SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, October 13, 2010

PKR, NUAR BERAHIM TIDAK KERUAN



Salam 1 malaysia di hari yang indah tetapi hari bencana bagi PKR.

Penduduk jawa di kampungku ini sekali lagi menggeleng kepala bila baca berita sekarang ini. bertambah geleng kepala sampai nk terpelanting kepala apabila kes yang berkaitan PKR ni yang memang hampeh selalu. sabor jer la yer wak-wak semua...


Hmmm.... Kita didatangi kes-kes yang selalu menimbulkan kekacauan. Dan yang terbaru KES HASIL KERJA NUAR BERAHIM ni. Memang semenjak keluar dari tahanan ISA ni, nuar berahim ni suke bikin kacau orang la. Bermula dari demonstrasi jalanan hinggalah kes-kes yang membabitkan lelaki muda yang berdamping dengannya.



Inilah pemimpin yang peribadinya sahaja telah tercemar dan tercalar, tapi masih lagi berkeinginan untuk menjadi perdana menteri. Layakkah menjadi PM kalau attitude pun dah hancur…???? berasa malu dan rugi andai Nuar berahim jadi PM kerana malu ada PM yang hancus attitude dan personalitinya...


nama RAHIMI telah menjadi terkenal beberapa hari ini bilamana dia membuat kenyataan akhbar dan sidang media berkenaan ‘DIA DIHASUT’ oleh PKR iaitu parti yang pentingkan diri sendiri. Sedia maklum, Rahimi didakwa telah dipaksa untuk membuat akuan bersumpah berkaitan kes liwat Anwar Ibrahim terhadap Mohd. Saiful Bukhari.  Termasuk juga yang melibatkan PM kita.

BEKAS SETIAUSAHA SULIT ANWAR 

Dek hak bersuara yang Rahimi cuba sampaikan ini,  telah menjadikan bencana dalam PKR kerana mereka tidak keruan dan tidak senang duduk sekarang ini. maklum la, rahsia terbesar yang dilakukan Nuar berahim akan sekali lagi 
terbongkar !!!! 
so, Mereka telah menimbulkan kekecohan semasa sidang akhbar Rahimi tempoh hari.


Dan inilah parti yang suka bikin kecoh dan kacau keatas hak orang lain. Siapa mereka nk menghalang Rahimi ???? apa kuasa mereka ??? sengaja bikin kacau kerana mereka sudah kecut perut ????

Dan pengacau ini pula sanggup melakukannya demi Nuar berahim yang senang lenang untuk ke Indonesia sekarang ini.  Nuar berahim sibuk yang bukan2 tentang Malaysia-Indonesia sedangkan personalitinya pun tidak stabil di Malaysia… hehhh… ada hati nk sepakatkan Malaysia Indonesia. Cermin diri dulu la Nuar berahim. Nk handle kes Rahimi pun muka da pucat lesi, inikan pula nk handle kes antara 2 negara.

Pemimpin yang lari daripada masalah peribadinya. KAKI TEMBERANG.

Kepada yang membaca, sudah terang lagi bersuluh bahawa Nuar berahim ini selalu melarikan diri tiap kali kes nya timbul tetapi SIBUK YANG BUKAN2 yang tidak berkenaan dengan dirinya. NAMPAK SANGAT NUAR BERAHIM INI TAKUT DAN KECUT PERUT DUDUK DI MALAYSIA yang sedang hangat mengenai isu Bekas setiausaha sulitnya itu. NUAR BERAHIM MEMANG PENGECUT DAN TIDAK KERUAN !!!

No comments:

Post a Comment