggu je PRU13 nanti...nak tengok sama ada melayu2 Penang ni sedar atau tak.. Kalau tak sedar dan pilih Pakatan jugak, lepas ni biar dorang semua merempat dibumi sendiri!

    ReplyDelete