SAHABAT SETIA SAJ

Tuesday, July 5, 2011

AMBIGA DITEMPELENG MAHASISWA NEGARA

Salam 1 Malaysia, 




BERSIH 2 adalah laungan suara rakyat ???  SAJ yakin, ada di antara penyokong tegar PR pun tidak bersetuju dengan perhimpunan BERSIH ini yang dilakukan secara besar-besaran ! Bukan itu aje, mereka boleh fikir la, ianya memberi kerugian kepada negara kerana negara akan akan lumpuh buat seketika iaitu di bandaraya KL dan juga DI KAWASAN MELAYU iaitu KAWASAN MEREKA MAHU BERARAK !!!


Kali ini, bukan sahaja rakyat biasa mahupun NGO dalam negara, KINI, kuasa besar pengundi iaitu MAHASISWA (bak kata dalam harakah) telah menyatakan bantahan mereka mengenai perhimpunan haram BERSIH ini !

Seramai 700 ratus mahasiswa daripada 18 universiti berhimpun di pejabat KPN untuk menghantar memorandum membantah BERSIH ini yang merosakkan keamanan.

 Kita tak tolak demokrasi yakni suara rakyat akan didengari, tetapi, cara dan kaedah itu yang dipertikaikan kerana merosakkan keamanan yang telah terbina melebihi 50 tahun. 


Apa yang PAS PKR DAN DAP lakukan setelah dengar titah Agong ??? Masih nak teruskan ?? BABIGA masih mahu mencuba dan cuba bersikap tidak hormat kepada titah AGONG kita !


Wahai HARAMKAH, kalau mahu polis tidak buat tangkapan, jangan sesekali melakukan apa sahaja berkaitan bersih di negara. Polis lakukan tangkapan bilamana ada yang engkar dengan titah Agong. Paham ke PAS HAPRAKAH???

kesimpulannya, SUARA RAKYAT yang dilaungkan hanyalah retorik dan propa sahaja kerana jelas, rakyat PR pun menolak BERSIH 2 ini !!!

No comments:

Post a Comment