SAHABAT SETIA SAJ

Friday, May 6, 2011

NIK AZIZ HASUT MAHASISWA PULAK DAH....

Salam 1 Malaysia, semoga Malaysia ini aman

BUANG JE AKHBAR TAK ADA ILMU NI
ILMU SESAT DAN HASUT JE TAHU

SAJ selalu perasan la kan, dalam Haprakah tu, ada segmen Mahasiswa. Ok, itu SAJ tak kisah lah. Biarlah kan. Yang baik itu apa salah. Cuma, isi kandungan itu yang bermasalah. Membiarkan segala bentuk hujahan tiada fakta juga, disebarkan di sana. Apa semua tu ??? Itukah PAS yang dungu akalnya ??? sebab tu SAJ kata, Haprakah ini adalah surat khabar tahap longkang. Bila baca, banyak mengarut dan tuduhan daripada yang benar. Mungkin ada benarnya iaitu, IKLAN UBAT KUAT SEKS !!!

Terbaru, Haprakah memaparkan tajuk, MAHASISWA DISERU SERTAI HARI KEMARAHAN RAKYAT. Apa semua tu ??? orang PAS yang marah, kata rakyat pula yang marah. RAKYAT AKAN MARAH KAT KORANG LAGI ADALAH. BUAT KECOH LEPAS SOLAT JUMAAT. APA SEMUA TU ??? Baca lagi sini : KLIK SINI, YER.

BERKUMPUL UNTUK SOLAT JUMAAT BUKAN SEBAB NK SOLAT KAT SITU DAN MENDENGAR KHUTBAH, SEBAB NK IKUT SERTA MEMBUAT KECOH DI HARI MULIA. APA NI ORANG PAS ??? ORANG PAS SUKA BUAT KECOH LEPAS SOLAT JUMAAT . TAK MALU KER ??? NAMA ISLAM ? ISLAM TAIK KUCING CAMNI. 

Mahasiswa pulak diseru buat keje tak betul mcm tu. Langsung tak sensitif dengan keruntuhan akhlak mahasiswa yang sebegini. Yang nak kene betulkan balik, kerajaan jugak. Nanti kata, mahasiswa banyak masalah, kerajaan jugak yang kena. Pas buat mahasiswa jadi patung dan robot, tapi kerajaan juga kene jadikan mereka manusia semula. Apa PAS ni !!!

Kepada mahasiswa ke, sesiapa ke, janganlah bersubahat buat kecoh ni. Rakyat tak suka lah.. Menyampah !!! Rakyat lagi marah bila dorang ni bikin kecoh. kalau nak rakyat marah, teruskanlah. Allah sentiasa ada bersama orang yang tahu menjaga keamanan kerana kita dikurniakan otak untuk mengambil langkah yang terbaik secara baik. Tapi, langkah buat kecoh ini adalah langkah syaitan yang suka melihat, hari mulia kita dicemari. Insaflah...

Lihat petikan haprakah ini : klik sini

2 comments:

  1. Salam SAJ,

    Mengikut pandangan ualamak2 muktabar dan ustaz-ustaz yang solihin lagi mukhlisin, Pas adalah jelmaan syaitan untuk memecahbelahkan solidariti umat Islam.

    para ulamak dan usta2 ini selalu berdoa semoga ahli-ahkli dan pengikut taksub dan jumud Pas akan terbuka pintu hati mereka dan kembali ke jalan Islam yang sebenar, meninggalkan perjuangan palsu dan khawarij Pas.

    ReplyDelete
  2. jom ngundi di sini

    http://mari-mengundi.blogspot.com

    ReplyDelete