SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, March 8, 2011

JENG JENG JENG !!! PAS BERI FELDA PADA DAP.

Salam 1 Malaysia,


PAS patut risau undi muda, bukan Felda

Bukan semata-mata kegagalan menembusi kawasan Felda, PAS juga patut melihat lebih serius terhadap kemerosotan undi golongan muda ekoran kegagalannya merampas kerusi Kerdau daripada BN semalam.
(MALAYSIAKINI)





PAS kononnya menjadi hero apabila, generasi kedua Felda yang rata-rata orang muda melawan generasi pertama , maka telah lahirlah ANAK dan BAPAK. ANAK yang derhaka kepada BAPAK, hingga tak ingat jasa BAPAK kepada ANAK itu sendiri. Inilah ajaran PAS yang menghalalkan untuk merampas kebahagiaan dan perit jerih BAPAK kepada ANAK dengan lancangnya.

Akhirnya, ALLAH Maha Mengetahui. Kebiadapan ANAK kepada BAPAK tidak direstui maka, ANAK yang derhaka itu, tidak kemana ahkirnya. FELDA tetap menghargai dan berterima kasih kepada usaha kerajaan BN terhadap mereka. Bayangkan, ketika tanah FELDA dibuka, ketika itu, banyak tanah di Malaysia yang tidak diusahakan, Maka, kebijaksanaan Tun Abdul Razak membuka peluang yang luas kepada Melayu Bumiputera untuk meneroka tanah dan berbakti kepada tanah. 

PAS mahu dapatkan FELDA kerana PAS merancang, untuk mengambil semua orang FELDA sebagai pengundi mereka. Ini rancangan kotor yang PAS mahukan untuk mendapatkan undi. Ish ish ish...jijiknya rancangan. 

Sebenarnya, PAS bukan beriya nakkan FELDA ni, tapi DAP laknatullah yang beriya nak. DAP mahukan tanah FELDA itu kerana DAP mahu merampas tanah milik Melayu Bumiputera agar kesenangan mendapat tanah itu dibahagi sama rata. DAP mahukan jerih perih peneroka generasi pertama untuk diberi begitu sahaja kepada DAP.


WA SUKA MELAYU GADUH,
SENANG WA MAU BUNGKUS MELAYU.
HAHAHAHAH... PAS YG BODOH MAAA....
WA KASI ARAHAN AJE...




amboiiiii, banyak cantik lu punya muka !!! sudah senang mahu ambil saja !!!! lancau la lu DAP !!! melayu bumiputera kerah tenaga, lu mahu ambil saja. lu guna PAS untuk rampas haaa.... Lu sanggup masuk felda kerana mahu hasut melayu haaa.... Lu hasut melayu benci UMNO haa.... ape pasai lu tak cakap MIC MCA ??? Lu selalu cakap UMNO jahat, kenapa lu tak kata BN ??? Lu sengaja mahu rosakkan melayu. Lu sengaja mahu melayu benci UMNO kerana UMNO sangat kuat dan ramai ahli. Lu memang jahat la DAP. lancau la DAP ni. !!!



PAS tidak lebih daripada kuda tunggangan DAP yang PATUH.
PAS rela memecahbelahkan melayu Islam daripada bersatu atas tali Allah. 
PAS memperjudikan agama dan bangsa kerana DAP.
PAS menukar niat daripada kerana Allah kepada kerana DAP.
PAS sudah sesat.
PAS is DEAD.



2 comments:

  1. Inilah antara tulisan yang bernas dan kena pada tulang hitam. Tapi percayalah, banyak melayu terutama dari PAS dan PKR tidak akan peduli dengan tulisan begini. Demi politik bodoh dan dangkal, mereka sanggup belakangkan kecurangan pemimpin PAS dan PKR semata-mata kerana kebebalan mereka serta kebodohan mereka yang telah mencapai tahap kritikal.
    Mereka sanggup jadi Palestin no 2 dari menghayati amaran demi amaran daripada orang yang cerdik dikalangan mereka.

    ReplyDelete
  2. saudara nonbal,

    PAS sudah terikat dengan perjanjian PR. terlajak perahu boleh diundur, terlajak berjanji, kene ditepati. PAS bacul untuk pertahankan agama. itulah PAS.
    samada mereka nk peduli atau tak, kita meyampaikan dengan sewajarnya, dan mungkin terdetik di hati mereka,cuma tak nak mengaku jer.

    ReplyDelete