SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, March 16, 2011

AYUH BLOGGERS !!!! HANTAM SAMA PAS !!!

Salam 1 Malaysia,


HAK MELAYU BUMIPUTERA
TIDAK DIABAIKAN KERAJAAN


Ketakutan PAS kepada kehilangan undi Melayu sudah menampakkan tanda-tanda. hehehehe....Tulah, dulu sombong dan berlagak dapat kawan ngan CINA DAP KOMUNIS, macam tak hengat dunia !!!Sekarang ni mula nk terhegeh balik kat undi Melayu. Hahahaha...


Mula2 dulu, PAS tetiba kata, akan menjaga Hal Ehwal Melayu. Semua ni disebabkan, bilangan undi melayu di Tenang merosot hinggakan cina undi PAS. Amboi, laku naaa tiket syurga hampa ! Trus cina2 nak undi hampa. heheheheh....


MELAYU KENE TURUN HAKNYA,
BARU SAMA RATA.
INILAH PERJUANGAN PR


Sekarang ni, lemparan tuduhan yang ibarat peluru berpandu kepada UMNO pulak yer,HADI AWANG !!! Katanya UMNO nodai hak Melayu !!! Amboi, senang nyer tuduh. Dulu , dia yag cemarkan hak keistimewaan melayu !!! Sokong Si Namewee yang hina Azan !!! Sokong membabi buta. Pencacai PAS dengan bangganya mempertahankan SI PENGHINA AZAN !!!!! Bagusnya Islam PAS!!! Hina AZAN pun masih boleh sabar. hahahaha...


 pula tu, ada hingga ada yang tak mengaku melayu pun !!! Tapi nak pertahankan melayu ! Sendiri tak mengaku melayu. Tak bersyukur lahir sebagai Melayu. Ushhhh...banyak la benda melayu yang dia tak suka. Tak bersyukur Allah lahirkan dia sebagai Melayu Islam di MALAYSIA. huh, xreti nak berterima kasih. Allah bagi pinjam Melayu Islam, kelak, Allah boleh tarik balik sebab kufur dan sombong. Hidup Mati kita belum tentu dalam Islam, jadi bawa2 lah mendekati Allah yang sebenar agar Islam adalah Mati kita nanti.


ORANG PAS DERHAKA SULTAN
PAS SUKA KAN???


PAS kata UMNO nodai Melayu ??? Kah kah kah.... PAS oooiii, pegi cek la, berapa banyak Melayu belaaN hampa yang membelakangkan Sultan kerana di asak DAP KOMUNIS ??? tengok di Perak, Nizar derhaka kepada perintah Sultan. Yang mendesak dan mengapikannya adalah DAP KOMUNIS tu. Itu kata belaan PAS tak nodai Melayu ???? Sorang lagi kat Selangor tu, tak perkenan lantikan SUK daripada Sultan, tu ape tur??? Siapa yang bawa budaya mencemarkan Melayu ???




Dimana PAS pertahankan hak melayu ???? PAS jugak yang sokong dan berdiam diri bila UITM ingin dimasuki oleh bukan melayu bumiptra. Apakah PAS masih ingat ??? Adakah PAS membela UITM tu ??? Haramjadah !!!! Sudahlah,PAS yang nodai Melayu Bumiputera !!!


PAS tak habis2 bawa isu kroni. Apa, ingat dalam PAS tak ada kroni ker ??? Ingat di kelantan, tak ada kroni ker ? Di kedah semasa bencana banjir hari itu, bantuan kerajaan negeri kedah disalurkan kepada Kroni dan pengundi PAS sahaja. Yang lain2 tu, buat2 tak nampak jer. Itu aper ? Sudah la Hadi Awang, sikit aib kau buka tentang Umno, luas lgi aib PAS akan dibongkar. 


PAS tak ada bukti pun kata untuk kroni ke ape ker. Itu zaman dah lapuk. Sekarang ini, dibawah DS Najib, rakyat didahulukan. Hanya melayu bumiputera sahaja tidak mahu ambil peluang ke atas mereka. Contoh, pinjaman memulakan perniagaan oleh Mara, cer tengok, berapa ramai je nak ambil peluang ini ??? Sedangkan kerajaan peruntukkan ini. MPOB, ada sediakan pakej untuk mulakan tanaman kelapa sawit, tetapi, berapa ramai jer yang ambil peluang ini ??? Ini semua untuk melayu bumiputera. 




Hadi Awang, kalau untuk kroni dan penyokong Umno sahaja, kenapa Si Yuhaizad itu boleh dapat Kuarters guru ???? Adakah kerajaan berat sebelah ??? Tak jugak kan ?? jadi, di mana UMNO ini nodai melayu bumiputera ???? Hmmm...diam terus. heheheheh


Aku bukak citer ni sikit jer, nanti akan ramai yang akan menyusul membongkar aib PAS yang menodai hak melayu sebenarnya. !!!! Awas PAS. Our troopers comes to attack u coz u attacking us!!!!

1 comment:

  1. BLAH AH PAS PIS PUS!
    KETUANAN MELAYU DIBUANG!
    KETUANAN DAPIG DI AMBIK !
    BLAH!

    ReplyDelete