SAHABAT SETIA SAJ

Thursday, March 3, 2011

MERLIMAU & KERDAU : BENDERA PAS DIPIJAK DAP/PKR !!!!


SALAM 1 MALAYSIA 

PAS INDOKTRIN KANAK-KANAK.
JANGAN SALAHKAN BTN PULAK YER







LIHATLAH, BETAPA DUNGUNYA PAS NI.
BENDERA PKR DAN DAP DIKIBARKAN.
DAP ANTI ISLAM
PKR AGAMA PLURALISME ZIONIST

Entri paling mudah aku nak sampaikan. Setiap kali kempen pilihanraya, PAS adalah satu parti yang biadap tahap cipan !!! sebab melanggar peraturan untuk tak bawa atau gunakan bendera selain daripada parti yg bertanding !!!

Memang macam tu lah parti cacamarba ni. PAS bertanding, bendera PKR dan DAP pun turut dikibar sama !!! Memang hampeh la dorang ni. Bila saman kang, kata kerajaaan nak duit. Tapi PAS yang tak paham. Ish...memang bongok la pas ni.

Oh ya, aku tahu kenapa PAS ni bongok gila. Sebabnya, bendera PAS je dikibarkan, PAS TAK LAKU BEB !!!!! PAS MEMANG DAH HANCUS !!!!! maka, PAS amik simpati kibar bendera PKR dan DAP. Hahahahah.... Pas memang tak boleh berdiri dengan sendiri.

PAS PARTI ISLAM YANG LEMAH. OOOOIIIIII PAS !!! MALU LA WEIII.... ANGKUT SEMUA BAJU BALIK LA !!!! TAK GUNA PAS NI SEBAB PARTI LEMAH !!! ORANG TAK NAK LA !!!! RAKYAT TAK BODOH LA !!! ISLAM PAS ISLAM SESAT LAH!!! BLAH...BLAH... BLAH !!!

SURVEY SUDAH MENUNJUKKAN, MERLIMAU DAN KERDAU AKAN MEMIHAK KEPADA BN, KERANA LEBIH TERJAMIN DALAM PEMBANGUNAN DAN PEMBANGUNAN MODAL INSAN !!!!



4 comments:

  1. Pas memang tahu akan lingkup di Merlimau dan Kerdau.

    Tapi mereka tetap berkempen kerana begitu ghairah hendak menabur fitnah dan mengumpat.

    Ustaz2 politik dan penceramah Pas tidak lena tidur kalau hari itu tidak menyemburkan cacian, makian, umpatan kepada piahk yang tidak menyokong mereka.

    Penyokong taksub dan jumud pula tidak sedang duduk jika tidak disajikan nyanyian fitnah dan lawak mengumpat yang sudah menjadi salahsatu elemen hiburan dalam hidup mereka.

    ReplyDelete
  2. hamPas kerdau dan merlimau tumPas

    hamPas KERDAU DAN MERLIMAU tumPas

    ReplyDelete
  3. daulah al-watan,
    islam yg mereka pegang berpandukan kepada apa sahaja cara termasuk cacian ,makian, fitnah dan hinaan diHALALkan untuk menentang UMNO BN, tapi, pujian, pujaan, hormat DIHALALkan kepada DAPig !!

    anonymous,
    percayalah, PAS akan tumPAS kerna PAS tidak ada sumbangan kepada negara islam. sekadar di bibir sahaja.

    ReplyDelete
  4. IsyaAllah Pas akan terlePas Kerdau dan menjadi hamPas di Merlimau saya doa sesunggohnya demi Allah agama ku, bangsa & negara ku. Memang benarlah Pas serta kuncu2nya Dap & PKR adalah biadap, pembohong, selalu tidak ikut undang2 kerana sama seperti sahabat mereka Yahudi yg mana ada law punya semuanya langgar. Hanya lambang Pas saja patut diguna tapi juak2 Pas buat tak paham aje pulak tu rosak bendera Umno adalah semuanya halal bagi mereka dan tak kira zalim. Sebab tu nAjis kata kawan dengan shaitan pun boleh. Sememangnya benar sepertimana kata seorang bekas penyokong fanatik Pas, Rashid Wahab yang keluar dari Pas. Hari ini tampil mendedahkan bahawa parti itu bukan sahaja memperalatkan agama bagi mengkafirkan ahli UMNO malah menyeru ahlinya supaya mengangkat senjata menentang UMNO.

    ReplyDelete