SAHABAT SETIA SAJ

Monday, July 11, 2011

GUAN ENG : "I KECEWA MELAYU MASIH HIDUP !!!"

Salam 1 Malaysia...

WA MANYAK KECEWA LORRRR! HAIYA !!!

Masih segar sejarah buruk yang dapat dicatatkan oleh pembangkang adalah melakukan demonstrasi jalanan Bersih 2 baru-baru ini. Inilah sejarah 'terhebat' mereka selama menjadi pembangkang paling kuat di Malaysia dan sekaligus, MENGANGKAT kredibiliti DS Najib untuk terus menerajui dan melawan anasir negatif fitnah pembangkang.

Kekuatan pembangkang terbalas juga dengan kekuatan kerajaan pimpinan DS Najib yang semakin dekat di hati rakyat !!! Semakin kuat pembangkang, semakin berganda kekuatan kerajaan kerana PEMBANGKANG MEMANG LAYAK SEBAGAI PEMBANGKANG SAHAJA.


SAJ baca blog MIM klik sini. Mengenai komen yang dibuat oleh LIM GUAN ENG terhadap perhimpunan HARAM BERSIH 2 ini. Komen nya hanya lah mahu menuduh polis dan penguasa keselamatan yang menghuru harakan suasana. 


Perghhh !!!! Bagi statement macam la dia ada kat tempat tu beb !!! Woit cina laknat, kalau sekadar dengar khabar angin, tengok berita yg condong PEMBANGKANG dan sebagainya, memang la boleh komen macam tu !!! 

 Tapi hakikatnya la, SAJ percaya, Guan Eng hanya mampu memberikan komen sebegitu atas RASA KEKECEWAAN GUAN ENG TERHADAP KEGAGALAN MELAYU BERGADUH SESAMA MELAYU !!!

GUAN ENG KINI RASA TERTEKAN KERANA STRATEGI UNTUK MENJATUHKAN MARUAH DAN NILAI MELAYU GAGAL LAGI !!!!

MAKIN TERTEKAN APABILA TIADA KES MELAYU BUNUH SESAMA MELAYU !!! 

 INI SEMUA BERLAKU ATAS KECEKAPAN PIHAK POLIS DAN PENGUATKUASA KESELAMATAN YANG LAIN UNTUK MENGHALANG BERLAKUNYA INSIDEN YANG TIDAK DI INGINI BERLAKU !!

MEREKA BERTINDAK ADIL KEPADA SEMUA YANG TERLIBAT UNTUK MENGHALANG BERLAKUNYA HURU HARA DAN DEMI MENJAGA KESELAMATAN NEGARA !


Kalau difikirkan sejenak, Pakatan Rakyat Haram ini tidak sekufu dalam PERJUANGAN. Ini kerana, hanya 2 ketua pembangkang daripada 3 parti sahaja yang turun padang iaitu Anwar Aljuburi dan Hadi Awang. DIMANAKAH KIT SIANG DAN GUAN ENG ????

 Mereka goyang kaki di rumah kerana merekalah THINK TANK kepada pergaduhan MELAYU yang mana, MELAYU PAS DAN PKR adalah balaci lembu mereka. 

Sekiranya 2 pemimpin ini ditangkap iaitu Anwar dan Hadi, maka, hanya tinggal 1 ketua pemimpin pembangkang yang layak menerajui PR Haram iaitu Guan Eng. 

Sekiranya melayu sesama melayu bergaduh semalam, kemungkinan, Hadi dan Anwar tercedera teruk ataupun tiada lagi... maka yang tinggal hanyalah Guan Eng dan CINA LAKNAT ini lah yang menguasai PR Haram.

Awas MELAYU SEMUA, bersatu teguh. bercerai roboh. Berpeganglah kepada TALI ALLAH dan JANGANLAH BERPECAH BELAH. Siapakah yang pegang "TALI ALLAH" itu ?? mereka yang beragama ISLAM dan di MALAYSIA, semua MELAYU itu BERAGAMA ISLAM, maka, bersatulah MELAYU atas ISLAM.

Singkirkan anasir kotor yang tak nampak dengan mata kasar yang dilakukan oleh KAFIR ANTI ISLAM iaitu KOMUNIS DAP dan AMBIGA PEMURTAD !!!


No comments:

Post a Comment