SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, May 10, 2011

ZURAIDA MEROYAN DAN KEMBALI MEMFITNAH !!!

salam 1 Malaysia, 




Kalau hati dah busuk,kerjanya asyik mencari salah dan meneropong jer, maka, benda yang tak ada pun boleh di ada-adakan... 


Si Zuraida meroyan ni, memang peel dia lah segala taktik berbentuk fitnah tanpa bukti. Katanya KDN telah menggunakan taktik kotor untuk merampas selangor dengan memberikan kerakyatan kepada 2000 warga asing. Aiseyman.... main cakap jer, mana buktinya ??? 


pergilah buat laporan untuk siasatan. Main masuk dalam harakah, lepas tu nak claim UMNO n BN ni main kotor. Apa kes ni beb !!! Hanya pencacai tak ada otak je percaya apa yang terkandung dalam harakah ini. Tetiba je keluar kenyataan tanpa ada bukti. Cakap ngan air liur jer. Silalah tunjuk bukti. 


Ape kejadah nak bagi kerakyatan kalau kerajaan nak mengurangkan warga asing dalam negara ni??? Bertungkus lumus kerajaan hantar pulang mereka ni balik sebab kos nak tanggung dorang ni pun dah habis berjuta. Yang SAJ perasaan, warga asing ni lah yang bekerja kuat dan hidup mewah kerana hidup di Malaysia, tapi rakyat Malaysia sendiri pemalas untuk berusaha dan hanya tunggu kerajaan bagi bonus dan makan suap setiap orang. Itu je la...


Hai si Zuraida meroyan, setakat 2000 tu, korang dah cuak ker ??? Bukan korang rasa, PR korang tu dah mantap ker ??? Kalau korang dapat yakinkan rakyat selangor, 2000 tu xda benda la. Macam habuk je boleh ditiup dengan mudah. Tak yah kecoh2. Kecoh2, tapi tindakan taknak diambil. Pirahhhh...


Yang pastinya, kekecohan itu untuk menunjukkan, PR di Selangor sangat teruk dan mula dibenci rakyat. Maka, Zuraida meroyan ni mula la mencari taktik kotor dia dengan memfitnah BN dan UMNO untuk dapatkan kepercayaan rakyat.


Sudahlah Zuraida meroyan... Rakyat ada akal untuk menilai. Zuraida meroyan tahu cakap jer, tapi jentera BN tahu buat dan berbakti. Itu lagi penting beb !!!


BACA SINI UNTUK BUKTI ZURAIDA MEROYAN MEMFITNAH. ITULAH SANTAPAN HARAKAH SETIAP HARI : ZURAIDA MEMFITNAH


Bacalah petikan ini. langsung tiada bukti melainkan cakap kosong jer... heheheeh


"KUALA LUMPUR, 10 Mei: Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin mewakili seluruh pimpinan Keadilan Selangor mendedahkan bahawa pihaknya telah berjaya mengesan bahawa seramai 2,000 orang warga asing didakwa telah disenaraikan oleh Umno Bahagian Hulu Selangor untuk tujuan proses pertukaran status kerakyatan, dengan mendapat bantuan penuh dari pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN).
Jelas, katanya taktik kotor itu bertujuan untuk memanipulasi undi agar dapat membantu Umno merampas semula Selangor pada PRU13 kelak.
“Saya yakin, ini hanya salah satu bukti dari beratus-ratus taktik kotor Datuk Seri Najib Razak dan Umno Selangor yang telah dirancang,” ujarnya yang juga Timbalan Pengerusi PKR Selangor dalam kenyataan kepada Harakahdaily.
Malah, beliau juga yakin bahawa kerjasama dari pihak rakyat dalam menyalurkan maklumat penyelewangan seperti ini membuktikan suatu penolakan besar-besaran dari pihak rakyat sendiri terhadap dasar kepimpinan Najib.
Katanya, Najib selaku Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor kini seharusnya lebih gentar dan berhati-hati kerana senario politik dan ritma kehendak rakyat kini sudah lebih matang dan tidak lagi mampu diperbodohkan dakyah media yang berat sebelah lagi.
Tambahnya, taktik Umno menggunakan media untuk menjatuhkan imej pimpinan dan Pakatan Rakyat nampaknya sudah gagal.
“Saya menyarankan agar mulai hari ini supaya Datuk Seri Najib bersedia kerana kami barisan pimpinan Keadilan Selangor akan mendedahkan lebih banyak bukti penyelewengan dan salah guna kuasa oleh Umno selepas ini,” ujarnya yang juga ahli parlimen Ampang."

3 comments:

  1. stakat 2 ribu belum tentu boleh menang la, bingai betul ppuan ni

    ReplyDelete
  2. perempuan kalau selalu mulutnya kena kencing dap, tulah jadinya. idea semua sasau tak membena langsung, jadi ahli parleman bukan nak suka-suka tiap bulan, sakau duit gaji/elaun/projek, nak bangkang atau nak bagi cadangan biarlah pakai otak yg bernas, yg bodoh juga adalah tukang pangkah masa p/raya lepas.. dapatlah wakil yg itu punya kerja.

    ReplyDelete