SAHABAT SETIA SAJ

Monday, November 29, 2010

BUKAN ISLAM PKR MULA MENGENALI ISLAM

SALAM 1 MALAYSIA, SALAM PERPADUAN YANG DITERASKAN DALAM BN.


KESUCIAN AGAMA ISLAM DI TUNTUT UNTUK DIJAGA


"Astaghfirullah al azim"


perkataan ini muncul sebaik sahaja famili terdekat di kampung jawa ini mendengar dan melihat berita yang disiarkan di TV3 yang mana, seorang wakil PKR berbangsa india telah menggunakan ayat al quran dalam ucapan nya. dah le pulak tu, terjemahan pun salah diberikan. menyirap darah aku apabila orang yang TIDAK BERIMAN KEPADA AL QURAN menggunakan ayat suci AL QURAN KAREEM.


bertambah teruk apabila, tiada siapa yang dapat menegur kesalahan terjemahan itu. ini menunjukkan, tiada satu pun wakil dalam PKR itu yang tahu tentang AGAMA ISLAM. kalau ada, mengapa dibiarkan itu terjadi ????tidak rasa berdosakah apabila kesalahan terjemahan ayat-ayat ALLAH itu di ucapkan ???? tidak rasa ingin berjuang syahid kah apabila ayat2 QURAN di main dan ditafsir ikut perencah sendiri ???? 


jelas menunjukkan, PKR TIADA AHLI AGAMA YANG DAPAT MENYEDARKAN HAL INI DAN MEREKA HANYA MENGIKUT MEMBABI BUTA.


Mengapa hal ini berlaku??


- ini kerana, wakil berbangsa india itu merasakan, TIADA SALAH UNTUK MENGGUNAKAN DAN MENTERJEMAHKAN AYAT2 QURAN DALAM MANA2 UCAPAN. ayat2 Quran kini boleh digunakan sesiapa sahaja dan diterjemah sesuka rasa. Dek kerana itulah, kafir laknatullah telah berani ambil ayat Quran dan menterjemahkan mengikut kefahaman sendiri.


- bukan itu sahaja, wakil berbangsa india ini merasakan, ayat2 Quran ini merupakan senjata paling tajam dalam menawan hati orang2 islam. bertambah yakin apabila, MELAYU ISLAM PAS DAN PKR menggalakkan mereka menggunakan ayat2 quran itu dengan perasaan bahawa, KAFIR LAKNATULLAH ITU telah mula mendekati islam ....


islam kah kalau terjemahan pun di salah tafsir??? patutkah kita percaya pada tafsiran orang yg tidak beriman kepada QURAN dan tidak mendalami ilmu2 islam yang lain ???? 


Dalam hal ini, aku tidak syak bahawa, PAS penyumbang terbesar dalam pencabulan ayat2 Quran oleh kafir laknatullah. diseru pula oleh islam PKR. Syaitan yg berada pada DAP bersorak girang apabila telah berjaya mencabul hak kitab suci ISLAM tanpa mendapat bantahan USTAZ PKR DAN PAS. 
PAS DAN PKR PEROSAK AGAMA ISLAM KERANA
SAYANG MEREKA PADA DAP


Apabila ini berlaku, di manakah menunjukkan DASAR ISLAM  itu akan dijalankan dalam PR ????


Selamatkah perjuangan DASAR ISLAM dalam PR di Malaysia andai sesiapa shja boleh menafsir ayat2 QURAN ???


Terbelakah ISLAM dalam perjuangan PR ????


Aku tgk, ISLAM dalam PR tidak berkembang, malah makin malap dek dihayun tangan DAP. bertaubatlah PAS DAN PKR Islam. sedarlah perjuangan islam mu.


Tidakkah PAS DAN PKR merasakan AL-QURAN ibarat telah dipijak oleh kafir laknatullah ??? 


mengucap panjang mengenangkan kesucian agamaku yang tercemar dalam PR.


dalam jentera BN, tiada kafir pun mencemarkan ayat2 Quran kerana mereka menghormati KESUCIAN AYAT-AYAT QURAN, IAITU AYAT-AYAT ALLAH.


dalam jentera BN, ayat-ayat Quran tidak digunakan sewenang-wenangnya kerana tafsiran itu perlu betul untuk mengelak mendapat kemurkaan ALLAH.


dalam jentera BN, agama ISLAM di jaga daripada dicemari anasir-anasir pembunuh agama ISLAM seperti apa yg telah berlaku dalam PKR DAN PAS.


AGAMA ISLAM DI BELA DI BAWAH KERAJAAN BARISAN NASIONAL


di bawah pimpinan DS NAJIB TUN RAZAK, perkara ini memang ditegah untuk menjaga imej negara ISLAM sekaligus mengangkat keAGUNGAN ISLAM PADA MATA RAKYAT. 

1 comment:

  1. Salam Ziarah,

    Mohon sesama link blog masing2 demi agama bangsa dan negara.

    Salam Perjuangan dari Gerakan Timur:

    http://gerakantimur.blogspot.com

    p/s: wong jowo golek sedulur, aturan urep panutan leluhur..

    ReplyDelete