SAHABAT SETIA SAJ

Monday, February 14, 2011

NIK AZIZ BERTAFAKUR CARI FATWA SESAT LAGI ?

Salam 1 Malaysia,

Salam takziah kepada keluarga Dun Kerdau di Pahang atas kehilangan seorang yang berjiwa rakyat. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

----------------
So, kosong la lagi kerusi Dun Kerdau. Ish, ish, ish, solat hajat Nik Aziz nak hancurkan UMNO menjadi kenyataan erk ?? Nak percaya ker ?? Aku tak nak, sebab aku berpegang pada tali ALLAH sebagai PENENTU hidup mati seseorang. Tapi, tak mustahil, penyokong PAS akan kata, doa Nik Aziz ni makbul. Astagfirullah..

Dari satu, ke satu untuk adakan PRK. Bermula di Galas, terjun ke selatan iaitu Tenang. Baru nak tenang, ke Merlimau pula, tak sempat tenang, kerdau pula la nampak gayanya. Yang bestnyer, aku tak sabar nak tengok lakonan ALIM dan WARAK Nik Aziz semasa kempen nanti. Ushhh, rugi woo sape yang tak saksikan filem hangat kerajaan SESAT.


Filem pertama di Galas : Paling best bila Nik Aziz bagi "rasuah" kepada penduduk orang asli beb !!! terima kasihlah nik Aziz !!! Filem HITS di Kelantan masa tu dengan kemenangan berganda BN. Siap ada yang pancing undi dengan duit lagi tu. Fulamakkkkk..... era Nik Aziz di Kelantan semenjak kawan ngan KAKI JUDI DAP ni, gunakan duit pancing undi !!!


Filem kedua di Tenang : Filem ini pun best jugak beb !!! Katanya perang psikologi, tapi perang psikologi mengugut beb !!! Itu bukan perang , itu HASUT. HASUT ini sahabat SYAITAN NIRROJIM. hasut untuk tidak undi UMNO kerana undi UMNO itu undi jahiliyyah !!! Plot cerita cantekkk punya. Ada pulak adegan tambahan Nizar, dialognya berbunyi, "HARAM SYARIE UNDI UMNO". Ini pun dapat ikon pelakon lelaki terbaeeeekkk punya. Belajar pun sekolah cina, mandai-mandai letak hukum !!! Akhirnya, kutipan tayangan dari BN memenangi dun Tenang !!!!

Filem ketiga di Merlimau dan mungkin Kerdau : Yang ini, siaran tayangannya akan diwartakan tak lama lagi. jadi kita tungggggguuuuuu.......

NANTIKAN KITAB PAS YANG SESAT


Tak sabar nak dengar FATWA YANG SESAT LAGI MENYESATKAN. Nik Aziz memang pakar dialog dan pakar perang psikologi. Nik Aziz sekarang mencari dalil SESAT untuk digunakan dalam PRK akan datang. Kita tengok jer nanti.

2 comments:

  1. Toksah risau la...
    Pas ni memang kilang doa sesat..
    Semua product Pas ni bagus2..

    Kita tunggu la sama2...mesti ada product baru..
    kalau tak..bukan Pas namanya..

    ReplyDelete
  2. Daulah Alwatan,
    tak da la risau, tapi tengah tunggu produk baru ni. sure gempak punya.
    "suke" pas sebab baru ada drama sikit. kasi drama orang meluat kat orang yg tua tak sedar diri mahu mentadbir. badan dah uzur, baiklah bawa ke tikar semayang selalu daripada politik. ish ish ish...

    ReplyDelete