SAHABAT SETIA SAJ

Saturday, February 12, 2011

SERAMBI MEKAH LUBUK NAJIS ???

Salam 1 Malaysia, Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan, 


TANDAS KOTOR PENYEBAB PELANCONG
JIJIK KE KELANTAN
TANDAS DI SEBUAH PAM MINYAK
 KE KOTA BHARU 

Serambi merekah kini bertukar slogan kepada " KOTOR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN" yang sepatutnya diamalkan oleh umat islam iaitu "BERSIH ITU SEPARUH DARIPADA IMAN". Walaupun perkara ini nampak mudah, tetapi, sebagai MB Kelantan, Nik Aziz ternyata gagal dalam dakwah nya.


Nik Aziz disanjung bagai nak rak oleh pencacai PAS, DAP dan PKR terutama golongan muda yang penuh dosa !!! Sebab apa aku kata golongan muda penuh dosa ??? Sebabnya, golongan muda yang tahu pahala mereka kuranglah, menyokong PAS untuk mendapatkan tempahan TIKET SYURGA COP NIK AZIZ. Nik Aziz di angkat kononnya telah mengislamkan DAP (walaupun mereka masih kafir totok !!!!), tetapi ternyata GAGAL dalam mentarbiyahkan kepada saudara sesama islamnya sendiri !!!


Nik Aziz sendiri memberitahu, tandas di negeri Kelantan sangat teruk dan tidak terjaga. Nik Aziz yang penuh dengan sifat helah bela diri dan ALASAN ini menyatakan alasan, kerajaan negeri tidak mempunyai peruntukkan untuk menyelenggara hal ehwal kebersihan tandas awam.  Hahahahah.... Ini contoh "teladan" bahawa :


1- Nik Aziz selaku orang Islam tidak dapat mentarbiyah rakyatnya tentang kebersihan diri yang dituntut dalam Islam
2 - Nik Aziz adalah seorang KETUA beragama ISLAM yang GAGAL MENTADBIR NEGERI dengan baik hinggakan peruntukkan menyelenggara tandas pun tak ada. Mana pergi duit kerajaan negeri Nik Aziz ooooiiii ???? Duit kerajaan negeri, pergi perabih kat Billboard tentang fitnah kezaliman kerajaan la... perabih kat kroni tersembunyi laa.... perabih kat ceramah agama politik la, perabih kat bendera PAS sampai boleh jadikan sempadan negeri la.... itu jer duit kerajaan negeri yang dihabiskannya. Hal kebajikan rakyat tidak la diberikan perhatian. Itupun tak reti nak bersyukur dan berterima kasih pada kerajaan pusat yang membantu membaikipulih sekolah , jalanraya dan lain-lain lagi. Kalau tak, jadi negeri mati la jawabnya. Tak berkembang ke manaa...


2 aspek ini cukup sebagai bukti, kerajaan PAS sangat lemah untuk mentadir negeri. Hahah.. jadi jenaka DAP jer la untuk ditertawakan. Apa untungnya PAS ni, xda benda pun. Baik korang baca sini tentang "KEBAIKKAN" PAS : KLIK SINI.


Nik Aziz sibuk ceramah sana sini untuk menghasut supaya membenci kerajaan , tapi soal kebersihan yang mudah ini pun, Nik Aziz tak jaga da tak sempat nak berceramah. Inikah ULAMAK yang disanjung yang hanya menumpukan politik hingga mengabaikan aspek islam yang lain ??? Nik Aziz mengata org lain munafik, tapi Nik Aziz sendiri dikategorikan begitu kerana islam yang dilaungkan, tidak di aplikasikan. Itukah Islam ???? Nik Aziz sudah sesat dalam memperjuangkan islam. Nik Aziz hanya perjuangkan kepentingan peribadi untuk tengok sapa lebih kuat. Sudahlah Nik Aziz ooooiiiii... berundur la pegang PAS. dah lama dah.... dah tua nyanyuk pun.... Dulu kata kawan kafir itu haram, sekarang da halal. Ish..ish...ish.... kronik tahap gaban nyanyuk nyer...


PUNCA TANDAS KOTOR, KERANA AIR KELANTAN PALING KOTOR.


Kebersihan sudah tahap kronik di kelantan... dah jadi lubuk najis dah kalau dibanding negeri lain. so, Nik Aziz fokus la hal ini dulu. Jangan sibuk hal mengeluarkan fatwa baru yang sesat. Kesian nengoknya. Pahala dikumpul, terbuang camtu jer sebab cakap merapu dan meraban dan sesat. Sudah2 la tu, rakyat dah jemu dan naik menyampah dah.... Rakyat berjuang demi islam sebenar, bukan demi islam yang menakutkan dengan umpan tiket syurga. BERDOSA tuuuu.... AQIDAH BOLEH TERPESONG. 


Kelantan, kita tolak PAS SESAT. JANGAN KITA SESAT BERSAMA MEREKA YANG SUDAH SESAT LAGI MENYESATKAN IAITU PAS. PRU 13, PAS SESAT AKAN DIMUSNAHKAN UNTUK MENYELAMATKAN RAKYAT LAIN AGAR TIDAK SESAT...

2 comments:

  1. inilah Islam acuan nik Ajiz, kalau beginilah geli orang nak masuk Islam, pengotor dan menghina Islam itu sendiri.Rasulullah dah menganjurkan kan kebersihan tapi dek kerana sifat pemalas dan berfikiran satu hala sahaja mengenai Islam inilah jadinya.

    ReplyDelete
  2. Roy,
    biasalah, kalau dah tak tahu mentadbir, Islam pun jadi buruk. lebih baik bawa imej islam dan tahu urus tadbir negeri. Islam terjaga, maruah terbela.

    ReplyDelete