SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, July 20, 2011

PAS BANGGA NIZAR NYALAKAN LILIN KEMATIAN DR. LO' LO' ??

Salam 1 Malaysia, 


Lama benar SAJ tak kuar isu di sini. Al maklum, SAJ sibuk beramal kebajikan. SAJ berblog ini atas dasar semangat NEGARA, bukan kerana HARTA seperti MILOSUAM yang ternyata, HALAL melemparkan apa sahaja AUTA dan FITNAH asalkan FITNAH itu dibayar !!!

SAJ melihat, Melayu Islam dalam Pakatan Haram ini semakin runtuh merundum nilai Islam apatah lagi nilai Melayu mereka. Sanggup mempolitikkan sesuatu itu untuk menaikkan reputasi orang kafir berbanding nilai ISLAM kita sendiri !!!

SAJ ada terdengar, penganut FANATIK DAP berbenderakan PAS di kepala, memuji kehadiran seorang CINA DAP menziarah Arwah Dr.Lo'Lo' . Katanya, CINA DAP ini telah kenal ISLAM dan hanya dengan sedikit jer lagi, boleh la BERSUNAT selepas ini.


Wakakakaka !!! Geli hati bukan kepalang !!! Hanya dengan kehadiran di hari pengebumian arwah, terus nak klasifikasi hampir masuk ISLAM pulak dah !!! 

Haiii...Siapakah PENGANUT DAP ISLAM PAS ni nak tahu dia boleh masuk islam ke tak ?? Nak melawan kuasa Allah ke menentukan dah dapat hidayah ke tidak ??? Amboi, cakap macam tahap DEWA !!!!

Betapa bodohnya melayu islam PAS yang diperbodohkan DAP CINA LAKNAT tu. sanggup di angkatnya maruah cina laknat tu dan mengherdik Dato Seri Shahrizat yang menziarah keluarga arwah ????

Itulah rendah dan jatuhnya maruah islam dibuatnya oleh penganut DAP PAS ini. sepatutnya, berasa bersyukur dengan kehadiran kita sesama Islam yang dapat berhimpun menziarah keluarga arwah TANPA MEMANDANG LATAR BELAKANG DAN FAHAMAN POLITIK !!!!

SAJ tak hairan CINA LAKNAT itu hadir kerana, itu adalah rakan PARTI HARAM mereka. Alangkan NIZAR JAMALUDDIN pun boleh nyalakan lilin untuk kematian TBH, inikan pulak cina laknat datang ke pengebumian rakan mereka. SAJ tak hairan pun...
NIZAR BUAT TALKIN KER NTK CINA ???

DS SHAHRIZAT MENZIARAH SESAMA ISLAM WLAU BERBEZA PENDAPAT

Yang SAJ hairan, Dato seri shahrizat hadir pengebumian 'musuh' politik nya !!!!! Masha Allah, hebat dan cantik sungguh ISLAM ini apabila Dato Seri Shahrizat meninggalkan fahaman politik dengan menziarah keluarga arwah DEMI ISLAM DAN PERANAN KHALIFAH SESAMA ISLAM !!!!

Inilah sesuatu yang KURANG CERDIK orang PAS nampak. mereka hanya nampak kafir laknat, tapi herdik sesama islam sendiri. Ya Allah, betapa penganut PAS sudah merendahkan sesama islam, bertaubatlah....

semoga Arwah Dr.Lo'Lo' ditempatkan bersama orang2 yang beriman.... 


4 comments:

  1. BENCI PENGKHIANAT BANGSAJuly 20, 2011 at 10:41 AM

    SEMEMANGNYA PEMBANGKANG DI MALAYSIA NI ADALAH PEMBANGKANG YANG PALING BANGANG DAN BONGOK DI DUNIA!

    ReplyDelete
  2. Yes .... setuju....Mereka membangkang bukan untuk kepentingan rakyat.. mereka membuat segala untuk menipu rakyat......Sebab tu mereka terlalu bodoh kerana segala hal terutama dalam hal nak mempengaruhi org. untuk memilih mereka....
    Dalam perhimpunan bershit jer... tengok lah kepada tuntutan mera... berapa banyak tuntutan untuk rakyat yang diwar 2kan.....Tetapi segalanya hanyalah untuk kepentingan politik peribadi mereka..
    Contohnya.. minta kepada pilihanraya. yg.. adil.. untuk apa.. untuk mereka..... menang pru 13...rakyat dapat apa...... segalanya untuk mereka...
    Ada x minta supaya semua pengundi luar di bayar mengikut jarak dalam klim..... ada tak mereka minta supaya setiap pengundi yg keluar mengundi di bayar ,,, kerana mereka menang mereka dapat elaun......Sorri... Inilah kepentingan peribadi.. asal menang...tengkinglah siapa saja... xkisah shahrizat ...org tua mana pun... x kira emak sendiri pun boleh tengking kalau tak nak sokong depa....

    ReplyDelete
  3. SETUJU. PEMBANGKANG DI MALAYSIA TAHAPNYA DI BAWAH TAPAK KAKI JE. PEMBANGKANG YANG TAK BERKUALITI. HANYA BERJUANG UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI SEMATA2. TAK LBIH DARI ITU. MEMANG MALANGLAH SIAPA PENGIKUT2 TEGAR GOLONGAN INI.

    ReplyDelete
  4. AKU TAK SETUJU APA YANG KORANG KATA,AKU INGAT KORANG NI MEMPUNYAI SEPULUH ORANG BAPAK.

    ReplyDelete