SAHABAT SETIA SAJ

Sunday, May 1, 2011

ANWAR MAKI HAMUN MUFTI PERLIS PULAK. NIK AZIZ SETUJU ?

Salam 1 Malaysia, 


ANWAR : TGK MUKA SAYA NI. ADA MUKA PENZINA KER ?
NIK AZIZ : HMMM...AMBO TILIK-TILIK, ADA MUKO MU.


heboh mengatakan, mufti Perlis minta Anwar bersumpah balas bagi membersihkan nama beliau. Ya, itu lah yang sepatutnya bagi membela orang yang benar-benar tidak bersalah. bersumpah dalam keadaan sekarang ini apabila empunya diri yang dituduh dapat membela dirinya dan sekaligus membersihkan daripada segala pertuduhan liwat mahupun zina. 


Saiful Bukhari bersumpah laknat dia benar2 diliwat . Hanya orang yang benar sahaja akan bersumpah tetapi orang yg melakukan dosa sahaja yang takut. Anwar, dah la kamu ni tak bersumpah, sepatah haram perkataan MENAFIKAN pun tak ada. Mula-mula persidangan boleh lah nafi kerana videonya tak di edarkan, tetapi bila dah tersebar semua part, tak dinafikan pulak. 


Anwar, baru jer ari tu kata, tak nak bersumpah sebab tiada siapa yang suruh berbuat demikian kan ??? Ha, sekarang  ni, mufti Perlis suruh untuk sumpah bagi membalas pertuduhan. Walaupun ada yg kata, sekadar sumpah, tidak akan selesai kes mahkamah, tetapi, IANYA AKAN MELEGAKAN RAKYAT !!!!


Anwar sendiri menjerat diri untuk rakyat membenci dan membuangnya. SO, apa yang boleh dilakukan ?? Rakyat sendiri nampak lah. 


Lihat video di bawah, Anwar kata dia tidak pernah diminta oleh sesiapa untuk bersumpah. Rujuk pada minit 3.15, apabila wartawan bertanya, samada Anwar tidak akan mengangkat sumpah ???? 






P/S : SEMOGA MUFTI PERLIS TEGUH DENGAN PENDIRIAN KERANA MEMPERTAHANKAN ISLAM. WALAUPUN MUNGKIN MUFTI PERLIS AKAN MENERIMA KRITIKKAN DARIPADA PARTI PEMBANGKANG INI.

1 comment:

  1. xde sapa2 mintak dia bersumpah? PENIPU SEDANG BUAT LAWAK!!! dh berbuih dh mintak dia bersumpah pasal kes liwat. yg terbaru kes video seks. dgn mudah dia menuduh pihak polis memberi perlindungan kpd pihak trio dato t. sebagai rakyat, adalah wajar memberi perlindungan kpd sesiapa yg terancam. dia sendiri x perlu perlindungan polis ke? cuba istihar pada polis jgn sesekali lindungi dia? ada berani? MANUSIA PENIPU INI DH SEMAKIN TAKBUR. SINGKIRKAN DIA!!!

    ReplyDelete