SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, October 19, 2010

BAJET 2011 - bonus kakitangan kerajaan


 SALAM 1 MALAYSIA, SALAM HARMONI SEMUA....


PR ohh PR…. Kebajikan rakyat tidak dipedulikan, sibuk membahas bajet 2011 yand dikatakan bajet yang membazir.


          “(Bajet 2011) tidak sanggup berbelanja RM3.1 bilion (bonus sebulan), tetapi kerajaan boleh mengeluarkan RM5 bilion untuk
 bina bangunan 100 tingkat,”
 ujarnya yang juga Ahli Parlimen Bagan pagi tadi di lobi Parlimen “

Ini adalah sentiment hasutan. Mengapa ada rakyat yang BODOH boleh ikut kata Pemimpin Liwat ini yang sengaja mencari salah orang sedangkan salah sendiri masih lagi ditangguhkannya selalu…

Anwar cerdik menipu rakyat yang bodoh  

Mengapa pihak pembangkang sibuk dengan gaji untuk kakitangan kerajaan ??? bukankah mereka ini pembangkang ??? mengapa hendak sibuk dengan hal-ehwal kewangan keluarga kerajaan ???? ini jelas menunjukkan, ADA KAKITANGAN KERAJAAN YANG MENJADI AHLI PEMBANGKANG !!!!! 

 bonus RM500 untuk perbelanjaan sekolah sudah cukup meringan beban ibu bapa….dan mendapat sambutan baik orang ramai. PEMIMPIN BIADAP INILAH YANG MENGADU DOMBA DAN MEMPORAK PERANDAKAN PEMIKIRAN RAKYAT YANG MULANYA MENERIMA BAJET 2011 …… 


pemimpin PR -
PEROSAK RAKYAT / PENIPU RAKYAT
inilah yang dikatakan, PEMIMPIN PEMBANGKANG YANG MEMBAWA BENCANA DALAM POLITIK MALAYSIA, SEDANGKAN PADA DASARNYA, RAKYAT HIDUP AMAN DAN HARMONI BERBILANG BANGSA.

Mereka inilah yang sebenarnya PENGKHIANAT NEGARA yang cuba merobohkan perpaduan erat yg telah dibina dahulu. RAKYAT TIDAK BODOH UNTUK MENILAI MANA PEMIMPIN YANG BAIK, MANA PEMIMPIN YANG TIDAK.

 BLOG DS NAJIB SELALU MENYATAKAN MENGENAI ISU SEMASA YANG BAIK2 KEPADA RAKYAT, TETAPI, BLOG PEMIMPIN PR INI, SELALU MYIARKAN ISU NEGATIF KEPADA RAKYAT !!!!

Tidak kah ini satu ciri pemimpin yang haprak ???? memburukkan pentadbiran Negara yang sudah cantik ditadbir oleh DS Najib ????

Dalam hal bonus yang diberikan kerajaan, kerajaan tidak pernah mengecewakan rakyatnya. TIDAK PERNAH KERAJAAN MENGENDAHKAN HAL INI. WALAUPUN SIKIT, TAPI KERAJAAN TETAP MEMBERIKAN KEPADA RAKYAT. 

APAKAH RAKYAT BUTA MENGENAI INI??? TIDAK SAMA SEKALI KERANA RAKYAT PERCAYA, BARISAN KERAJAAN BOLEH MEMBERIKAN KESENANGAN KEPADA RAKYAT DAN BELUM PASTI PR DAPAT BERBUAT DEMIKIAN YANG HANYA BERBEKALKAN DUIT JUDI SEMATA2 TANPA PEMBANGUNAN YANG MENJANA PENDAPATAN!!!


Jika dilihat, PR kurang member tumpuan kepada rakyat. Yang kerap menyumbang adalah DAP dan tidak dalam PAS DAN PKR. Manakah Pemimpin ISLAM yang berjuang ntk rakyat ????  PEMIMPIN ISLAM PR HANYA SEBAGAI KULI KEPADA KETUA MEREKA IAITU DAP LAKNATULLAH !!!! So, bagaimana PR hendak mentadbir Negara andai kewangan dalam kerajaan negeri pun tidak diselenggara dengan baik????? Ini pulak hendak memimpin Negara… JANGAN KASI RAKYAT GELAK LAHHHH…..


BAJET 2011 YANG MENDAPAT SAMBUTAN BAIK RAKYAT

Maka, bajet 2011 sebenarnya telah mencapai matlamatnya untuk disalurkan kepada rakyat. Yang menjadi penghasut ini adalah mereka yang datangnya daripada pihak pembangkang .

 MEREKA INI (PR) YANG TIDAK MEMBERIKAN APA2 KEPADA KAKITANGAN KERAJAAN TETAPI HENDAK MENJADI HERO MEMBELA KAKITANGAN KERAJAAN. 

PELIK ….     ITU BERMAKSUD, MEREKA CUBA MENARIK PERHATIAN KAKITANGAN KERAJAAN KEPADA MEREKA. ITU SEMUA TAKTIK KOTOR YANG CUBA DI INDOKTRIN MEREKA.

MEREKA PERLU INGAT, RAKYAT TIDAK BODOH 

No comments:

Post a Comment