SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, May 18, 2011

JOB TERBARU ZURAIDA LAMPIR - ANJING PENGESAN !!!

Salam 1 Malaysia,




SAJ kembali setelah lama bercuti bagi meringankan otak dengan segala bentuk politik yang semakin kotor dicemari orang2 PR yang otaknya lebih teruk daripada otak pesakit mental !!! Sorry to say la, but i have to say it LOUD !!!




Adoi, tak habis2 Zuraida meroyan ni membikin kecoh menyalahkan lagi UMNO. Zuraida meroyan terpaksa bertungkus lumus merosakkan otaknya untuk mencari salah UMNO hanya untuk menutup kesilapannya. Maklumlah, kes 2000 undi luar yang didaftarkan konon propa jahat UMNO, walhal surat yang dibawa itu pun boleh disangkal kesahihannya. Lepas tu, nak pulak salahkan orang lain.


Bukan Zuraida meroyan ini je yang mahu tutup salah dia, tapi dia mahu tutup kesalahan ahli PKR yang menjadi balaci DAP Laknatullah ! Daripada orang kecik dalam PKR, hinggalah orang besar dalam PKR dan menjadi MB Selangor sekalipun, masing2 mencium kaki DAP yang sedang gelak menonggeng kepada orang Melayu PKR yang bodoh !!!


Cuba tengok gambar kat bawah ni, apa tajuk berita sensasi Haramkah ni :


SAJ berulang kali membacanya, apa benda yang banyak sangat taktik kotor tu ???? Yang jumpa, kes daftar undi 2000 orang yang dibawa Zuraida meroyan ni, tetapi, surat yang dibawa itu didakwa tidak tulen. Ish, nak percaya lagi ker sedangkan surat pun tak sah ??? Nampak sangat dah bohongnya !!! sapa yang guna taktik kotor sebenarnya untuk bernafas untuk kekalkan kuasa ??? PR yang sudah nyawa ikan di Selangor yang giat berusaha gunakan taktik kotor !!!

tengok jer la kat selangor tu, taktik kotor yang digunakan di selangor adalah MENGGUNAKAN DUIT RAKYAT UNTUK KEPENTINGAN PARTI MEREKA SAHAJA IAITU MEMBUAT PAPAN TANDA MANSUHKAN ISA !!! KORANG FIKIR LA SENDIRI, IDEA MANSUHKAN ISA INI ADALAH IDEA PR TERUTAMA DAP LAKNATULLAH YANG DISOKONG PAS DAN PKR. baca sini lagi : KLIK SINI

 IDEA INI ADALAH KERANA MEREKA TAKUT JIKA MEREKA DIPENJARAKAN. JADI, INI ADALAH AGENDA DAN KEPENTINGAN PARTI, BUKAN UNTUK RAKYAT !!! 

TAPI, MB SELANGOR MEMPERUNTUKKAN RM600K HANYA UNTUK PAPAN TANDA MANSUH ISA SAHAJA !!!! GILA BANYAK DUIT TUUUUU !!!!! SEDANGKAN MANIFESTO DUIT ANAK MASUK UNIVERSITI , WARGA EMAS DAN LAIN-LAIN ITU KEMANA MENGHILANG ??? SEPUPU SAJ MASUK UNIVERSITI, TAK DAPAT PUN DUIT TU. KERABAT SAJ YANG WARGA EMAS, TAK DAPAT PUN DUIT TU . 

MANA ?? MANA ?? NAK KENE MATI DI ATAS TANGGA UNTUK BUAT PERMOHONAN BARU NAK BAGI ???? KALAU DAH JALANKAN PEMERINTAHAN ADIL LA KATAKAN, BAGI JE KAT SEMUA ORANG. BUKANNYA TAK ADA REKOD !!!! PIRAHHHH !!!!

Itulah taktik kotor PR yang terpaksa cuba separuh mati nak kekalkan PR di Selangor. Yang menyuruh berusaha separuh mati itu adalah DAP laknatullah. Balacinya adalah PKR dan PAS !! Yang kaup untung di Selangor adalah DAP laknatullah !!! DAP sedang mengaut tanah Melayu !!! tengok apa jadi pada orang Melayu kita yang tanahnya akan dirampas PR  ??? Apa balaci PAS dan PKR akan cakap ??? Semua membisu !! Semua berjoget gembira tengok anak bangsa sendiri merayu dan merana kerana tanah mereka diambil !!! Puas hati PAS dan PKR kan sebab jadi balaci hanjing DAP ?????

Apa yang PAS dan PKR dapat daripada usaha DAP ??? dapat tumpang glemer jer !!!! yang lain hancussss !!! PKR makin ranap, makin ramai kluar parti, PAS makin lintang pukang fatwa bagai, DAP je semacam cool merancang strategy rampas kuasa. Kerusi DAP lagi banyak !! sedarlah wahai PAS dan PKR. korang tu tak lebih daripada balaci dan anjing pengesan jer yang menurut kata Tuan iaitu DAP laknatullah...

SAJ MENYERU KEPADA PEMBACA, FIKIRLAH MASA DEPAN. KALAU IKUT MARAH, AKAN BINASA... JANGAN DI IKUT NAFSU MARAH, TAPI IKUTLAH AKAL FIKIRAN. KITA MENENTUKAN HALA TUJU ANAK CUCU KITA NANTI. JANGAN BANGSA KITA MEREMPAT DI TANAH AIRNYA SENDIRI. 

CHINA DAP LAKNATULLAH SENGAJA NAIKKAN KEMARAHAN MELAYU , TAPI KITA PERLU BANGKIT UNTUK SEDARKAN PKR DAN PAS BAHAWA, HAK KEISTIMEWAAN MELAYU INI ADALAH TERMAKTUB DALAM PERLEMBAGAAN DAN TIDAK AKAN BOLEH DICABULI. 

KITA TIDAK MEMUSUHI SESIAPA, TETAPI KITA AKAN TENTANG MEREKA PENGKHIANAT BANGSA DAN PEROSAK KEMANANAN NEGARA HANYA UNTUK KEPENTINGAN PARTI MEREKA SAHAJA !!!

AYUH, TOLAK PAKATAN RAKYAT, TERIMA BARISAN NASIONAL.


No comments:

Post a Comment