SAHABAT SETIA SAJ

Wednesday, May 4, 2011

NAJIB BAWA AL-QAEDA KE MALAYSIA ?

Salam 1 Malaysia, 


SAJ tak berkesempatan untuk mengulas mengenai kelancangan DS Najib yang ibarat mensyukuri pula kematian Osama bin Laden !




Meh sini, SAJ mahu buka pentas perdebatan mengenai isu ini !!! Ya, DS Najib mengatakan, dunia akan selamat dengan kematian Osama itu ! ish, sungguh tak sangka DS Najib berkata demikian. DS Najib ibarat tidak prihatin ke atas kematian orang Islam kita yang berjihad menentang Isra3l dan Amerika !!!


Oklah, ini adalah apa yang SAJ rasakan bila mula-mula mendengar komen DS Najib ini. SAJ tidak boleh menerima hakikat bahawa, PM Malaysia sanggup mengeluarkan kenyataan yang sedemikian . Maka, SAJ juga membuat penilaian daripada komen para cendiakawan dan orang ramai.


Sebenarnya, seluruh PM dunia memberi komen kepada tindakan Amerika terhadap Osama. Maka, DS Najib perlu menyampaikan komen yang selari dengan mereka. KERANA APA ??? Kerana, untuk menjaga keselamatan rakyat di Malaysia ini. 


perlu tahu, Amerika memerhatikan negara-negara Islam ini untuk dijahanamkan. Tengok apa sudah jadi pada Indonesia apabila Amerika masuk campur = musnah !!! Apatah lagi di Libya, Iraq dan negara-negara Islam yang lain. 




Maka, DS Najib melakukan komen sedemikian untuk menjaga rakyatnya daripada diserang Amerika. Amerika boleh create alasan untuk memasuki Malaysia seperti apa yang terjadi pada WTC itu. ITULAH APA YANG TERSIRAT YANG DS NAJIB SAMPAIKAN KEPADA KITA. JIKA KITA BERADA DI TEMPAT BELIAU PUN, KITA JUGA PERLU UNTUK MENYATAKAN PERKARA YANG SAMA DEMI MENJAGA KEAMANAN MALAYSIA AGAR TIDAK DI AMBUSH MEREKA.




Pembaca SAJ sekalian, sekiranya ada yg mengatakan DS Najib itu sekutu Zionis atau sebagainya, ternyata mereka silap. Kerana, DS Najib menyokong rakyat yang membela rakyat Palestine. DS Najib juga ada melancarkan program membantu rakyat Palestina dan Gaza. Begitu juga Dr.Mahathir yang turut turun padang untuk menyampaikan misi keamanan kepada puak barat !!! 




Ini sebenarnya yang tersirat daripada komen DS Najib. Supaya rakyat sendiri yang bangkit kerana kuasa suara majoriti lebih tinggi !! Sekiranya DS Najib itu kejam, beliau tidak akan terbabit dalam segala program berbentuk keamanan dan kemanusiaan.


Jadi semua, fahamilah yang tersirat kerana DS Najib ingin menyelamatkan kita daripada diserang puak barat apatah lagi kita ini negara Islam dan memang itu aim mereka !!


sekian...

2 comments:

  1. JIKA BENAR... SIAPA PULA YG BERHAK DAN LAYAK MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA INI...?? KALAU BOLIH KEKAL KAN UMNO DAN BN JUGA INI.... JIKA MENANG PILIHAN RAYA KELAK INSYALLAH.... GUGURKAN PM DAN TUKAR LAH YG MANA LAYAK.... TAPI BUKAN NIK AZIZ.... KALAU BOLIH ORANG BN JE.....

    ReplyDelete
  2. Anonymous 9:49am,

    maksud SAJ, PM bukan membawa militan ke mari, PM nyatakan demikian kerana rakyat. Sekiranya PM Malaysia yang negara islam ini menentang dan kenyataan nya berbaur tidak menyokong, akan mustahil puak barat cuba memasuki malaysia pulak untuk hura harakan negara islam ini.

    Maka, kita sebagai rakyat yg perlu suarakan ketidakpuasan hati, tetapi bukan melalui PM. PM kita sudah komited inginkan keamanan dan menentang keganasan di Gaza sana.

    insyaAllah, BN akan menang.

    ReplyDelete