SAHABAT SETIA SAJ

Saturday, May 28, 2011

PUAK ULAMA SOKONG TESCO KEPUNYAAN YAHUDI. PUAK ERDOGAN ?

Salam 1 Malaysia, 


Apa nak jadi kepada PAS ni. PAS yang berteraskan Islam dan memberi kepercayaan kepada golongan ulamak (ye ker ??? ) untuk mentadbir parti telah mendapat tentangan daripada puak ERDOGAN. 


Perkara asas atas sebab penolakkan mudah jer. Kerana, puak ulama yang konon mengamalkan ciri2 islam seperti mahu mencontohi Rasulullah, telah gagal untuk membuktikannya. Ini jelas sekali apabila pentadbiran puak ulama ini lemah apatah lagi dalam segi ekonomi. 


Tengok sajalah di Kelantan, apabila naik je bangunan TESCO kepunyaan YAHUDI ( pas kan benci yahudi, tapi ada jugak tesco di sana) , peniaga melayu yang lain mula bersungut kerana mengalami kerugian apabila rakyat kelantan prefer untuk mendapatkan barangan dapur di Tesco.


Itu baru sedikit pasaraya besar ada di Kelantan, sudah peniaga lain bersungut. Ternyata, anjakan ekonomi di Kelantan hanyalah di takat selesa atau borderline tetapi, bila adanya persaingan lain, peniaga terasa terancam !!! Inilah petanda, pengurusan ekonomi di kelantan tidak stabil dan hanya dalam lingkungan mereka sahaja.


Pentadbiran ulamak jelas tidak mencerminkan pentadbiran sezaman Rasulullah S.A.W. dan itu hanya lah propa mereka untuk mendapatkan undi. 


puak PAS mengangkat Lim Guan Eng kerana konon LGE itu ibarat Umar Abd Aziz, tetapi, Puak PAS tidak merasa malu kah kerana puak PAS sendiri tidak mampu berbuat demikian ??? Nak ikut Sunnah,tapi PAS tak mampu ikut Sunnah. Hanya amik yang dia suka dan buang yang tak suka !! ternyata PAS sudah tersasar !!


PAS yang laungkan ISLAM gagal mencerminkan ISLAM dan PAS TAK TAHU MALU BILA LGE SENDIRI MAHU CONTOHI ISLAM DAN PAS LANGSUNG TIDAK MEMPAMERKAN ISLAM MALAH TERSASAR DARIPADA ISLAM SEJATI DAN ISLAM SEBENAR !!! 


PAS MASIH BERTERASKAN ISLAM KAAA ??? OOO TIDAK SAMA SEKALI !!!


Maka, Puak Erdogan hadir untuk menukar corak pemerintahan puak ulamak yang ternyata GAGAL !!!!

3 comments:

  1. bodoh punya blogger. isu ni pon kau nak bising.

    ReplyDelete
  2. anakcucujawa...hapa yang kau bangga sangat... jawa gendeng sundal ye...

    ReplyDelete
  3. Ohh asel dok marah.....takuiq betui ker

    ReplyDelete